بچت اوکال، چوپان بی سوادی که با فرازمینی ها دست داد

بچت اوکال، چوپان بیسوادی که با فرازمینی ها دست داد

بچت اوکال، چوپان بیسوادی که با فرازمینی ها دست داد

یکی از کشورهای یوفو خیز در دنیا ترکیه است و همانطور که شاید در این سایتدیده باشید و کلیپ انرا قبلا گذاشته ام ،یکی از موثق ترین و مورد قبول ترین کیس های ثبت شده در ترکیه اتفاق افتاده است که در طی ان یوفو همراه با سرنشین در یکی از سواحل ترکیه رویت شده و توسط یک گردشگر آلمانی از ان فیلم گرفته می شود.اما ماجرایی که می خواهم برایتان بگویم مربوط به یک شهروند ترکیه است که با موجودات فرازمینی ارتباط داشته است که به چنین افرادی در زبان انگلیسی contactee یعنی رابط گفته می شود نمونه اش مانند جورج آدامسکی ، بیلی مایر و هوارد منجر هستند که بدفعات از آن ها گفته ایم.

فردی بنام بچت اوکال متولد ۱۹۴۸ در یکی از روستاهای شهر کاپادوکیه است .این ناحیه بخاطر شهرهای زیرزمینی باستانی و رویت یوفو مشهور است.بچت بدلیل ناتوانی مالی و فقر نتوانست درس بخواند بنابراین به چوپانی اشتغال داشت در یکی از روزها که گوسفندان را به چرا برده بود او صدای عجیبی را از آسمان شنید و سپس گلوله ای از نور را دید به گفته او این گلوله نور از نور خورشید کوچکتر بود. در این هنگام بدون دلیل ، رعشه ای بر بدنش افتاده و تپش قلبش زیاد شد. پس از دقایقی گلوله نور شکلش را تغییر داد و ناگهان یک شی ای شبیه موشک نمایان گردید و بطور عمودی روی زمین فرود آمد.

این شی حدود سی پا دراز بود و جنسی متالیک داشت. او ترسید اما از جایش تکان نخورد ناگهان دری از موشک باز شد و دو مرد و یک زن از آن خارج شدند . به گفته بچت آن ها ظاهری انسانی داشتند اما با چشمان بزرگ. هر دو مرد سرشان تراشیده بود اما زن موهایی بلند داشت. اندازه هر سه آن ها یکی بود و لباس هایشان از نظر بچت خیلی خارجی بود. آن ها لباس هایی چسبان به تن داشتند و یکی از چیزهایی که توجه بچت را جلب کرده بود چیزی شبیه گردنبند درخشانی بود که بر گردن داشتند.

بر روی این گردنبند یک صفحه مدور بود که بر روی آن دکمه ها و کلیدهایی قرار داشتند و نور از آن ها بیرون می آمد. او که هیچ چیزی در مورد فرازمینی ها نمی دانست فکر کرد که این ها انسان هایی از امریکا یا روسیه هستند . در این اثنا بود که جریان تله پاتیک شروع شد. آن ها به او گفتند که نترسد هیچ ضرری به او نخواهند رساند.

بچت می گوید با این حرف آرامشی عجیب بر من حاکم شد. آن ها فقط به او گفتند که از دنیایی دیگر امده اند. تمام این مکالمات به صورت تله پاتیک بود. یکی از آن ها دستش را بسوی بچت دراز کرد و با بچت دست داد در این لحظه به او شوک دست داده و بیهوش شد. وقتی خانواده اش او را یافتند آثار خارش و سوختگی روی پوست او یافته و او را به بیمارستان رساندند.

چون بچت فردی خجالتی بود این ماجرا را تا سال ۱۹۷۷ به کسی نگفت. اما بعدها که از این ماجرا صحبت کرد نقشه ای از کیهان به دانشمندان نشان داد که او با کمک فرازمینی ها ترسیم نموده بود. ماجرای بچت از این لحاظ اهمیت دارد چون او یک آدم بی سواد بود و هیچ چیز از فرازمینی ها ،تله پاتی ،موشک و غیره نداشت .مثلا شی مدوری که بر روی آن دکمه و کلید بوده و نور از آن بیرون می آمده . او چون آدمی خجالتی بود زیاد مورد توجه قرار نگرفت فقط در دهه هفتاد رسانه ها از او و ماجرایش نوشتند. شاید اگر او آدم باسوادی می بود به اندازه آدامسکی و بیلی مایر معروف می شد. در هر حال ماجرای این چوپان ترک یکی از عجیب ترین موارد ارتباط فرازمینی ها با انسان ها می باشد.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. Javad گفت:

    از چه پیغمبرزاده هائی هم نام بردی هم جورج آدامسکی و هم اون پیر خرفت یکدست مایر دروغگوئن .
    چی به خورد مردم میدی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *