به دنیا آمدن نوزاد ترکیبی انسان و بیگانه فضایی توسط زن مکزیکی

این رویداد بسیار عجیب که در مکزیک و قبل از شکل گرفتن اینترنت اتفاق می افتد. بسیار به ندرت در مجلات مربوط به یوفو در روسیه به انتشار رسیده است.

8316129740_826d367c31_bzhd

در این مورد یک روزنامه نگار مکزیکی به نام «رامیز ریس» به تلویزیون محلی گفت که این واقعه در سال ۱۹۹۳ اتفاق می افتد ، و در این حادثه یک دختر جوان که نام وی را ذکر نکرد و به طور مرموز باقی ماند. در یک فروشگاه مواد آرایشی کار می کرد و بوسیله خودروی شخصی خود در حال رفتن به محل کار که بین مکزیک و شهر پزو ریکا قرار داشت ،بود.

و پس از سپری کردن یک روز به شهر باستانی آزتک راند رسیده و متوجه یک شی مرموز بر آسمان می شود و از آن پس در خواب فرو می رود، بلافاصله پس از مدتی از خواب بیدار می شود و ماشین وی در جاده ای خارج از این شهر قرار گرفته بود ، بسیار وحشت زده شده و نمی تواند درک کند که چه چیزی اتفاق افتاده است ، و وقتی به ساعت نگاه می کند می بیند که عقربه های آن از حرکت باز ایستاده اند. عقربه های ساعت روی ساعت۳ قرار گرفته بود و در طول این زمان وی نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر را سپری نموده است و در این مدت هیچ چیزی را به یاد نمی آورد که چگونه این مسیر را گذارنده است.

اما این تنها پایان ماجرا نیست ، پس از سپری شدن چند هفته، در وی احساس تهوع و خستگی پدیدار می شود ، و در این حال به نزد پزشکی برای معالجه می رود و پزشک مربوطه می گوید که حامله است ، ولی او دختر باکره ای بود که حتی یک دوست پسر هم نداشت.

هفت ماه بعد قبل از موعد به دنیا امدن طبیعی نوزاد در یک کلینیک ، یک موجود بسیار عجیب به دنیا می آید و لویس ریس تصویر خود را در تلویزیون نشان می دهد، این  نوزاد شبیه به یک قورباغه بوده و پوست آن شبیه به خزندگان است ، او چشم بزرگی داشته و  انگشتانش  داری پر است. کارکنان و پرستاران موجود در درمانگاه وحشت زده شده و اذعان داشتند که چیزی شبیه به این رویداد را ندیده اند.

s33979696

این نوزاد مدت سه هفته را در دستگاه مخصوص سپری کرد. و در این حال گزارشاتی از پزشکان مربوطه منتشر می شود که این نوزاد دارای هیچ ساختار انسانی در خود نیست و همچنین به نظر می رسد شبیه به ساختار گیاهان می باشد که در آن حتی نمونه ای از برگ و ماهیت های گیاهی هم دیده می شود ، او نمی تواند در زیر روشنای نور دوام بیاورد و یکسری خطوط خاص در امتداد ستون فقرات او امتداد یافته اند.

با قضاوت و نتیجه گیری بروی تصویر ریس که توسط کانال یوفولوژی به نمایش گذاشته شد به اثبات رسید که این دختر توسط بیگانگان ربوده شده و این نوزاد انسان و خزنده ای شکل حاصل لقاح غیر زمین است.

مطابق با اطلاعاتی که از ریس در دست است، این مادر تصمیم می گیرد که نوزاد عجیبش را به تنهائی پرورش دهدو این نوزاد با موفقیت رشد کرد و بزرگ شد و پس از آنکه بیشتر شبیه انسان باشد شبیه به خزندگان بود.

منبع: http://paranormal-news.ru/news/v_1993_godu_meksikanka_rodila_rebenka_gibrida/2013-08-26-7563

با تشکر فراوان از  محمد عزیز برای ترجمه و  ارسال این مطلب.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *