بهترین روش کاهش وزن در منزل

وزن

در این مقاله به بهترین روش کاهش وزن در منزل و نقش باور در لاغری اشاره خواهیم کرد.  اگر شما هم درگیر چاقی عصبی و مشکلات اضافه وزن هستید، دائما سئوالات زیر را از خود می پرسید:

– چگونه می توان به سرعت و بدون دارو لاغر شد؟
– روش لاغری با NLP چگونه عمل می کند؟
– چگونه می توان در یک ماه ۱۰ الی ۲۰ کیلو وزن کم کرد؟
– رژیم لاغری چگونه عمل می کند؟
– چطور پرخوری عصبی را درمان کنیم؟
– چگونه کاهش وزن اصولی و بدون بازگشت در منزل داشته باشیم؟

کاهش وزن سریع

حتما شماهم وعده های تبلیغاتی در رسانه ها را دیده اید که کاهش وزن های ۱۰ تا ۲۰ کیلویی در ماه را مدعی می شوند اما در واقعیت چنین کاری بسیار محال و بدون نظر پزشک بسیار خطرناک خواهد بود. از سوی دیگر باید بدانیم مادامی که نتوانیم احساس لیاقت یک زندگی و اندام زیبا را در خود ایجاد کنیم، نمی توانیم به اهداف خود برسیم. در این فایل صوتی را یگان به راههای کاهش وزن با متد ذهنی می پردازیم:

چگونه لاغری ماندگار داشته باشیم؟

حتما اصطلاح رژیم یویو را شنیده اید. بسیاری از افراد رژیم های سرسختانه ای را شروع می کنند، اما بدلیل اینکه هیچگاه خود را لایق اندام زیبا نمی دانند، به سرعت به وزن قبل باز می گردند.

حتما شما هم چنین تجربه ای داشته اید که قبل از یک جشن مهم تصمیم گرفته اید وزن خود را کاهش دهید و در کمال ناباوری شاهد کاهش وزن سریع بودید؟

آیا دلیل این اتفاق را می دانید؟ دلیل این موفقیت در واقع انگیزه و مصمم بودن شماست. هنگامی که با خود قرار می گذارید که باید تا یک تاریخ خاص چند کیلو وزن کم کنید، ذهن خود را برای یک کار مشخص برنامه ریزی کرده اید. اما جالب است بدانید پس از مدتی بازهم به وزن قبل باز می گردید زیرا انگیزه جدید در خود ایجاد نکرده اید.

راز لاغری ماندگار در تغییر برنامه ریزی ذهن و غلبه بر افکار منفی در مورد خود است. افرادی که نوسانات زیادی را تجربه می کنند و هنگامی که عصبی یا ناراحت هستند نیز چنین حسی را تجربه می کنند و در مواقعی دچار افزایش وزن شدید می شوند. بنابراین برای اینکه بتوانید لاغری ماندگار را تجربه کنید، باید بتوانید افکار خود را کنترل کنید.

لاغری با NLP

یکی از کاربردهای مهم روش NLP کاهش وزن و اصلاح عادات غلط می باشد. در روش ان ال پی به نشانه های رفتاری، باورها و تفکر فرد در مورد کاهش وزن پرداخته می شود.

علم NLP باور دارد هریک از ما در ذهن خود دارای مقاومت هایی هستیم و هنگامی که نتوانیم به مقاومت های درونی غلبه کنیم، عادات و رفتارهای ناپسند بروز خواهند کرد.

همچنین این روش بیان می کند که هریک از رفتارهای منفی ما دارای یک نیت خیر و سازنده است. بطور مثال یکی از ریشه های ترس و اضطراب میتواند محافطت از ما باشد. بنابراین با چنین دیدگاهی می توان افزایش وزن را یک پاسخ از سمت سیستم هوشمند بدن دانست که حامل یک پیام برای ماست.

راه دیگری وجود ندارد، باید ابتدا بتوانید مقاومت های درونی خود را رفع کنید تا بتوانید به اندام ایده آل برسید. هنگامی که به کاهش وزن و اندام دلخواه خود فکر می کنید، چه گفتگویی در ذهن شما شکل می گیرد؟ اولین فکری که به ذهن شما می رسد، باورهای شما را نشان میدهد. برای پیدا کردن ریشه چاقی خود ابتدا به خودگویه ها و گفتگوهای ذهنی بپردازید. در طی روز چگونه درباره خود صحبت می کنید؟

– من باور دارم هیچوقت لاغر نمی شوم؟
– در خانواده ما چاقی ارثی است.
– به این راحتی نمی شود لاغر شد.
– من لایق اندام ایده آل نیستم و….

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *