جملات تاکیدی برای طرح الهی

زندگی

طرح الهی زندگی

*طرح الهی هم اکنون برایم سلامتی, ثروت و سعادت به ارمغان می آورد.

*اکنون از همه چیز دست می کشم تا خدا طرح الهی زندگیم را آشکار کند, اکنون با طرح الهی زندگیم هماهنگ هستم.

*به هنگام کودکی و پیش از تولد فرزندانتان برایشان طرح الهی بطلبید, هیچگونه آشفتگی و نگرانی درباره آینده فرزندانتان پیش نخواهد آمد.

*هرگاه طرح الهی را طلب کنید, اشخاص و شرایطی که جزیی از این طرح نیستند از زندگیتان بیرون می روند.

*طرح الهی کارم هم اکنون بر من آشکار می شود.

*خدایا اگر برای کار و زندگیم طرحی الهی داری آن را نشانم بده! افرادی را که به زندگیم تعلق دارند هم اکنون به زندگی من بکشان و مرا به آنها پیوند ده.

تجلی توانگری از طریق طرح الهی

 

 

برای تجلی میراث بیکران موهبتهایتان راهی وجود دارد: آگاهی از طرح الهی زندگیتان را بطلبید.

حقیقت بزرگ این است که زندگیتان طرح الهی دارد که عالیترین طرح است و تندرستی, شادمانی, فراوانی و بیان نفس را در بر می گیرد.

هرگاه اندیشیدن به طرح الهی را آغاز کنید, آرمان ها و رویدادها و افرادی را بسوی خود می کشانید که باید بخشی از زندگیتان باشند.

لازم نیست بکوشید که دریابید چه آرمانها و مجالها و رویدادهایی باید به سراغتان بیایند, در عوض به طرح الهی خود فکر کنید, بگذارید که طرح الهی, آنها را برای شما آشکار کند و شما را بسوی مکانها و رویدادها و افراد لازم بکشاند.

آسانترین راه برای تجلی موهبتهای خود و دیگران و در مسیر رویدادها و اوضاع و شرایط درست زندگی قرار گرفتن, دعا و طلب هدایت است.

به تاکید ندا در دهید که از هر وضعیتی که با آن روبرو می شوید, طرح الهی برخواهد خواست. یقین بدارید که طرح الهی والاترین طرح برای همگان است و برای همه عظیمترین موهبتها را به بار می آورد, ثمراتی که شما را به حیرت وا خواهد داشت.

مردی برای طرح الهی زندگیت این جملات را هر روز تکرار می کرد:

* از همه چیز دست برمی دارم تا خدا طرح الهی زندگیم را آشکار کند. اکنون با طرح الهی زنگیم همنوا و هماهنگ می شوم. اکنون با طرح الهی زندگیم مشارکت و همکاری می کنم.

*اکنون خدای درونم به سرعت و در کمال آرامش طرح الهی زندگیم را بر من آشکار می کند.

*اکنون طرح الهی زندگیم را درمیابم و می پذیرم و دنبال می کنم. طرح الهی زندگیم گام به گام بر من آشکار می شود و از آن به وجد می آیم.

*می دانم که طرح الهی عالیترین طرح است و تندرستی, توانگری و شادمانی را در بر دارد, طرح الهی هم اکنون برایم سلامتی, ثروت و دولت و سعادت را به ارمغان خواهد آورد.

 

کتاب چشم دل بگشا

کاترین پاندر

طرح الهی ازدواج

 

بسیاری از افراد برای چیزها و اوضاعی می کوشند که برایشان مناسب نیست, بسیاری در پی افرادی هستند که به آنها تعلق ندارد.

خانمی از مشاوری معنوی خواست که برایش شفاعت کند تا ب ازدواج مردی معین در آید.

مشاور گفت که به این شکل سخن نمی گوید, زیرا شاید این مرد بخشی از طرح الهی زندگیش نباشد.

در عوض مشاور ندا در داد که طرح الهی زندگیش آشکار شود و مردمان و رویدادهای و چیزهایی که جزیی از طرح الهی زندگیش هستند به سرعت و در کمال آرامش متجلی شوند و هر آنچه و هرکسی که جزیی از این طرح نیست از زندگیش ناپدید شود و موهبتهای خود را در جای دیگری بیابند.

اگر چه گهگاه آن مرد را می دید, رابطه شان جدی نشد و حرفی از ازدواج به میان نیامد, اما به دلیل ادامه دادن به افکار طرح الهی ادامه داد, مردی دیگر را دید و به سرعت تقاضای ازدواج صورت گرفت و ازدواج کردند و رابطه ای عاشقانه میان آنها آغاز شد.

این خانم بعدا دریافت که مردی که در گذشته در پیش بوده, برای مناسب نبوده.

اگر بخواهید در زندگی به زور کسی یا چیزی را به دست آورید, نشانه آن است که آن شخص یا آن چیز موهبت شما نیست. آنچه را که به زور به چنگ می آورید, برای نگه داشتنش نیز باید بجنگید.

هرگاه طرح الهی زندگیتان را بطلبید, اشخاص و اوضاع و شرایطی که جزئی از این طرح نیستند از زندگیتان بیرون می روند و اگر به طلبیدن طرح الهی ادامه بدهید, اشخاص و اوضاع و شرایطی که جزیی از این طرح هستند به آسانی و به طور طبیعی در زندگیتان پدیدار می شوند و بی هیچ آزار و آشفتگی رسالت خود را به انجام می رسانند, راه آسان زندگی موفقیت آمیز نیز همین است.

خانمی مردی را دوست داشت, اما این مرد تقاضای ازدواج نکرده بود, دوستانش اصرار داشتند که توجهش را به فرد دیگر معطوف کند. اون نیز قبول کرد که با این شخص ازدواج کند اما دلش به این کار راضی نبود و وقتی که مردی را که دوست داشت ترک کرد آرزده و نگران شد, نسبت به شخص جدید هم هیچ احساسی نداشت.

روزی مساله را با دوستش که شاگرد حقیقت بود درمیان گذاشت, دوست گفت: “راه حل این است که طرح الهی زندگیت را بطلبی و بخواهی که این طرح هم اکنون به سرعت و در کمال آرامش متجلی شود. آنگاه صبر کن و ببین که چه پیش می آید.“

او نیز همین کار را کرد و رویدادی جالب پیش آمد, مردی که دوستانش معرفی کرده بودن به سرعت از زندگیش بیرون رفت و مردی که به او علاقه داشت در زندگیش پدیدار شد و باهم ازدواج کردند و سیر رویدادها به دوستانش نشان داد که انتخاب آنها درست نبود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *