بهترین عطر های برند کارولینا هررا

عطر

عطر

عطر و ادکلن یکی از قسمت‌های اصلی در دنیای فشن به حساب می‌آیند. عطری که شما استفاده می‌کنید نشان‌دهنده سلیقه و حتی طرز تفکر شما است. انتخاب یک عطر یا حتی برند آن ممکن است دلهره‌آور باشد؛ چرا که بسیاری از افراد نمی‌دانند چه برندی عطرهایی با ماندگاری بالا و رایحه خاص و متفاوت تولید می‌کند. یکی از برندهای موفق در عرصه تولید عطر؛ برند کارولینا هررا است.

ورود عطرهای این برند به بازار توانست تصورات افراد را درباره یک عطر واقعی دگرگون کند. در ادامه شما را با این برند و پرفروش‌ترین محصولات آن آشنا می‌کنیم و یکی از فروشگاه‌های معتبری که می‌توانید عطرهای اورجینال این برند آمریکایی را از آن تهیه کنید، به شما معرفی خواهیم کرد پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برند کارولینا هررا؛ فراتر از تصورات

 

ماریا کارولینا جوزفینا پاکانینز نینیو، یک طراح موفق آمریکایی- ونزوئلایی است که صاحب برند کارولینا هررا است. او اولین کالکشن خودش را در سال ۱۹۸۱ روی صحنه فرستاد تا دنیای مد و فشن را متحول کند. برند این طراح مشهور توانست به یک برند بزرگ جهانی تبدیل شود. او پیش از آن که از اولین کالکشن خود رونمایی کند، هیچ آموزشی ندیده بود اما توانست در طراحی مد زنان، مردان، عطر و ادکلن و موارد بسیار دیگری بدرخشد و موفقیت‌های بسیاری به دست آورد.

پرفروش‌ترین محصولات کارولینا هررا عطرهای این برند هستند. تاریخچه تولید عطرهای کارولینا هررا به سال ۱۹۸۰ برمی‌گردد. یک شرکت اسپانیایی به نام Puig مسئول تولید عطرهای کارولینا هررا است. نماد این برند نیز CH است که از Carolina Herrera گرفته شده است. امروزه میزان فروش عطرهای این برند از میزان فروش لباس‌های آن نیز بیشتر شده است.

عطرهای کارولینا هررا، در تمام دنیا به فروش می‌رسند. زنان و مردان خوش سلیقه ایرانی نیز از مشتریان ثابت این برند هستند. البته برای خرید عطر اورجینال و باکیفیت باید به فروشگاه‌های معتبر سر بزنید. اما فروشگاه معتبر را چگونه پیدا کنیم؟ پاسخ این سوال را در قسمت بعد به شما خواهیم گفت.

سفری متفاوت به جزیره عطر

 

برای خرید عطر نمی‌توان به هر فروشگاهی رفت؛ چرا که نسخه‌های غیراصل و بی‌کیفیت زیاد شده‌اند و ممکن است هزینه یک کالای اصل را بپردازید اما در نهایت یک کالای غیراصل نصیبتان شود. پس باید چکار کرد؟ چطور فروشگاهی را پیدا کنیم که عطرهای اصل و باکیفیت عرضه کند و معتبر و قابل اعتماد باشد؟

همه این سوال‌ها دغدغه‌های اصلی شما عزیزانی است که می‌خواهید عطر تهیه کنید. برای پاسخ به همه این سوال‌ها باید به جزیره عطر سفر کنید. البته این سفر با چیزی که در ذهنتان می‌گذرد، تفاوت دارد. جزیره عطر یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عطر در ایران است. این فروشگاه فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است تا بتواند عطر و ادکلن‌های باکیفیت را به دست همه دوست‌داران عطر برساند. فروشگاه جزیره عطر واردکننده مستقیم عطر از امارات متحده عربی است.

این فروشگاه آنلاین هرآن چیزی را که برای خرید آنلاین عطر نیاز دارید، در اختیار شما قرار داده است. شاید در حال فکر کردن به این موضوع هستید که چگونه ممکن است عطر را آنلاین خریداری کرد؟ جزیره عطر در کنار تصاویر عطرها، کامل‌ترین توضیحات را برای محصولات خود قرار داده است به طوری که با خواندن آن متوجه رایحه شگفت‌انگیز آن عطر خواهید شد. شما می‌توانید در جزیره عطر علاوه بر برند کارولینا هررا از سایر برندهای نام آشنا نیز عطر مورد نظرتان را تهیه کنید.

پرفروش‌ترین عطرهای برند کارولینا هررا کدام است؟

عطر گود گرل مشکی (Good Girl perfume)

عطر

عطر

عطر گود گرل مشکی علاوه بر آن که یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای برند کارولینا هررا است، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرها در سراسر دنیا است. شعار این عطر جذاب نیز بسیار جالب است. “چقدر خوب هست که بد باشیم ” شعار عطر گودگرل مشکی است. طراحی ظاهری این عطر که مانند کفش پاشنه بلند است؛ به گونه‌ای است که توجه همه افراد را به خود جلب می‌کند و نشان از شکوه و قدرت زنانه دارد.

این عطر زنانه که در سال ۲۰۱۶ به بازار آمده است، سال‌ها است که نماد لوکس بودن و اصالت زنان است. رایحه این عطر فوق‌العاده گرم و تلخ است. نت ابتدایی که پس از پاف اول گود گرل حس خواهید کرد، رایحه بادام و قهوه است. نت میانی آن رایحه گل‌های یاسمن و مریم است که باعث افزایش انرژی در شما می‌شوند. نت پایانی این عطر فوق‌العاده از برند کارولینا هررا نیز رایحه کاکائو به همراه دانه تونکا است. این عطر بهترین گزینه برای بانوان در فصل زمستان است. این عطر ماندگاری بالا و پخش بوی زیادی دارد و از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به جذب‌کننده مردان اشاره کرد.

عطر۲۱۲  مردانه (Carolina Herrera 212 Men)

عطر

عطر

عطر ۲۱۲ مردانه از برند کارولینا هررا با اختلاف بهترین عطر مردانه دنیا است و تاکنون عطری به بازار نیامده است که بتواند جایگاه این عطر را به دست آورد. این عطر که در سال ۲۰۰۶ به بازار آمده است رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. از ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان به در مگنتی اشاره کرد. نت آغازین این عطر که پس از پاف اول آن را احساس خواهید کرد؛ رایحه ترنج، نارنگی ماندرین و مرکبات سبز است.

نت میانی آن رایحه گل‌های معطر، هل و فلفل است. نت پایانی عطر ۲۱۲ مردانه رایحه وانیل، صندل سفید، مشک، کهربا و چوب گایاک است. همه این رایحه‌ها در کنار هم تبدیل به عطری شده است حس شب‌های رویایی نیویورک را القا می‌کند و مردان را تبدیل به یک جنتلمن واقعی می‌کند. این عطر توصیه شده‌ترین عطر برای مردان است و خاصیت جذب زنان را دارد.

عطر ۲۱۲ زنانه (Carolina Herrera 212 Se XY)

عطر

عطر

عطر ۲۱۲ زنانه یکی‌دیگر از عطرهای زنانه پرفروش برند کارولینا هررا است. این عطر یک سال پیش از عطر ۲۱۲ مردانه یعنی در سال ۲۰۰۵ به بازار آمد و با گذشت این همه سال همچنان در لیست پرفروش‌ترین عطرهای زنانه و همچنین پرفروش‌ترین عطرهای کارولینا هررا قرار دارد. این عطر رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. ویژگی بارز این عطر ماندگاری بالا، پخش بو زیاد و فریبنده بودن است.

نت آغازین عطر ۲۱۲ زنانه برند کارولینا هررا رایحه ترنج، نارنگی ماندرین و فلفل صورتی است که حس طراوت را القا می‌کند. نت میانی این عطر رایحه پشمک، گل رز، شمعدانیان، گاردینای یاسمن و گل‌های معطر است. نت پایانی این عطر رایحه وانیل، صندل سفید، کارامل، بنفشه و نعناع است. این عطر مناسب زمانی است که می‌خواهید تمام توجهات را به خود جلب کنید و جذابیت اغواکننده خود را به رخ بکشید.

عطر شیک (CHIC)

 

عطر شیک، یکی‌دیگر از عطرهای خاص برند کارولینا هررا است. این عطر تداعی‌گر حس برتری و خاص بودن است و بهترین گزینه برای خانم‌هایی است که می‌خواهند خاص باشند و از سایر افراد متمایز شوند. این عطر دقیقا همین احساس را القا می کند. عطر شیک رایحه‌ای خنک و گلی دارد.

نت ابتدایی این عطر گل مریم، گل رز و گل فریزیا است. نت میانی آن رایحه شکوفه‌های پرتقال، شکوفه نارنگی ماندرین، گل برف و گل فریزیا است. در نهایت به نت پایانی آن می‌رسیم که رایحه صندل، وانیل و مشک را دارد. استفاده از این عطر برای مصارف روزانه و قرارهای کاری توصیه می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *