ترکیب طراحی و عکاسی به سبک هنرمند ایتالیایی

یک هنرمند ایتالیایی، مجموعه‌ای از آثاری تلفیقی از دو هنر طراحی و عکاسی را پدید آورده که خلاقیت بدیع آن‌ها بسیار ستودنی است.

هنرمند ایتالیایی «پیترو کاتودلا» (Pietro Cataudella) یک چشم‌انداز جدید از مشهورترین بناهای نمادین سراسر جهان را در مجموعه خود ارائه داده که در واقع شامل تصاویری هستند که عکاسی و نقاشی به زیباترین شکل ممکن در آن‌ها ترکیب شده‌اند. او این تصاویر هنری زیبا را در حساب شبکه مجازی خود به اشتراک گذاشته است.

روش او خلق یک تصویر سه بعدی به وسیله کنار هم قرار دادن طرح ترسیم شده در دفترش و چشم‌انداز اطراف است.

تصویر هنری کلیسای جامع میلان

تصویری زیبا از کلیسای جامع شهر میلان که ترکیبی هنرمندانه از عکس و نقاشی است

پیترو کاتودلا فعالیت خود را در محل زندگی خود یعنی جزیره سیسیل در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد. برای ایجاد آن تصاویر، ابتدا طرح مکان‌هایی را که می‌خواست مجددا طراحی کند را می‌کشید سپس از آنجا عکس می‌گرفت.

کاتودلا در گزارش خود به مجله «دیلی میل» (daily mail) گفت:

این پروژه ترکیبی از علاقه من به طراحی، عکاسی و سفر است. هدف این پروژه این است که زیبایی‌ها را به یک روش متفاوت و با استفاده از مهارت‌ها، خلاقیت و ذهنیت خودم نشان دهم. من هرگز هیچ مطالعه‌ای در زمینه‌های معماری یا تصویرسازی نداشته‌ام. کارهای من نتیجه کار زیاد، شور و اشتیاق و تمایل به پیشرفت خودم بوده است.

تصویر هنری کلیسای سانتا ماریا ونیز

کلیسای سانتا ماریا دلا سالوت در شهر ونیز

او بناهای مشهوری همچون سانتا ماریا دلا سالوت (Santa Maria della salute) در شهر ونیز، قلعه‌های گائتا (Gaeta) و کولوسئوم (Colosseum) در رم را طراحی کرده است، ولی آثار هنری او صرفا منحصر به ایتالیا نمی‌شود زیرا مکان‌های دیگری مانند برج ایفل پاریس و پل برج (Tower Bridge) لندن را نیز ترسیم کرده است.

تصویر هنری برج ایفل

تصویری فوق‌العاده زیبا از ترکیب طرح و عکس برای برج ایفل

تصویر هنری کولوسئوم رم

کولوسئوم رم

این هنرمند خوش‌ذوق ایتالیایی گاهی اوقات دوست دارد تغییراتی را در نقش‌ها و بناها ایجاد کند. از جمله بهترین طرح‌هایش برج کج پیزا است که در اینجا توسط پیترو به یک قوری قهوه تبدیل شده است.

تصویر هنری برج پیزا

پیترو علاوه بر طراحی‌های خود از ساختمان‌ها و بناها، به طراحی‌های زیبایی از اشیای روزمره مانند کیک‌ها، قارچ‌ها وغذاهای مختلف نیز می‌پردازد و آن‌ها را در شبکه‌های مجازی به اشتراک می‌گذارد.

ترکیب نقاشی و عکاسی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *