به روزرسانی بازی The Witcher 3 برای ایکس‌باکس وان ایکس منتشر شد

بازی The Witcher 3

همانطور که چند روز پیش اعلام کردیم مایکروسافت خبر از عرضه به روزرسانی بازی The Witcher 3 داد و حالا این به روزرسانی برای دانلود در دسترس است.

 

استودیو CD Projekt Red سعی کرده است با انتشار این به روزرسانی وضوح تصویر ۴K، بهبود بصری و کیفی را به بازی خود اضافه کند تا به بهترین شکل ممکن بر روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا شود.

این به روزرسانی برای تمامی کسانی که یک نسخه از بازی The Witcher 3 را در اختیار داشته باشد برای دانلود در دسترس خواهد بود. بازیکنان برای اجرا بازی دو انتخاب خواهند داشت:

  1. حالت ۴K: بازی با وضوح تصویر ۴K (یا برای کسانی که صفحه نمایش ۴K ندارند با رزولوشن بالاتر) و ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.
  2. حالت عملکردی: بازی با وضوح تصویر پویا از ۱۰۸۰p تا ۴K و با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

بازی در هر دو حالت از HDR پشتیبانی می‌کند. برای تغییر دادن این حالت‌ها باید به بخش تنظیمات رفته و Display را انتخاب کرده و به بخش تنظیمات پیشرفته وارد شوید. در اینجا شما می‌توانید دو حالت بالا را تعویض کنید.

به روزرسانی دیگری تقریبا همین کارها را برای پلی‌استیشن ۴ پرو نیز انجام داده و حالا استودیو CD Projekt Red بیان کرد که طی یک به روزرسانی دیگر پشتیبانی از HDR و یک سری بهبودهای دیگر را به نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو اضافه خواهند کرد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *