برگه تقلب آنلاین برای دسترسی به تمام تگ‌های HTML

با توجه به این که تعداد زیاد سرویس‌های سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز و قالب‌های آماده و سامانه‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس امروزه بخش بزرگی از وب را تشکیل می‌دهند و کار را برای صاحبان و مدیران سایت‌ها راحت‌تر کرده‌اند، اما هیچ وقت دانستن کمی HTML ضرر ندارد. این دانش به شما اجازه می‌دهد که بتوانید نگاهی به سایت خودتان بیاندازید و بخش‌هایی را اصلاح و یا تغییرات مورد نظرتان که در وضعیت فعلی مطلوب نیست را تغییر دهید.

اما به خاطر سپردن تمام تگ‌ها و المان‌ها می‌تواند سخت باشد. مخصوصا که HTML یک پروژهٔ در حال رشد است و همان طور که تکنولوژی رو به جلو می‌رود المان‌های جدیدتری هم عرضه می‌شود. بنابراین سایت دیجیتال.کام با یک برگهٔ تقلب تعاملی HTML به کمک همه آمده است!

اینفو - برگه تقلب آنلاین برای دسترسی به تمام تگ‌های HTML

این برگه شامل تمام المان‌های HTML است که شما می‌توانید آنها را بر حسب الفبا و گروه دنبال کنید. بر روی یک تگ کلیک کنید و توضیحاتش را بخوانید. همچنین مثالی از نحوهٔ کاربرد آن را همان جا ببینید. اما از آنجا که حالا حتما تعدادی از شما در حال شکایت از این مورد هستید که خب چقدر از این تب به آن تب برویم تا کارمان را تمام کنیم، عرض شود که یک نسخهٔ PDF دانلودی هم از این برگه وجود دارد که می‌توانید آن را ذخیره کرده و یا چاپ کنید و به در یا دیواری در محل کار خود بچسبانید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *