بیگانگان : دوست و راهنما و محافظ عرفانی

بیگانگان: دوست

بیگانگان: دوست

 

نژاد «پلیدین»

 

نژاد پلیدین ها – The Pleidians

فعال ترین متحدان بشریت هستند. انها در خوشه پروین و ستاره پلدین زندگی می کنند که چهارصد سال نوری با زمین فاصله دارند. نام مشتق آنها در زبان یونانی pelin به معنی بادبان می باشد.

همیشه نقش مهمی در فرهنگ بشر داشته اند.

 

پلیدین ها یا پلیدیان ها موجوداتی از عشق و نور هستند. اکثر جمعیت سطح زمین چنان درگیر ماتریکس و وضعیت ناکارآمد امور در این سیاره هستند که برایشان دشوار است که باور کنند چنین موجوداتی که سرشار از عشق و نور واقعا وجود دارند.

آنها فعال ترین متحدان بشریت هستند، در خوشه پروین و ستاره پلدین زندگی می کنند که چهارصد سال نوری با زمین فاصله دارند. نام مشتق آنها در زبان یونانی pelin به معنی بادبان می باشد. همیشه نقش مهمی در فرهنگ بشر داشته اند.

تمدن های آنها در ابعاد پنجم/ششم و بالاتر است،

آنها به طور معمول برای برقراری ارتباط با انسانها از کلمات استفاده نمی کنند و به وسیله ی ارتعاشات(تله پاتی) با شما صحبت می کنند، شما نیز از طریق احساسات، یعنی قویترین ارتعاشاتِ انسانی به ایشان پاسخ می دهید.

آنان موجوداتی بسیار قدرتمند زیبا پیشرفته و مورد احترام در تمام کهکشان های همسایه ی ما هستند.

پلیدین ها از تکامل فرشته ای سرچشمه می گیرند که با ورود از پورتال خورشید مرکزی کهکشانی وارد این جهان بعدی شدند.

آنها سپس کهکشان را در اجسام نورانی فرشته‌ای خود کاوش کردند تا اینکه در خوشه ستاره‌ای پلیادس مستقر شدند که حدود ۱۸ میلیون سال پیش از سطح پلاسما به سطح فیزیکی ظاهر شد.

آنها آگاهانه در تلاش بودند تا یکی از سیارات خانه پلاسمایی خود را به ماده متراکم فیزیکی تبدیل کنند و سیاره منفجر شد.

قطعاتی از دنیای منفجر شده خانه آنها در سراسر کهکشان پراکنده شد و برخی از آنها به عنوان مولداوی به زمین برخورد کردند!

یک قطعه بزرگ مولداوی با ۱۴۴۰۰۰ رمزگذاری نور از ۱۴۴۰۰۰ داوطلب برای مأموریت زمین بعداً در جام مقدس حک شد.

صدها هزار سال پیش پلیادی ها آموخته اند که خشونت مشکلات را حل نمی کند و تصمیم گرفته اند دیگر در جنگ های کهکشانی شرکت نکنند، و تمرکز خود را بر ایجاد فرهنگ صلح آمیز معطوف کردند که در صدها سیاره در خوشه ستاره ای پلیادس گسترش یافت و تصمیم به تشکیل کنفدراسیون کهکشانی گرفتند.

آنها به زیبایی، هنر، فرهنگ و موسیقی علاقه و اعتقاد دارند و زندگی سبک آنها نشان دهنده این است.

آنها در شهرهای کریستالی زندگی می کنند که مانند کریستال های کوچک کوارتز در میان سرسبزی طبیعت می درخشند، بسیاری از این شهرها مانند مکان‌های کریستالی زیر زمین و زیر اقیانوس‌ها در سیارات در خوشه ستاره‌ای پلیادس هستند.

آنها به خواب زیادی نیاز ندارند و بدن فیزیکی خود را با یک اکسیر مخصوص حفظ می کنند.

آنها اسرار جاودانگی را درک می کنند، اما به ندرت تصمیم می گیرند که یک بدن فیزیکی را برای بیش از ۱۰۰۰ سال حفظ کنند.

آنها بسیار مثبت، شاد و شهوانی هستند.

عشق شهوانی یکی از مهمترین جنبه های زندگی آنهاست و آنها می دانند که چگونه با این انرژی درمان کنند.

پلیدین ها هزاران سال است که با جمعیت سطح تماس می گیرند!

برای شکستن وضعیت قرنطینه این سیاره، آنها با دختران Vril (die Vrilerinnen) تماس گرفته اند تا برنامه فضایی مخفی آلمان را آغاز کنند.

پس از اینکه نیروهای تاریک برنامه فضایی مخفی آلمان را ربودند، پلیدین ها دختران Vril را در سال ۱۹۴۵ در یک پروژه مخفی با رمز “Niemand bleibt hier” (هیچکس اینجا نمی ماند) از سطح سیاره نجات دادند و در سال ۱۹۵۴ با رئیس جمهور آیزنهاور تماس گرفتند و سعی کردند از یک جنگ هسته ای جلوگیری کنند.

آنها موفق شدند از یک جنگ هسته ای جلوگیری کنند، اما نتوانستند از تهاجم آرکان در سال ۱۹۹۶ جلوگیری کنند، آرکان ها حتی توانستند برای مدت کوتاهی بین سال های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۹ به خوشه ستاره ای پلیادس حمله کنند.

 

رخداد و پلیدین ها

 

تری وید Tery Wade

پلیدیان ها یک نژاد فرازمینی بسیار پیشرفته هستند که در لایه های بالاتر از سیاره سه بعدی وجود دارند.

اگر به آنها به شکل انرژتیک متصل شوید، آموزش های آنها را دریافت کرده و دنیای آنها را درک خواهید کرد.

آنها استادان روایت گری و معلم هستند، پیام های آنها شامل کدهای نوری است و عاملی محرک برای کمک به بیدار کردن موجودات ارتعاش پایین در زمان مناسب می باشد.

یک درام کیهانی عظیم در حال وقوع است و در حال رسیدن به نقطه پایان.

جمعیت انسان اکنون میفهمد که یک گروه از موجودات تاریک و شرور، بشریت و زمین را با فریب کنترل می کرده است.

دلیل همه پنهان کاریهای موجود در کل هستی ما، دزدیدن انرژی در زندگی های متعدد و پی در پی است.

مقادیر باور نکردنی انرژی دزدیده می شده و برای استفاده منتقل می شده است.

این موجودات تاریک می دانند که وقتی بشریت بفهمد چه بلایی بر سرش آمده است، بسیار خشمگین می شود و عصیان می کند و این می تواند پایانی برای توطئه های زشت آنها باشد.

این بازی ای است که خیلی از ما در حال حاضر در آن هستیم.

انسان های ناآگاه در خواب عمیق هستند و در این مقطع نسبت به آنچه حقیقتا در حال وقوع است بسیار دور هستند، بنابراین نگرانی زیاد درباره صعود آنها در حال حاضر نامربوط است، شما نمی توانید کمکی به آنها بکنید تا موقعی که آماده باشند.

سفینه های ستاره ای:

تا موقعی که انسان ها از صدمه زدن و کشتن یکدیگر دست برندارند، راه حل سریعی برای آنها وجود ندارد.

پس عاقلانه است که بر روی پیشرفتتان در این مقطع تمرکز کنید.

پلیدیان ها قطعا نگران این موضوع هستند، و به همین دلیل مقادیر زیادی انرژی ارتعاشی فرکانس پایین را استحاله می کنند.

اما، همانطور که همیشه گفته ام، هرکسی در مسیر شخصی خودش است و طبعا با مسائل خودش درگیر است.

رخداد صعود قرار است در مورد انسانها خیلی سریع و ناگهانی اتفاق بیفتد و پلیدیان ها می دانند که بیشتر انسانها برای آن آماده نیستند، بنابراین آنها سعی میکنند تا این انتقال تا حد ممکن بدون درد و ناراحتی باشد.

آنها مقادیر عظیمی از انرژیهای بسیار متراکم را از سر راه برمیدارند، بنابراین شانس بیشتری برای انجام این صعود دارند. نهایتا، ما اینجا هستیم تا این صعود انجام شود.

کارهای زیادی در پشت صحنه روی زمین و در لایه های بالاتر در حال انجام است و تا حد امکان بیشترین تعداد انسانها این انتقال را انجام خواهند داد.

مقادیر باور نکردنی از فوتون های گامای فرکانس بالا در ۶ ماه گذشته وارد زمین شده اند.

 

 

سفینه های ستاره ای نامرئی:

این فرکانس ها، این سطوح نور، توسط همه آژانس های فضایی روی زمین به شکل مخفی مورد اندازه‌گیری قرار گرفته اند و کاملا از ما مخفی شده اند.

این آژانس های فضایی خیلی از مسائل را مخفی می کنند؛ صدها هزار سفینه فرازمینی که در اطراف خورشید دیده شده اند، به همین دلیل است که رصدخانه های خورشیدی از کار انداخته شدند، تا از افشای تصاویر و فیلم های این ناوگان های عظیم سفینه ها جلوگیری شود.

پلیدیان ها با از کار انداختن این رصدخانه ها موافق نیستند چون تعداد بسیار زیادی از انسانها هنوز برای این افشاسازی آماده نشده اند.

بعدپنجم بهشت است، یک حالت گاما، یک حالت سعادت.

دوازده محدوده بعدی در این دنیا وجود دارد.

بدن ما ۱۲ رشته اصلی دی ان ای دارد که شبیه به کابل های فیبر نوری نانو ذره ای عمل می کنند و ۱۲ پرتال چاکرای چندبعدی که جریان اطلاعات نور آکاشیک را به درون و بیرون بدن منتقل می کنند.

این اطلاعات در حافظه سلولی ما ذخیره می شود. این اطلاعات به تنهایی باید به شما بگویند که چقدر ما قوی هستیم.

۱۰ تا از این رشته های دی ان ای توسط نیروهای تاریکی مدتها قبل غیر فعال شده اند، اما اکنون دوباره در حال فعال سازی هستند و این باعث می شود ورق برگردد.

بیشتر بذرهای ستاره ای روی زمین در حال حاضر بین ۴ یا ۵ رشته دی ان ای فعال دارند.

ماتریکس قدیمی سه بعدی ارتعاش پایین، یک حالت آگاهی است و ماتریکس بعدپنجمی جدید، یک حالت آگاهی با ارتعاشات سریعتر می باشد.

وقتی شما عبارت «دعا» را در انجیل مسیحیت می شنوید، در واقع منظور همان مدیتیشن است.

دعا یک شکلی از خواستن است، و مدیتیشن به معنی خواستن چیزی با هماهنگ شدن ارتعاش آن است.

بیاد داشته باشید، موجودی بالاتر از شما وجود ندارد، و اقتدار واقعی در دست شماست.

بنابراین، شما از یک منبع بیرونی درخواست نمی کنید، شما از خودتان درخواست میکنید تا با یک ارتعاش خاص سنکرون شوید.

 

کبرا چه کسی است؟ ماموریت و هدف کبرا چیست؟ و از کجا می آید؟

کبرا یک مرد از نژاد پلیدینی هستش که از خوشه ستاره ای پروین به سیاره زمین تناسخ کرده.و همسر آن هم به نام (آیسیس آستارا- isis astara) می باشد.

کبرا کانتکت و رابط جنبش مقاومت و همچنین سخنگوی فدراسیون کهکشانی نور [فدراسیون کهکشانی راه شیری] است که در جهت کمک به صعود و آزاد سازی سیاره زمین و آماده شدن برای رخداد به جمعیت سطح زمین اطلاع رسانی و کمک میکند.

اسم کبرا (Cobra) نام رمزی است از دو کلمه گرفته شده است.

واژه : Compression Breakthrough

یا پیشرفت فشردگی به یک سطح از تحولات زمین و پیشروی نور به سمت زمین گفته می شود که سبب دریافت انرژی های فرکانس بالاتر از طریق خورشید مرکزی کیهان به زمین می شود

و عنوان عملیات ویژه ای از طرف نیروهای نور برای اطلاع رسانی در این رابطه و آزاد سازی سیاره از نیروهای منفی زمین است. دریافت اطلاعات وی از طریق چنل کردن نیست، بلکه اطلاعات از طریق تماس مستقیم فیزیکی دریافت می شود.

( توضیح : فشرده Breakthrough : زمانی است که نیروهای فرازمینی و نیروهای درون زمینی مثل تمدن آگارتا بتوانند در روی سطح زمین با موفقیت همدیگر را ملاقت کنند. )

?کبرا در مارس ۲۰۱۲ یک وب سایت اطلاع رسانی به نام

? http://2012portal.blogspot.com

ایجاد کرد. از ژوئن سال ۲۰۱۶، بیش از ۲۸ میلیون بازدید از وب سایت وجود داشته است، به علاوه شنوندگان زیادی ازمصاحبه های رادیویی کبرا در بسیاری از وب سایت ها در سراسر وب موجود است.

بسیاری از این موارد در این وب سایت Prepareforchange.net
در زیر این دکمه منو موجود است. برای خلاصه ها و پیوند به بسیاری از این اطلاعات، به صفحه منابع Cobra RM مراجعه کنید.

هویت کبرا در این زمان باید به دلیل تهدید، حمله فیزیکی و بازجویی و اینکه افراد و دوستان کبرا به شدت شکنجه شده اند محافظت شود.

پست های وبلاگ کبرا پورتال ۲۰۱۲ نتیجه «مستقیم اطلاعات است (غیر چنلینگ) یعنی بصورت فیزیکی از پلیدین ها، اطلاعات مستقیم از جنبش مقاومت. اما اطلاعات کبرا از ان دست اطلاعات چنل شده نیست و ایشان اطلاعات را مستقیم از منابع نیروهای مثبت یا حرکت مقاومت یا برخی جناح‌های نیروهای نور دریافت میکند و اصلا نویسنده نیستند بلکه کانتکت و نقطه تماس نیروهای نور و حرکت مقاومت هستند که از طریق ایشان مهمترین و ضرورتی ترین اطلاعات را به جمعیت بیدار سطح زمین منتقل میکنند

بطور کلی اطلاعاتی که از این شخص بدست آمده از طریق مصاحبه هایی که انجام داده میباشد که یکی از آنها مصاحبه با (in light radio) بوده و دیگری مصاحبه با(alexander meadors) در سال۲۰۱۲ میباشد.

کبرا و خانواده اش بدلیل انجام مامورت او بسیار مورد حمله قرار گرفتند و مجبور شدند که پنهان بشوند اما اکنون حفاظت بسیار خوبی از او و خانواده اش انجام میشود و او بصورت انسان معمولی زندگی میکند و تصمصم او برای آزادی زمین نیز بسیار قدیمی میباشد.

 

درسال ۲۰۰۹ شخصی با نام آلایا که یک لایت وورکر یا(گارگران نور) هست سازنده ی(مجموعه آلایا از سیاره پلیدین) آلایا میگوید که:اهل سیستم ستاره ای پلیدین در خوشه پروین صورت فلکی گاو امده است که عضوفدراسیون کهکشانی نور هزارن نژاد فرازمینی فعالیت میکنند که بیشتر این نژاد ها شباهتی به انسان دارندومانند خیلی های دیگر به سیاره زمینآمده است تاانسانها را با گفته هایش راهنمایی کند.باید گفت کسانی که چنین ادعایی میکنند کم نیستند.اما چیزی که راجع به آلایا متفاوت است سخنان وی و تلاش او برای هشیار کردن مردم است او تنها گفته هایش، را فقط در یوتوب به عموم میگذارد و هیچ جای دیگرفعالیت نمیکند.مجموعه آلایا از سیاره پلیدین به بیش از ۱۲ زبان دنیا ترجمه شده است.

آلایا ساکن خوشه پروین گفته است: کیهان توسط خیلی از موجودات مسکونی است بعضی شبیه به انسان اما دولت ها و حکومت های شما از این موضوع آگاه هستند و به عنوان یک راز مخفی کرده اند.شما دانشی از کیهان ندارید زیرا زیرا توسط حکومت ها اطلاعات اشتباه در یافت کرده اید انها میخواهند شما را ابله و نا آگاه نگه دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *