تاثیر ریمل و فرمژه بر گیرایی چشم ها

چشم ها یکی از مهم ترین بخش های صورت هستند که فرم آن ها تاثیر زیادی بر روی زیبایی صورت دارد. گاهی اوقات افراد از داشتن چشم های ریز یا مژه هایی کم پشت و کمرنگ ناراحت هستند و به همین دلیل تمایل دارند تا این ضعف در صورت را به طریقی بپوشانند. اگر شما هم به دنبال راهی برای افزایش جذابیت خود هستید، می توانید از محصولات آرایشی در این زمینه کمک بگیرید. ما قصد داریم در این مطلب در خصوص تاثیر ریمل و فرمژه بر گیرایی چشم ها صحبت کنیم.

ریمل

ریمل

داشتن مژه هایی بلند، حجیم و پرپشت آرزوی هر فردی است. بانوان این روزها به این موضوع بیشتر اهمیت می دهند و برای جذاب تر کردن خود از روش های مختلفی استفاده می کنند که یکی از آن ها مراجعه به سالن های زیبایی و کاشت مژه است. اما یکی از دلایلی که بسیاری افراد اقدام به کاشت مژه نمی کنند، نگرانی از بابت ایجاد حساسیت در چشم ها و هزینه بالای این کار است.

ما می خواهیم یک راهکار ساده تر و کم هزینه تر به شما معرفی کنیم. استفاده از ریمل و فرمژه در کنار هم، یک ترکیب عالی برای رسیدن به چشم هایی گیراست. برای تهیه این محصولات نیز می توانید به فروشگاه لاکوجان که در زمینه فروش محصولات آرایشی فعالیت می کند مراجعه کنید. با اینکه ریمل و فرمژه دو وسیله بسیار معروف در میان لوازم آرایشی هستند، اما برخی افراد هنوز هم تسلط کافی برای کار با آن ها را ندارند.

به همین جهت اغلب نتیجه کار آنچنان که باید، مورد توجه قرار نمی گیرد. اگر می خواهید تنها با استفاده از این دو وسیله ساده و کاربردی، زیبایی چشمان خود را دوچندان کنید، به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

استفاده از فرمژه برای حالت دهی به مژه ها

اگر تجربه استفاده از فرمژه را ندارید، حتما برای یک بار هم که شده این وسیله جذاب را تهیه کرده و از آن استفاده کنید. فرمژه در عین حال که وسیله ای ساده به نظر می رسد، اما به راحتی می تواند تغییرات چشمگیری در چشمان شما ایجاد کند. همانطور که به خوبی می دانید، فرم و حالت چشم ها تاثیر زیادی روی جذابیت صورت دارد و استفاده از لوازم آرایشی چشم در این زمینه بسیار موثر واقع می شود.

شما با استفاده از یک فرمژه استاندارد و مرغوب می توانید حالتی جدید به مژه ها داده و آن ها را از حالت معمول و یکنواخت کمی خارج کنید. از آن جایی که این روزها در تکنیک های آرایشی، آرایش طبیعی بسیار ترند شده است، بنابراین استفاده از فرمژه انتخاب درستی می تواند باشد.

فرمژه حالت پریشانی مژه ها را از بین برده و آن ها را مرتب می کند. همچنین با فرم دادن طبیعی آن ها، زیبایی و گیرایی چشمان شما را افزایش می دهد. پیش از اینکه وارد مرحله ریمل زدن شوید، لازم است از فرمژه استفاده کنید. این وسیله باعث می شود تا مژه ها حالت خوبی گرفته و برای مرحله ریمل زدن به خوبی آماده شوند. دقت کنید، استفاده از فرمژه بعد از ریمل ممکن است باعث ریزش مژه ها شود.

چشم هایی گیرا با استفاده از ریمل

ریمل جزء پرمصرف ترین لوازم آرایشی در میان بانوان است. این محصول آرایشی به تنهایی می تواند تغییرات قابل ملاحظه ای را در چشمان ایجاد کند. ریمل ها معمولا انواع و اقسام گوناگونی دارند. ریمل های حجم دهنده و بلند کننده در برندها و جنس های مختلف که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود هر یک از انواع آن را تهیه کند.

برای انتخاب ریمل بایستی دقت زیادی داشته باشید. کیفیت ریمل در نوع آرایش چشم بسیار تاثیرگذار است. بهتر است از ریملی استفاده کنید که باعث چسبیدن مژه ها به هم نشده و مایع داخل آن نیز از غلظت و کیفیت خوبی برخوردار باشد. از عوامل مهمی که می بایست در انتخاب ریمل به آن دقت داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند تولید کننده ریمل و اعتبار آن
  • ماندگاری ریمل و تاریخ مصرف آن
  • برس ریمل که تاثیر زیادی در حالت نهایی مژه و چشم ها دارد.
  • مایع ریمل و کیفیت آن

در نهایت با آموزش صحیح ریمل زدن می توانید به راحتی مژه هایی بلند، پر پشت و حجیم به خود هدیه دهید.

پوست

زیبایی

روش استفاده از فرمژه و ریمل برای داشتن چشم هایی زیبا

در این بخش می خواهیم روش صحیح و نکات استفاده از فرمژه و ریمل را با شما در میان بگذاریم تا از این طریق بتوانید جذابیت چشمان خود را تا حد زیادی افزایش دهید. نکات کار به شرح زیر هستند:

  • انتخاب یک فرمژه مناسب که به خوبی در دست جای بگیرد.
  • با استفاده از فرمژه، مژه های خود را حدودا ۵ تا ۱۰ ثانیه نگه دارید. این کار باعث می شود تا مژه ها از فرم یکنواخت و همیشگی خارج شده و حالتی جذاب و رو به بالا بگیرند.
  • تا حد امکان سعی کنید مژه های پایین را ریمل نزنید. اما در صورت تمایل، بهتر است ابتدا مژه های پایین و سپس مژه های بالا را ریمل کنید.
  • بهتر است ریمل زدن را در دو مرحله انجام دهید. مرحله اول از نوک مژه شروع کنید و آن ها را ریمل بزنید.
  • در مرحله بعد، کمی پس از خشک شدن مژه ها، ریمل را از ریشه مژه بزنید.
  • در حین ریمل زدن سعی کنید با توجه به حالت مژه ها، کمی برس ریمل را بچرخانید تا مایع آن به مژه ها فرم داده و در همین حالت خشک شوند.
  • ریمل زدن می بایست با آرامش و دقت انجام شود. سعی کنید غلظت مایع ریمل به اندازه کافی باشد تا مژه ها به هم نچسبند.
  • برای اینکه چشم ها حالت غیر طبیعی به خود نگیرند، پس از بیرون آوردن اپلیکاتور، مقداری از مایع آن را روی دهانه ریمل برگردانید تا برس، کار خود را به درستی انجام دهد.
  • و نکته بسیار مهم دیگر اینکه به هیچ عنوان از ریمل های ارزان قیمت و بی کیفیت استفاده نکنید. مژه و چشم دو عضو حساس بدن هستند که نباید دچار التهاب یا عفونت شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *