جملات تاکیدی انگیزشی – فرکانس مثبت

مثبت اندیشی

* می دانم که دنیای بیرونی تاثیر و نتیجه ای است که فقط ناشی از افکار است.

پس افکار و فرکانس خودم را روی شادی و لذت از درون قرار می دهم و آن را با تمام وجود به عالم منتقل می کنم, تا آن را تبدیل به بهشت کنم.

* می دانم که هیچ چیزی از خارج ایجاد نمی شود و هر چیزی از فکر و احساس درونی ام حاصل می شود.

ذهن من قدرت خلق همه چیز را دارد, توانایی من در فکر کردن و خلق نامحدود است و افکار محدود را وارد ذهن نمی کنم.

* برای جذب پول روی ثروت تمرکز می کنم. قدرت تخیل خود را به کار می اندازم و باور می کنم پولی را که می خواهم از قبل داشته ام و افکار مربوط به پول را در ذهن می پرورانم.

* من با قدرت تجسم, فرکانس قوی به کائنات می فرستم. قانون جذب این علائم مهم را می گیرد و تصاوری را به همان نحوی که در ذهن دیده ام, به من بر می گرداند.

* با توجه به اینکه هر چیزی در عالم فرکانسی دارد, پس تنها کار من این است که فرکانسم را تغییر دهم یا فرکانسی متضاد خلق کنم. به همین راحتی می توان هرچیزی را در دنیا تغییر داد.

* هم اکنون احساس شادی و لذت را از خود ساطع می کنم تا به صورت تصاویر و تجارب زندگی به سوی من برگردند.

می دانم که قانون جذب, درونی ترین افکار و احساسات مرا به عنوان زندگی ام به سوی من باز می تاباند.

* هم اکنون چشمانم را می بندم و اهداف را طوری که گویی از قبل به نتیجه رسیده اند, مجسم می کنم.

* من از همنشینی با خودم لذت می برم و همان طور که دوست دارم دیگران با من رفتار کنند, با خود رفتار می کنم و فرکانس عشق و احترام ارسال می کنم.

جملات تاکیدی انگیزشی

* من هرآنچه را در اطرافم هست مورد خیر و برکت قرار می دهم تا روی بالاترین فرکانس قرار گیرم.

هم اکنون قدرت خیر و برکت را به زندگی ام احضار می کنم و همه چیز و همه کس را مورد خیر قرار می دهم تا فرکانس عشق را از خود ساطع کنم و صد برابرش به خودم برگردد.

* از همین حالا تغییر باورهایم را شروع می کنم و به مسائل متفاوت متعقد می شم:

– در کائنات وفور نعمت بیش از حد است.

– من جوان تر می شوم.

– من توان مالی آن را دارم که خانه ای بزرگتر داشته باشم.

پس من می توانم باورهایم را هر طوری که دلم بخواهد از طریق قانون جذب, بسوی خود جذب کنم.

* من ذهنی خلاق دارم و می توانم هر آنچه را بخواهم از یگانه ذهن متعالی بسوی خود جذب کنم.

من می توانم هر نوع قصد و نیت و هر کاری خوبی را به درستی انجام دهم.

من نابغه ای توصیف ناپذیر هستم و از هویت اصلی خود آگاهم.

 

* دقیقا آنچه را که احساس می کنم, نصیب خود می کنم.

هم اکنون احساس سلامتی و سعادت می کنم و روحیه ام را بالا می برم و دنیای رویایی خود را خلق می کنم.

 

* دقیقا آنچه را احساس می کنم,  نصیب خودم می کنم. هم اکنون احساس سلامتی و سعادت می کنم, روحیه ام را بالا می برم و دنیای رویایی خودم را خلق می کنم.

* هم اکنون فکرم را در لفاف عشق می پیچم و به کمک آن زندگی ام را متحول می کنم, چون قانون جذب همان قانون عشق است.

افکار مربوط به عشق را در سر می پرورانم تا قانون جذب هم با لطیف ترین نیرو واکنش نشان دهد و من را سریع تر به خواسته ام برساند.

* از کائنات می خواهم هر وقت ذهنم پریشان شد, با نشانه ای مرا به خود بیاورد, می تواند صدایی بلند یا افتادن شئی از دستم باشد. تمام اینها علائمی هستند که ذهنم را از حالت انحراف به زمان حال برمی گرداند.

* من قدرتی عظیم و بی کران دارم که دنیای خودم را خلق کنم. قدرت من نشآت گرفته از قدرت لایزال الهی است, تمام قدرتم در درون خودم و تحت کنترل خودم است.

* من مغناطیسی هستم که هرچیزی را بسوی خودم جذب می کنم. هرچه در این مورد بیشتر تمرکز کنم, مغناطیسی عالی تر خواهم شد چون قدرت اعتقاد, باور و آگاهی را با هم ترکیب کرده ام.

* توقع داشتن, نیروی قوی جذب است, زیرا هر چیزی را بسوی من می کشاند. میل شدید مرا با آنچه در اشتیاقش هستم, مرتبط می کند و توقع و انتظار هم آن را بسوی زندگی ام می کشاند.

* کائنات عاشق سرعت است و من درنگ نمی کنم. مردد نیستم و به خود شک ندارم. وقتی فرصتی برایم ایجاد شد, بی درنگ عمل می کنم.

این وظیفه من و تنها کاری است که باید انجام دهم.

* هرآنچه به زندگی ام وارد می شود, در واقع خودم آن را بسوی زندگی ام می کشانم و به واسطه ی تصویر ذهنی ام است که آن را جذب می کنم. هرآنچه در ذهنم جاری باشد, آن را بسوی خود جذب می کنم.

 

* نیازی نیست که من از چگونگی هر آنچه رخ می دهد آگاهی داشته باشم و بدانم که کائنات چگونه کارها را درست می کنم, فقط می گذارم کائنات کار خودش را بکند و در چگونگی روند خلق سهمی ندارم.

* من نمی توانم زندگی دیگران را برایشان خلق کنم, به جای آنها فکر کنم و یا به زود عقیده ام را به آنها تحمیل کنم. پس می گذارم دیگران زندگی دلخواه خودشان را خلق کنند.

* برای اینکه هرآنچه را می خواهم از حالت نامرئی به صورت مرئی در آورم, این میانبر را امتحان می کنم:

هر آنچه را می خوام به عنوان حقیقت محض می بینم, زیرا وقتی چیزی را تصور می کنم می دانم آن حقیقت است و جای شکی برای آشکار شدن آن وجود ندارد.

* من طراح سرنوشت خود هستم, من نویسنده کتاب زندگی ام هستم. من خود قصه نویس هستم, قلم در دست من است و حاصلش انتخابهای درست من است.

* اولین قدم را با ایمان و اعتقاد راسخ بر می دارم. به کائنات اعتماد می کنم و آنچه را بخواهم به وضوح در ذهنم به تصویر می کشم و آن را با تمام وجود احساس می کنم و به این صورت هرآنچه را که بخواهم به سراغم می آید.

* کائنات اندازه و زمان ندارن, آشکار کردن یک دلار به همان آسانی یک میلیون دلار است. پس زمان را تسخیر می کنم و تمام آنچه را که می خوام در نظر می آورم.

* هم اکنون احساس خوبی دارم, مشغول خلق آینده ای هستم که بر وفق مرادم است. با سپری شدن روزهایم, قانون جذب در هر ثانیه آن مشغول بکار است و قدرتمندانه موارد خوب بیشتری را بسوی خودم جذب می کنم.

* می توانم هر چیزی را که بخواهم انتخاب کنم و داشته باشم. هرکاری می خواهم انجام دهم یا آن که دلم بخواهد بشوم.

* می دانم که هرآنچه بخواهم در همان لحظه ی درخواست متعلق به من شده است. من ایمان محض دارم و خیالم جمع است که آنچه را که از کاتالوگ کائنات سفارش داده ام, دریافت می کنم.

من به زندگی ام می پردازم و بقیه کارها را به کائنات می سپارم و دیگر درموردش فکر نمی کنم.

* هم اکنون در وفور نعمت و توانگری زندگی می کنم و زندگیم را به گونه ای نیرومند و آگاهانه از طریق قانون جذب مشخص می کنم.

* منبع ذخیره حوزه ای نامرئی است که از آن خداوند و نامحدود است. هر چیزی که دریافت می کنم می دانم که از عنایت خداوند است و من روی فرکانس تدارک کائنات و در هماهنگی با آن قرار دارم.

* من هرچیزی را که بخواهم جذب می کنم, اگر پول نیاز داشته باشم آن را جذب می کنم, اگر به مردم نیاز داشته باشم یاری آنها را جذب می کنم. اما باید حواسم به چیزهایی که جذب می کنم باشد چون برای کائنات فرقی ندارد که مثبت باشد یا منفی, هر چیزی را که در فکرم باشد به سوی من جذب می کنم.

* من با درکی کامل از قانون جذب, درخواست کردن را عادت خود قرار می دهم. کائنات در تمام عمرم به من پاسخ داده است, اما بدون آگاهی نمی توان پاسخ را دریافت کرد.

* هم اکنون در لحظه ای قرار گرفته ام که هر آنچه را می خوام با شدید ترین قدرت موجود در کائنات به سوی خود فرا می خوانم.

* هم اکنون احساس خوب من به صورت فرکانسی به کائنات می رود و شروع به جذب موارد خوب بیشتری به سوی من می کند.

* من موجودی معنوی هستم, من انرژی ابدی هستم. از بابت هر تجربه زندگی ام خدا را شکر می کنم. من باعث ایجاد تحول و دگرگونی در جهان می شوم, من خالق سرنوشت خود هستم.

* قدردانی شیوه ای قدرتمند برای من است. هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم, خدا را شکر می کنم. درباره نعمتهایی که دارم و بابتشان قدردان هستم, روی همه نعمتها متمرکز می شوم.

* درخواست کردن اولین گام در روند خلق است. هم اکنون درخواست شفاف را جزو عادات خود می کنم و از کاتالوگ کائنات بهترین ها را سفارش می دهم.

* به من قدرتی داده شده است تا انرژی خود را از طریق افکار و احساساتم متمرکز کنم و ارتعاشات آنچه را رویش تمرکز کرده ام, تغییر دهم و در نتیجه, آن مورد به طور مغناطیسی بسوی من جذب می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *