برنی سندرز متعهدمی شود در صورت انتخاب وی در سال ۲۰۲۰ اطلاعاتی را درباره بیگانگان منتشر کند

موجودات فرازمینیالبته ، این در صورتی است که دیه های بیگانه برای انتشار وجود دارد.

آیا بیگانگان فضایی در سال ۲۰۲۰ به یک موضوع انتخاباتی تبدیل می شوند؟

نامزد ریاست جمهوری برنی سندرز (I-VT) می گوید که او آماده است تا اطلاعات دولت را در مورد اشیاء پرواز ناشناس (UFO) فاش کند – اما تنها در صورت پیروزی ، و بیشتر به دلیل همسرش جین ، که از وی خواست.

ساندرز روز سه شنبه (۸ آگوست) به جو روگان ، میزبان پادکست گفت: “خوب ، من به شما می گویم ، همسرم درخواست خواهد کرد که به شما اطلاع دهم” 

روگان پرسید که آیا جین یک “مهره UFO” است ، که سندرز آن را انکار کرد. با این حال ، جین در حال تحت فشار قرار دادن نامزد در مورد اطلاعاتی که ممکن است در حال حاضر به عنوان یک سناتور داشته باشد ،است.

معلوم نیست ، اگر جمهوری خواهان این موضوع را به عناوین انتخابات سوق دهند یا خیر. در ماه ژوئن ، رئیس جمهور آمریکا ، دونالد ترامپ – که مجدداً برای حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۰ نامزد خواهد شد – به جورج استفانوپولوس ABC News گفت که وی همچنین در مورد دیدگاههای اخیر خلبانان نظامی توجیهی دریافت کرد. وی گفت: “من یک جلسه بسیار کوتاه درباره آن داشتم.” “اما مردم می گویند که آنها بشقاب پرنده ها را می بینند. آیا من اعتقاد دارم؟ نه خصوصاً.”

اگرچه این بحث به نظر می رسد که مجدداً گفتگوهای مربوط به پروژه Blue Book Project در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ صورت گرفته است ، مجموعه مشهور مطالعات نیروی هوایی در مورد UFO ها که در سال ۱۹۷۰ در میان فقدان مدارک تعطیل شدند ، اما ریشه های جدیدتری دارند.

در اوایل سال جاری ، نیویورک تایمز گزارش داد که خلبانان با نیروی دریایی ایالات متحده در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ چندین بار با هواپیمای بدون سرنشین UFO پرواز می کنند. اما درخبرها این وسایل نقلیه لزوماً به چیزی فرازمینی اشاره نمی کنند.

به عنوان مثال: رؤیت ها اندکی پس از به روزرسانی یک سیستم راداری در جت ها اتفاق افتاد. Seth Shostak ، اخترشناس ارشد موسسه SETI (جستجوی اطلاعات فراقانونی) در Mountain View ، کالیفرنیا ، در ماه مه گفت: “همانطور که هر کس از محصولات مایکروسافت استفاده می کند ، می داند ، هر زمان که شما هر نوع محصول فنی را ارتقا دهید ، همیشه مشکلاتی وجود دارد.” .

پولیتیکو گزارش داد ، اما توجه زیادی به این موضوع شده است که در ماه ژوئن ، وزارت دفاع به مارک وارنر (D-Va) نایب رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس سنا در مورد این برخوردها – به همراه دو سناتور ، خبر داد. اما به نظر می رسد انگیزه بیشتر بر یافتن ایمنی روی بازدید کننده متمرکز شده است.

سخنگوی وارنر در آن زمان گفت: “اگر خلبانان نیروی دریایی درگیر تداخل های غیر قابل توضیح در هوا شوند ، این یک نگرانی ایمنی است.

در حالی که منتظر مواضع احزاب در بیگانگان فضایی برای سال ۲۰۲۰ هستیم ، به یاد داشته باشید که این اولین بار نیست که مسئله در مذاکرات با یک نامزد ریاست جمهوری دموکرات مطرح می شود. در سال ۲۰۱۶ ، هیلاری کلینتون قول داده بود به Conway Daily Sun نیو هامشایر که او “به پایین” پدیده UFO برسد. وی افزود که ممکن است بیگانگان از قبل مورد بازدید زمین واقع شده باشند ، اما “ما به طور یقین نمی دانیم.”

با این حال ، هنوز مشخص نیست که کلینتون با این روزنامه چقدر جدی صحبت می کرد ، که برای انتخابات مقدماتی انتخابات در وضعیت اساسی قرار دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *