حقایقی بسیار جالب که شاید نشنیده باشید

حقایقی بسیار جالب که شاید نشنیده باشید

کسی که گاراژ خانه اش را به لری پیج و سرگی برین(موسسان گوگل) در سال ۱۹۹۸ اجاره داد اکنون مدیر عامل یوتیوب می باشد.(تصویر پایین سمت راست)

بوی باران می تواند استرس را بمیزان زیادی کاهش داده و حوصله را تا ۶۰% افزایش دهد.

بوی باران

حلزون این قابلیت را دارد که در صورتیکه یک چشمش را از دست داد، مجددا آنرا رشد دهد.

حلزون

انسان تنها موجودی است که می تواند به پشت بخوابد.

هندوستان بعد از آمریکا و انگلستان،صاحب ثبت بیشترین رکوردهای سالانه در گینس می باشد.

در استکهلم، سوئد، جریمه هایی که از تخلفات رانندگی اخذ می شود در حسابی گذاشته می شود و هر ماه در بین رانندگانی که تخلف نداشته اند،قرعه کشی می شود.

بسیاری در آمریکا معتقدند،ترور پرزیدنت کندی کار سی آی ای، خانواده های پولدار مانند راتشیلد و بانک مرکزی زیر نظرشان بود، زیرا کندی می خواست،نظام پولی را از چنگ شان خارج کند.

هر روز ۵۰ تا ۷۰ میلیارد سلول در بدنتان می میرند.

جنگ بین رومیان و ایرانیان ۷۳۰ سال بطول انجامید که رکورد طولانی ترین جنگ تاریخ را بخود اختصاص داده است

نیتروژن در دی ان ای ما، کلسیم در دندان های مان، آهن در خون مان و کربن موجود در کیک سیب مان در داخل ستاره های در حال سقوط ساخته شده اند.

دانشمندان دانشگاه استنفورد،بطور کاملا اتفاقی کشف کردند که تقریبا تمام میکروب های بدن انسان برای علم ناشناخته است تقریبا ۹۹% شان. آنها این موضوع را در هنگام تحقیق در مورد دلایل اینکه چرا بدن انسان ترانسپلانت را پس می زند،فهمیدند.

اینرا حتما باور نخواهید نمود اما دانشمندان،می توانند از ادرار دندان پرورش دهند.چندش آوره ،نه!

یک سوم جمعیت چین زبان ماندریان یعنی زبان رسمی چین را نمی توانند صحبت کنند.دقیقا مثل اینه که عرب باشی، اما نتونی عربی صحبت کنی.

بقدری صدای خورشید زیاد است که اگر فضای بین زمین و خورشید از هوا پر می بود،با وجودیکه ۹۲ میلیون مایل از زمین دور است، صدایی بالغ بر ۱۲۵ دسیبل را می شنیدیم.

سیاره ژوپیتر به جارو برقی منظومه شمسی معروف است زیرا بقدری جاذبه اش قوی است که تمام شهاب سنگ ها و کامت ها را بطرف خود می کشد در صورت نبود ژوپیتر زمین با شهاب سنگ هر روز بمباران می شد.

سرعت باد در نپتون به رقم حیرت آور ۲۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

یکی از عجایب دیگر اینست که دانشمندان شبح منظومه شمسی را نیز کشف کرده اند اما نتوانسته اند آنرا ببینند.دانشمندان مطمئن هستند که یک سیاره دیگر علاوه بر ۸ سیاره وجود دارد، بنام سیاره نهم و اندازه اش هم ۱۰ برابر زمین است،اما کجاست؟ اینکه کجاست هنوز مشخص نشده اما دانشمندان مشاهده می کنند که برخی اخترواره ها دارند بطرف چیزی کشیده می شوند.این یعنی یک نیروی گرانش در این بین وجود دارد ،وجود نیروی گرانش هم به معنی وجود یک جسم سماوی است که احتمال بسیار زیاد یک سیاره است.

آبی که شما می آشامید از سیاره ای که بر روی آن ایستاده اید قدیمی تر می باشد.۹۵% آب لیوان تان ۴/۵ میلیارد سال پیش ایجاد شده یعنی قدیمی تر از زمین،منظومه شمسی و خورشید

جمله ای که باید با طلا نوشت : شما زمانی به قدرت نیاز دارید که می خواهید کار مضری انجام دهید، والا عشق برای انجام هر کاری کفایت می کند…. چارلی چاپلین

در سایت Quora سوال شده بود چه دانشی می تواند زندگی مرا نجات بخشد؟

 جواب : ممکن است این جواب زندگی تان را نجات نبخشد اما مطمئناً شما را از سختی ها و دردسرهای زیادی نجات خواهد داد. همانطور که می دانید امروزه تجارت و مبادلات الکترونیکی یا مجازی بسیار رایج شده است و شما ممکن است دیگر به فروشگاه برای خرید جنسی مراجعه نکنید و مستقیم از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنید.برای اینکار باید از طریق درگاه بانک یا جایی دیگر پرداخت را انجام دهید. بنابراین این دو مقوله یعنی http و https خیلی در اینجا اهمیت پیدا می‌کند.از اینرو، اگر خواستید اطلاعات مهم مثل کارت اعتباری تان یا اطلاعات مهم دیگری را در فرمی یا درگاهی وارد کنید ابتدا به آدرس بار(و کلمه اول آدرس اینترنتی) نگاه کنید،اگر http بود،باید از خیرش بگذرید زیرا بهیچوجه امن نیست اما اگر https بود با خیال راحت اطلاعات تان را وارد نمایید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *