بیگانگان باستانی: فصل دوم – قسمت سوم

ادامه پست قبل

مجسمه بیگانه نژاد خاکستری در موزه انگلستانGiorgio A. Tsoukalos
این یک پیکره «دوگو» هست از «ژاپن» . حتی با چشم یک ناظر غیرحرفه‌ای هم وقتی به این نگاه میکنید، به نظر میرسد که این موجود، یک نوع لباس پوشیده با کلاه ایمنی، و قاب آن، و در پشت آن همه این دکمه‌های عجیب و دوایر و نوارها را میبینید. بسیار شبیه به لباسهای فضایی امروز . از نظر من این یک چیزیست شبیه به موجود فرازمینی که هزاران سال پیش به زمین آمده.

 

باستانشناسان فهرستی با بیش از پانزده هزار شمایل «دوگو» را از دوران «جومان» در ماقبل تاریخ «ژاپن» دارند که متعلق به ۱۴۰۰۰ تا ۳۰۰ سال پیش از میلاد است. اما آیا همانطور که نظریه‌پردازان فضانوردان باستانی معتقدند، این شمایلهای عجیب «دوگو»، میتوانند نوعی تفسیر بدوی از یک لباس فضایی با تنظیم فشار باشند؟ و یا شاید لباس غواصی؟

Giorgio A. Tsoukalos
داستانی که در ورای این شمایلهای «دوگو» وجود دارد، بسیار روشن هست، و هر کسی میتواند برود و ترجمه متون کهن را بخواند که میگوید، «دوگو» در زمانی دور از آسمان نازل شده و به «ژاپنیهای» اولیه، به روشهای گوناگونی، آموزش داده.

David Wilcock
و سراسر فرهنگ «ژاپن»، شامل «کیمونو»، «مراسم چای»، استفاده از «واسابی» و «زنجبیل» در زمان خوردن «سوشی» و حتی روش ساخت بناهایشان، و زبان نوشتاریشان، و هر چیزی که میگویند، همه از این میهمانها اقتباس شده، ازاین «خداها»ی فضایی.

بیگانه های فضایی

Erich von Daniken
تصویر نشان میدهد که این موجود شبیه به فضانوردهاست. مثل یک فضانورد لباس پوشیده. کلاه ایمنی دارد مثل یک فضانورد . ابزاری عجیب در دستش دارد، ابزاری که ما نمیشناسیم . در اینجا یک حقله وجود دارد که «ژاپنیها» به آن «دوگو» میگویند.

در آمریکای شمالی، ما هنوز هم قبیله «هوپی» را در «آریزونا» داریم، و سرخپوستان «هوپی» هنوز هم تا همین امروز، عروسکهای «کاچینا» را میسازند . عروسکهای «کاچینا» شبیهند به شمایلهای ژاپنی «دوگو» .

در جای دورتری در صحرا و صحرای آفریقا، ما نقاشیهای غار را پیدا کردیم . که وقتی شما تصویر را میبینید، متوجه میشوید که قطعا یک لباس فضانوردی است . شکی در آن نیست. کاملا خودش است. حالا شما این نقاشیهای دیواری غار را با عروسکهای «کاچینا»ی «هوپی»ها و «دوگو»های «ژاپن» مقایسه کنید. میبینید که همه موازی همند.

آیا شمایلهای رازآلود «دوگو»، شاهدی قطعی از وجود موجودات فضایی در گذشته «ژاپن» باستان هستند؟  و آیا افسانه «اوتسورو بونه»، میگوید که اقیانوسهای زمین میتوانند حاوی حتی شواهد بیشتری از تماسهای خارجی باشند؟ شاید پاسخ ما در آبهای عمیق سواحل «هند» نهفته باشد.

درسال ۲۰۰۱، کاوشگرانی از انستیتوی اقیانوسی «هند»، مواردی غیر معمول را در کف خلیج «خامبات»، در هفت مایلی ساحل یافتند .

Graham Hancock
آنها با حمایت دولت «هند»، برای تهیه گزارشی از آلودگی «خلیج خامبات» مبادرت کردند که در شمال غربی «هند» است. و هییچ انتظار نداشتند که آن پایین، با چیزی به جز آلودگی روبرو باشند. اما ناگهان، اسکنرهای صوتی شروع به بازتاب تصاویری کردند از بناهایی معمولی .

تصاویر حاوی شبکه‌ای از بناهای سنگی بود که حالا در گل و شن دفن شده بود و  منطقه‌ای به وسعت پنج مایل مربع را پوشش میدادند.

Graham Hancock
آنچه که ما در «خلیج خامبات» میبینیم بقایای یک شهر است . که در واقع دو شهر هستند. و معلوم شد که اینها در حاشیه کانال یک رود باستانی واقع شده‌اند. به نظر میرسد شهرهایی باشند که زمانی طولانی از غرق شدن آنها میگذرد. در همان زمانی که اغلب باستانشناسان میگویند شهری در هیچ کجای جهان وجود نداشته.

جریانهای پرقدرت زیر آب، تقریبا غواصی در ۱۷۰ فوتی عمق آب را غیر ممکن میکند. با این حال، دانشمندان، دهها شی دست‌ساز شامل اشیاء چوبی و ظروف سفالی یافتند .

Michael Cremo
تاریخ بعضی از اشیاء به دست آمده‌ای که بیرون آورده شد، به زمانی در حدود ۳۲۰۰۰ سال پیش برمیگردد. اما اقیانوس‌شناسان میگویند که این منطقه در حدود نه هزار سال پیش زیر آب رفته. پس دقیقا این شهر از ۳۲۰۰۰ سال پیش تا نه هزار سال پیش موجودیت داشته.

David Childress
اغلب محققین معتبر میگویند که تمدن «هند» باستان، تنها به ۴ یا ۵ هزار سال قبل برمیگردد. با اینحال، محققان هندی خودشان میگویند که تمدن «هند» به دهها هزار سال و حتی صدها هزار سال پیش برمیگردد.

 

آیا ممکن است که خرابه‌های زیر «خلیج خامبات» بتوانند ثابت کنند که محققین «هندی» درست میگویند؟

یک کشف دیگر هم ممکن است ادعای آنها را تقویت کند. در ۲۰۰ مایلی شمال غرب، شهر متمدن «دوارکا» قرار گرفته است. باستانشناسان در حفاریهای عمیق زیر این شهر، نشانه‌هایی از یک زیستگاه یافتند که زمانی آب آن را فرا گرفته است.

با الهام از این رد پا، آنها شروع به جستجوی بقایای بیشتری در آبهای ساحلی کردند. تنها در عمق ۷۰ پایی آب، غواصان توانستند دیوارهای سنگی را بیابند، خیابانهای ساخته از سنگ آهک و شواهدی از یک بندر پر رونق.

محققان، این خرابه‌ها را بقایایی باستانی از شهر افسانه‌ای «دوارکا» قلمداد کردند. متون کهن «هند» توضیح میدهد که شهر افسانه‌ای «دوارکا»، نقل است که مسکن «لُرد کریشنا» بوده، خدایی که در طول بسیاری از سنن «هند»، پرستیده شده است.

شهر باستانی

دوارکا

Giorgio A. Tsoukalos
تصور کنید که برای دنیای مسیحیت چه مفهومی دارد اگر ناگهان «جام مقدس» واقعی یا «تابوت عهد» واقعی، پیدا شود. این درست برابر با کشف «دوارکا»ی حقیقی، برای هندوهاست. اینجا یک شهر بسیار قدرتمند بوده که تحت فرمان «لُرد کریشنا» قرار داشته . و «کریشنا» تا به امروز هم محترم است. او یکی از «خدایان» مهمیست که در فرهنگ «هند» داریم.

متون «هند» شرح میدهند که شاهی به نام «شالوا» به «لُرد کریشنا» در شهر افسانه‌ای «دوارکا» حمله کرد . نظریه‌پردازان فضانوردان باستانی معتقدند که توصیفات این جنگ نشانه‌ای از استفاده تکنولوژی خارجی و حتی فضاپیما بوده است.

Michael Cremo
بر اساس متون باستانی «سنسکریت» با این فضاپیماها، «شالوا»، به شهر حمله کرده و سلاحهای انرژی را بر شهر باریده که یادآور رعد و برق است.

او بخشهای بزرگی از شهر را به این صورت نابود میکند. با این اتفاق، پادشاه شهر، یعنی «لرد کریشنا»، به این حمله با شلیک به این فضاپیما پاسخ میدهد. این سلاحها به عنوان تیر و کمان توصیف شده‌اند اما در واقع تیر واقعی نیستند. گفته شده که آنها غرشی مثل رعد داشته‌اند در هنگام پرتاب، و شبیه بوده‌اند به اشعه‌های رعد و برق یا اشعه‌های آفتاب.

در جواب، میگوید که فضاپیما شروع به ظاهر شدن در مکانهای مختلفی در یک زمان میکند. به نظر میرسد که به شکلی حرکت میکرده که شبیه هست به توصیف «یو.اف.او». بنابراین آنچه که من درباره این حادثه جالب میبینم اینست که فضاپیمایی فلزی بر یک شهر در روی زمین آتش باریده.

افسانه میگوید که «کریشنا» از زمین رفت و اقیانوس هم شهر او «دوارکا» را فرو برد.

Michael Cremo
برای بسیاری از مردم توصیفات بینظیر شهرهای باستانی در متون «سنسکریت» «هند»، فقط یک «اسطوره» هستند ولی با کشف بقایای شهر غرق شده‌ای در سواحل هندوستان و در محل «دوارکا»، همه این تصویر، تغییر کرد. مردم شروع کرده‌اند به نگاه کردن به این متون باستانی در یک روشنی تازه و آنها را نه به عنوان یک اسطوره ساده، بلکه به عنوان یک حقیقت ثبت شده تاریخی میبینند.

آیا پیشینیان «هندی»، شاهد جنگی میان خدایان فرازمینی بوده‌اند؟  اگر شهر افسانه‌ای موجود در متون «هند»، واقعی باشد، آیا ممکن است شواهدی هم از «کریشنا» و قدرتهای فوق طبیعی‌اش کشف شود؟
نظریه‌پردازان فضانوردان باستانی معتقدند که حلقه بین خرابه‌های غرق شده و موجودات فضایی میتوانند در متون دیگر هندی معروف به ادبیات «سانگام» هند هم یافت شوند .

Michael Cremo
«سانگامها» مشابه خردمندان بوده‌اند. گفته شده که دو نفر از اولین «سانگامها» در منطقه وسیع غرق شده‌ای به نام «کوماری کاندام» ظهور کرده‌اند . این منطقه یک زمانی بیرون از آب بوده در هزاران سال پیش و بر اساس شواهد، اما حالا زیر آب است. همچنین جالب است که این شبه خردمندان، شامل موجودات فرازمینی هم بوده‌اند. و این با شواهد به دست آمده از «خلیج خامبات» و سواحل شهر «دوارکا» همخوان است.

آیا تفسیر نابجا از متون باستانی هند، تماس خارجیها را در گذشته زمین، ثابت میکند؟ و آیا توصیفات خدایان، در واقع توصیفاتی است از فرازمینی‌ها؟ احتمالا کشف دیگری در زیر دریاچه‌ای اسرارآمیز حتی شواهد بیشتری را در باره میهمانان خارجی در گذشته‌ای دور فریاد خواهد کرد.

ویرانه‌های دریاچه‌ی تیتیکاکا – بولیوی

کوههای «آند»، «پرو» . اینجا در ارتفاع ۱۲،۵۰۰ فوتی، آبهای تاریک دریاچه «تی تی کاکا» آرمیده است.

بلندترین منطقه آبی شناخته شده در جهان. در آگست ۲۰۰۰، یک تیم ایتالیایی از غواصان و باستانشناسان، به یک تحقیق زیر آبی در این دریاچه افسانه‌ای پرداختند.
آنجا در عمق ۱۰۰ فوتی آب این تیم پرده از خطوط راههایی فرش شده از سنگهای تراس برداشتند و نیز دیواری به طول تقریبی نیم مایل . قرنهاست که افسانه‌های محلی، در باره یک شهر زیر آبی میگویند به نام «واناکو».
آیا این خرابه‌ها میتوانند ثابت کنند که چنین شهری، در واقع، وجود داشته است؟
و سپس یک کشف شوکه کننده دیگر. در بستر دریاچه یک جمجمه بزرگ سنگی آرمیده است.
. آیا این اثر باستانی میتواند ارائه دهنده رد پایی از منشاء این کشف باورنکردنی باستانشناسی باشد؟
شهر باستانی

تیهو واناکو

مقایسات، به سرعت شباهتی را به پیکره سنگی یافت شده در شهر باستانی نزدیک «تیهو واناکو» نشان داد که تنها در ۱۲ مایلی جنوب دریاچه «تی تی کاکا» قرار دارد . شهری که از نظر تئوریسینهای فضانوردان باستانی، منشائی فرازمینی دارد.

شهر باستانی

تیهو واناکو

David Childress
وقتی «کانکیسیدور»ها (کاشفان اسپانیایی آمریکا) با سرخپوستان «آیمارا» صحبت کردند، به آنها گفته شد که غولها در آغاز آفرینش، «تیهو واناکو» را خلق کرده‌اند. اسپانیایی‌ها هم به شدت متحیر بودند از این بلوکهای غول‌پیکر سنگی. فکر میکردند که شیطان، این بنا را ساخته .

Graham Hancock
اگر به بعضی از سنگهای تراشیده شده در ساختار سنگی منطقه «تیهو واناکو» نگاه کنید ، من به شخصه شدیدا معتقدم که داریم به یک ساختمانسازی قدیمی نگاه میکنیم و همینطور به رد پای فراموش شده بخشی از تاریخ بشر.

اما اگر خرابه‌های یافت شده در ته دریاچه «تی تی کاکا»، متعلق به شهر افسانه‌ای گمشده «واناکو» باشد، چه اتفاقی برای آن افتاده؟ آیا به یک زلزله عظیم یا بلای طبیعی دیگری دچار شده است؟ یا اینکه این شهر همانطور که برخی از نظریه‌پردازان فضانوردان باستانی معتقدند، عمدا غرق شده است؟

David Childress
هر چه بیشتر درباره دریاچه «تی تی کاکا» میدانید، برایتان عجیبتر میشود. باستانشناسان در توضیح اینکه چرا این خرابه‌های غرق شده اینجا هستند با مشکل مواجهند، چون میگویند که این خرابه‌ها سن زیادی ندارند.

تنها ۱۵۰۰ سال از عمرشان میگذرد. و این یعنی اینکه دریاچه «تی تی کاکا» از خلال تغییراتی اساسی در طول زمان، عبور کرده. و احتمال دارد که به شکلی خود این دریاچه و سواحل آن دست‌ساز باشند و بخشهای معینی از دریاچه «تی تی کاکا» به صورتی خودخواسته زیر آب رفته باشد .

نوعی از «اسب دریایی» در دریاچه «تی تی کاکا» زندگی میکند، در حالیکه میدانیم اسب دریایی متعلق به آب شور و آبهای اقیانوسیست. با اینحال، این اسبهای دریایی در ارتفاعات ۱۳۰۰۰ پایی «آند» زندگی میکنند.

اما چگونه مردم باستانی توانسته‌اند مصنوعا، بزرگترین دریاچه آمریکای جنوبی را خلق کنند؟ دریاچه ای که ۱۱۸ مایل طول و ۵۰ مایل عرض دارد .

Giorgio A. Tsoukalos
شما وقتی از مردم منطقه بپرسید که: «همه اینها چطور ایجاد شده؟» سرخپوستان «آیمارا» به شما خواهند گفت که همه اینها از زمان قبل از آغاز زمان، وجود داشته.

Jorge Luis Delgado Mamani
در افسانه‌های «آیمارا»، این دریاچه مثل مکان آفرینش است، جایی که همه تمدنها در قاره ما آغاز شده. ما ریشه‌ای بسیار، بسیار قدیمی داریم.

منظورم صحبت از همین تمدن یا این بشریت نیست. اینجا حرف از نژاد ماست، ریشه آسمانی ما. بعضی از مردم معتقدند که موجودات فضایی آن را ساخته‌اند اما من معتقدم که برادران فضاییمان به ما کمک کرده‌اند.

راهنماییمان کرده‌اند، به ما یاد داده‌اند. چون آنها از همه لحاظ تجربه داشته‌اند. افسانه‌ها میگویند که یک زمانی بردران فضایی ما به این سیاره آمده‌اند و با ما زندگی میکرده‌اند و بسیار در زندگی ما پر اهمیت بوده‌اند و افراد بسیار قدرتمندی هم بوده‌اند .

 

اما آیا ممکن است که شهر گمشده «واناکو» واقعا ساخته، یا قابل سکونت، برای پیشینیان سرخپوستی «آیمارا» بوده است؟ اگر اینطور بوده باشد، آیا ممکن است که عمدا غرق شده تا از جهان خارج، کشف نشود؟

Cristina Sovrosa, Sheepherder : بزرگان ما همیشه در باره شهر زیر آب حرف میزنند. در باره نورهایی مثل ستاره‌ها که با دریاچه مربوط است حرف میزنند. ستاره‌هایی که وقتی وارد دریاچه میشوند، درجه حرارت هوا تغییر میکند.

Jorge Luis Delgado Mamani
افسانه‌های بسیار زیادی در باره نورهایی که از زیر دریاچه می‌آیند وجود دارد. به نظر می‌آید که آنها می‌آیند و میروند و در لحظات متفاوتی برمیگردند.

David Childress
شما شروع میکنید به فکر کردن به احتمال یک نوع پایگاه باستانی خارجی زیر آبی. و احتمال این هست که بعضی از این خرابه‌های غرق شده، به نوعی، قسمتی از آن پایگاه باشند.

آیا خرابه‌های شهر باستانی «واناکو» حقیقتا به دست خارجیهای میهمان بنا شده است؟ اگر اینطور بوده، چرا؟ هدفشان چه بوده؟ آیا کشف این شهر و یا سایر شهرهای غرق شده شاهدی بر این هستند که انسان قرنهاست که در جستجوست؟ شواهدی که ثابت میکنند ما تنها نیستیم؟

Graham Hancock
این ساختارهای اسرارآمیز زیر آبی واقعا هیچ پیشینه‌ای و یا هیچ تاریخچه‌ای ندارند، فقط به نظر میرسد که ناگهان پیدا شده‌اند. به نظر میرسد که از جایی خارج از زمان سر بر آورده‌اند. بنابراین سوالاتی در این باره وجود خواهد داشت. معماهایی پیرامون آنها وجود دارد که ممکن است نوری در مسیر تاریخ انسان باشد.

شهر گمشده هراکلیون

شهر گمشده هراکلیون

تخریب زمین

شهر گمشده

Giorgio A. Tsoukalos
«اتلانتیس»، «دریاچه تی تی کاکا»، و «دوارکا». همه این مکانهای باستانی اسرارآمیز، همیشه با «خدایان» در ارتباط بوده‌اند. خدایانی که در نظریه غریبه‌های باستانی، از گوشت و پوست، فرازمینی بوده‌اند. و در نهایت، نظریه غریبه‌های باستانی، به درستی اثبات خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *