تاثیر علم اعداد بر زندگی

عدد شناسی

عدد شناسی

آیا علم اعداد و حروف روی زندگی انسان تاثیر داره؟

آیا نوع اسم انسان و تغییر اسم میتونه زندگی رو تغییر بده؟

پاسخ تخصصی بر اساس قوانین ارتعاشی:

تنها چیزی که زندگی انسان رو تعیین می کنه ارتعاشات اون هست.

بسیاری از مردم برروی ارتعاشاتشون هیچ آگاهی ندارن و هیچ تلاشی هم برای مسلط شدن روی ارتعاشات گسیل شده از وجودشون نمی کنن و اجازه میدن که دیگران یا عوامل خارجی و گوناگون محتوی ارتعاشی شون رو تعیین کنن. و  به این ترتیب اسیر و برده ی عوامل خارجی و افکار و ارتعاشت دیگران هستن…

? اسم و اعداد و حتی رنگ لباس همگی ارتعاش هستن و من بر خلاف بقیه تاثیر گذاری این مباحث رو تکذیب نمی کنم. ولی اینها زمانی روی زندگی تو  تاثیر خواهند داشت که تو هیچ تسلطی روی پرتاب ارتعاشات وجودی خودت نداشته باشی. بله در این صورت  حتی رنگ لباس و اسم و محل تولد و … در زندگی تو تاثیر داره..

 ولی زمانی که آگاهانه تصمیم می گیری که محتوای ارتعاشی خودت رو تعیین کنی و با افکار و باورها و احساساتت خالق زندگی خودت باشی دراین صورت دیگه هیچ چیزی تعیین کننده زندگی تو نیست. و فقط و فقط ارتعاشاتی که آگاهانه در حال پرتاب به کائنات هستی – روند زندگی تو رو تعیین خواهد کرد.

پس عوامل بیرونی زمانی در زندگی تو نقش داره که تو غیر ارادی و ناخوداگاه زندگی می کنی و هیچ تلاشی برای به دست گرفتن افسار زندگی و نوع ارتعاشاتت نمی کنی.

? ولی وقتی این کار رو کنی و ارتعاشاتت رو خودت تعیین کنی-دیگه اسم و محل زندگی و رنگ لباس اهمیت چندانی نداره. چون ارتعاشات آگاهانه ی تو بی نهایت قدرتمند تر از ارتعاشاتی هست که عوامل خارجی یا دیگران به سمت تو پرتاب می کنن…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *