بهترین برنامه های هک بازی های آنلاین برای گوشی اندروید

 

بازی Horizon Zero Dawn

بازی

بازی های آنلاین این روزها از محبوبترین سرگرمی های مردم به خصوص جوانان به حساب می آیند. همه روزه مردم سر سرتاسر جهان مشغول انجام بازی های ویدیویی آنلاین در گوشی های اندروید و iOS خود هستند.

با این حال، اکثر بازی‌های ویدیویی اکنون دارای ویژگی‌های آزاردهنده‌ای هستند که کاربران را مجبور میکنند دست از سرگرمی برداشته یا اینکه به جای بازی کردن و مشغول شدن سخت تلاش کنند و این موضوع سرگرمی را تبدیل به یک کار روزانه ی حوصله سربر میکند. به عنوان مثال، بسیاری از بازی‌های رایگان دارای تبلیغات آزاردهنده و ویژگی‌های محدودی هستند که شما را وادار به خرید نسخه‌های پریمیوم آن‌ها می‌کنند و این موضوع برای بسیاری از کاربران خوشایند نیست.

 

بسیاری از کاربران و گیمرها برای اینکه بتوانند از بازی لذت ببرند و مجبور به پرداخت پول اضافه ای نباشند و همچنین ویژگی های اضافه ی بازی را از میان بردارند به برنامه های هک بازی های آنلاین روی میاورند.

 

 

در ادامه به معرفی برخی از بهترین برنامه های هک بازی های آنلاین در Android می پردازیم.

 

برخی از بهترین برنامه های هک در اندروید

۱٫ SB GAME HACKER APK

SB Game Hacker Apk یک برنامه ی هک آنلاین است که برای اصلاح بازی های اندرویدی مورد استفاده قرار میگیرد. نصب و استفاده از این برنامه به نسبت سایر برنامه های مشابه آسان تر است. برنامه هک بازی SB Game Hacker apk اندروید به شما کمک می‌کند تا سکه‌ها و جان‌های بیشتری دریافت کنید تا طول انجام یک بازی یا یک مرحله از آن را به حداکثر برسانید. این برنامه همچنین تبلیغات های آزاردهنده ای که در حین بازی برای شما نمایش داده میشوند را حذف میکند و محدودیت های بازی را دور میزند. این برنامه روی دستگاه های روت شده بهترین عملکرد را دارد و بنابراین قبل از نصب بازی باید ابتدا دستگاه را روت کنید.

 

ویژگی های کلیدی و خاص این برنامه عبارتند از:

• جستجوهای دقیق وFuzzy را ارائه می دهد.

• فیلتر کردن داده ها را فعال می کند.

• پشتیبانی از بیش از یک زبان را انجام میدهد. (انگلیسی و چینی)

 

نقد های کاربران درباره این برنامه:

SB Game Hacker Apk یک برنامه محبوب برای هک بازی های ویدیویی است و نقدهای آنلاین زیادی دارد. اکثر کاربران می گویند که آنها این برنامه را دوست دارند زیرا به آنها در هنگام بازی های مختلف رایانه ای آزادی می دهد. با این حال، برخی با این برنامه مشکل دارند زیرا نمی تواند دستگاه های اندرویدی روت نشده را به درستی هک کند.

 

۲٫ CREEHACK

Creehack یک ابزار عالی برای هک بازی های آنلاین در اندروید است که برای لذت بردن از انجام تعداد زیادی بازی ویدیویی در دستگاه اندرویدی خود به صورت رایگان به آن نیاز دارید. معمولاً اگر می‌خواهید از تمام ویژگی‌های یک بازی لذت ببرید، نیاز به خرید آنها دارید. با این حال، با Creehack می توانید تمام محدودیت ها را دور بزنید و بدون خرید از بازی مورد علاقه خود لذت ببرید. همچنین، می توانید آیتم های بازی مانند زندگی، سطوح و سکه ها را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:

• می تواند تمام الزامات پرداخت برنامه را دور بزند.

• امکان خرید نامحدود درون برنامه ای را فراهم می کند.

• برای استفاده از آن نیازی به روت کردن دستگاه نیست.

• Ig تقریباً با همه برنامه ها سازگار است.

 

نظر کاربران درباره CREEHACK:

اکثر کاربران اندروید هکر بازی Creehack موافق هستند که این یکی از بهترین چیزهایی است که با آن روبرو شده اند. این برنامه به آنها اجازه می دهد تا بسیاری از بازی های مختلف را بدون نیاز به خریدهای پرهزینه با موفقیت انجام دهند. علاوه بر این، نصب و استفاده از این برنامه آسان است و بنابراین حتی برای دوستداران بازی های ویدیویی که اهل فن آوری نیستند نیز بسیار مفید است.

 

۳٫ LEOPLAY CARD

LeoPlay Card یکی دیگر از ابزارهای اندرویدی هکر بازی عالی است که به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد زیادی بازی ویدیویی اندروید را به صورت رایگان انجام دهید. این برنامه، درست مانند CreeHack، دارای یک کارت داخلی است که می توانید به صورت رایگان در Google Play از آن استفاده کنید. همچنین از اکثر برنامه های دیگر بهتر است زیرا نیازی به روت ندارد.

 

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:

• نیازی به روت نیست.

• به شما امکان می دهد خریدهای درون برنامه ای نامحدود انجام دهید.

• تقریباً با هر برنامه ای سازگار است.

• امکان افزودن واحدهای جدید را فراهم می کند.

 

نقد و نظر کاربران:

اکثر نظر دهندگان موافق هستند که این برنامه در بین برنامه های Android hack gameبهترین ابزاری است که در اختیار دارند که به آنها امکان دسترسی رایگان به بازی های مختلف را می دهد. این برنامه دارای ویژگی های بسیاری است و به بازیکنان امکان دسترسی بی حد و حصر به بازی های ویدیویی متعدد را می دهد. با این حال، با توجه به اینکه این برنامه با همه بازی های آنلاین کار نمی کند، چندین کاربر در اجرای بازی های مورد علاقه خود با مشکلاتی روبرو شده اند.

 

۴٫ GAME KILLER

Game Killer APK یکی از بهترین برنامه های هکر بازی اندرویدی است که به شما امکان می دهد در حین انجام بازی های ویدیویی خود، جواهرات، سکه ها و سایر ویژگی های بازی را تغییر دهید یا هک کنید. این برنامه از تکنیک تغییر حافظه استفاده می کند و بنابراین با طیف گسترده ای از نسخه های اندرویدی بازی های ویدیویی سازگار است. اما در قسمت اجرای ویزگی های پولی برنامه به صورت رایگان کاربران را ناامید میکند، چون قادر به دور زدن این محدودیت نیست. این برنامه همچنین برای اجرای صحیح ویژگی های خود نیاز به یک دستگاه روت شده دارد.

 

از ویژگی های این برنامه:

• نیاز به دستگاه روت شده دارد.

• از تکنیک اصلاح حافظه استفاده کنید.

• می تواند بازی های ویدیویی را تا سطح مورد نیاز قفل کند.

• می تواند برای بازی هایی با جهت نامشخص جستجو کند.

 

نقد و نظر کاربران:

هکر بازی Gamekiller اندروید بیش از ۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این برنامه نظرات متفاوتی را دریافت کرده است و اکثر بازبینان آن را دوست دارند. با این حال، چند نفر احساس می کنند که استفاده محدودی از آن دارد زیرا نمی تواند بازی های آنلاین را هک کند.

 

۵٫ GAMECIH

GameCIH یک نرم افزار هک رایگان عالی است که به شما کمک می کند بازی های ویدیویی را اصلاح کنید و به طور قابل توجهی از مزایای بازی استفاده کنید. این برنامه به شما امکان می دهد تا بدون تسلط بر کدهای بازی، متغیرهای زیادی را در طیف گسترده ای از بازی های آنلاین تغییر دهید. برای مثال، می‌توانید از این برنامه برای به دست آوردن سکه‌های بیشتر، تغییر ویژگی‌های شخصیت‌ها در بازی، یا تغییر امتیاز خود و بسیاری دیگر از آمارهای بازی استفاده کنید.

 

این برنامه برای اجرا شدن نیاز به یک دستگاه روت شده دارد. همچنین شواهد نشان داده که این برنامه در هک بازی های آفلاین موفق تر عمل میکند.

 

نظر کاربران درباره این برنامه:

هزاران نفر این برنامه را دانلود کرده اند و دوست دارند از آن برای هک بازی های ویدیویی استفاده کنند. بسیاری گزارش داده‌اند که با بازی‌های آنلاین کاملاً کار می‌کند. با این حال، چندین منتقد معتقدند که GameCIH به خوبی Game Killer یا SBMan Game Hacker نیست.

 

۶٫ CHEAT ENGINE

Cheat Engine یک برنامه هکر بازی اندروید منبع باز محبوب و رایگان است که توسط Dark Byte ایجاد شده است. این برنامه به شما امکان می دهد از ترفندهایی هنگام بازی ویدیویی مورد علاقه خود استفاده کنید. این برنامه با اسکن اینترنت برای تغییراتی کار می کند تا به بازیکن بازی ویدیویی برتری نسبت به حریف بدهد. به عنوان مثال، یک بازیکن می تواند از موتور تقلب برای تغییر سلاح ها، دیوارهای شفاف و حتی ایجاد موانع بیشتر در بازی استفاده کند. این برنامه همچنین منبع باز است، به این معنی که شما همچنان می توانید تغییراتی را مطابق با نیازهای خود انجام دهید.

 

از ویژگی های خاص این برنامه ONLINE HACK GAME:

• به فرآیند از راه دور متصل می شود.

• حافظه های صفحه شده یا فقط خواندنی را اسکن میکند.

• امکان اسکن سریع را داراست.

• دارای انواع مختلف اسکن مقدار است. (float, string, double, and Array of Bytes)

 

نظر کاربران درباره این برنامه:

بسیاری از بازیکنان بازی های ویدیویی، هک بازی اندروید Cheat Engine را ابزاری مفید در هنگام انجام بازی های ویدیویی مورد علاقه خود می دانند. اکثر کاربرانی که برنامه را بررسی کرده‌اند موافقند که این برنامه بازی‌هایشان را راحت و لذت‌بخش می‌کند، زیرا اکنون می‌توانند چالش‌های بیشتر و مهم‌تری ایجاد کنند. با این حال، تعدادی از منتقدان از اینکه برنامه Cheat Engine برای همه بازی‌های ویدیویی موجود در جهان استفاده نشده است، ناامید هستند.

 

همانطور که در بالا به برخی برنامه های محبوب hack game اشاره شد، استفاده از برخی از انها نیازمند دستگاه روت شده ی شما میباشند. اما برنامه های بسیار زیادی در این زمینه در وبسایت های گونان وجود دارند که ممکن است با انتظارات شما مطابقت بیشتری داشته باشند. برنامه هایی که برای هک بازی های آنلاین در اندروید معرفی شدن تنها تعدادی از محبوبترین و برترین اپ ها از نظر کاربران و افراد متخصص است. بنابراین ممکن است برنامه ی مورد نظر شما در این لیست قرار نگرفته باشد. چون همانطور که پیشتر گفتیم برنامه های بسیار زیادی در زمینه android online hack game وجود دارند که صحبت درباره ی تمامی آنها نیاز به ساعتها وقت دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *