بهترین نوع هندزفری بی‌ سیم کدام است؟

هندزفری

هندزفری

بدون شک، یک هندزفری بی‌سیم مناسب می‌تواند شما را از شر هرگونه سیم و کابل خلاص کند! از آن‌جایی که شرکت‌ها و برندهای مختلف به تولید این گجت‌های کاربردی روی آورده‌اند، گزینه‌های زیادی برای خرید هندزفری بی‌سیم وجود دارد. در این شرایط، یک خریدار چگونه باید بفهمد که بهترین نوع هندزفری بی سیم کدام است؟ در این مطلب، برخی از بهترین انواع هندزفری‌های بی‌سیم را بررسی می‌کنیم.

هندزفری بی سیم استریو

در پاسخ به این سوال که بهترین نوع هندزفری بی سیم کدام است؟ باید بگوییم که هندزفری‌های بی‌سیم استریو جزو بهترین و جدیدترین هنزفری‌های بی‌سیم محسوب می‌شوند. این گجت‌ها به درگاه میکرو یو اس بی مجهز هستند که برای شارژ کردن آن‌ها استفاده می‌شود. این هندزفری‌ها برای شارژ کامل به دو ساعت زمان نیاز دارند، چراکه باتری استفاده شده در آن‌ها از نوع لیتیوم پلمیری است. با وجود این باتری، هندزفری بی‌سیم استریو می‌تواند برای شما به مدت سه روز به‌طور مداوم کار کند. از ویژگی‌های مهم این نوع از هندزفری‌های بی‌سیم می‌توان به این مورد اشاره کرد که در حین بازی می‌توان به تماس گوشی هم پاسخ داد و همزمان صحبت کرد.

هندزفری

هندزفری

هندزفری بی سیم حرفه‌ای

همان‌طور که از نام این هندزفری‌ها انتظار می‌رود، کیفیت صدایی که تولید می‌کنند بسیار بالا و در حد حرفه‌ای است. اما این مدل، علاوه‌بر صدای باوضوحی که تولید می‌کند، طراحی و کیفیت بسیار زیبایی هم دارد. در برخی از مواقع،‌ طراحی زیبای این هندزفری‌ها باعث می‌شود که مشتریان بدون توجه به کیفیت صدا، آن‌ها را خریداری کنند. همچنین، باتری به‌کار رفته در این مدل معمولا از دوام مناسبی برخوردار است.

هندزفری مینی

درصورتی که از مدل‌های بزرگ خوشتان نمی‌آید یا گوش شما با این مدل‌ها سازگار نیست، می‌توانید از هندزفری مینی استفاده کنید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این نوع از هندزفری‌های بی‌سیم به‌ علت ظاهر کوچکی که دارند نمی‌توانند کیفیت صدای بالایی ارائه دهند. اما باید بگوییم که این تصور کاملا اشباه است! برعکس ظاهر کوچک این گجت‌ها، کیفیت صدای آن‌ها بسیار عالی است. علاوه‌بر کیفیت صدا، عمر باتری آن‌ها می‌تواند رضایت شما را به‌خوبی جلب کند.

هندزفری گردنی

یکی دیگر از مدل‌هایی که در لیست بهترین نوع هندزفری بی سیم کدام است قرار می‌گیرد، مدل گردنی است. هندزفری گردنی شامل یک کابل می‌شود که هر گوشی را به یکدیگر متصل می‌کند. طراحی خاص این مدل باعث می‌شود تا بتوان از آن برای اتصال روی گوش، داخل گوش، پشت گردن و پشت گوش استفاده کرد. درنتیجه، شما در استفاده از این نوع هندزفری‌ها انعطاف بیشتری خواهید داشت. انواع جدید از این مدل‌ها که به بازار روانه شده‌اند، به کابل تایپ سی مجهز هستند.

هندزفری حلزونی

هندزفری

هندزفری

از اسم هندزفری‌های حلزونی می‌توان به این نتیجه رسید که فرمی به شکل حلزون دارند. شاید این نام برای کسانی که با این مدل‌ها آشنایی ندارند کمی عجیب به‌نظر برسد اما به‌محض دیدن آن می‌توانید به این موضوع پی ببرید که نام انتخاب شده برای این مدل کاملا مناسب است! این مدل هم مانند مدل مینی، اندازه نسبتا کوچکی دارد. اما همان‌طور که گفتیم نباید به‌خاطر ظاهر کوچک این مدل کیفیت صدای آن را دست کم بگیرید! هندزفری‌های حلزونی باوجود ظاهر کوچکی که دارند می‌توانند صدای موسیقی را با وضوح و کیفیت بالا از فاصله ۱۰ متری به گوش منتقل کنند. همچنین، این مدل‌ها قابلیت اعلام شماره تلفن را ارائه می‌دهند و از قابلیت اتصال همزمان به گوشی‌های آیفون و اندروید برخوردار هستند.

منبع:

https://sorooshnews.com/هندزفری-بلوتوثی/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *