حمله موجودات فضایی – ایا انواع ویروس ها ساخت موجودات فضایی است

نجوم

حمله موجودات فضایی تشدید “گلاشو”

فیزیکدانان به  انفجار شاخص تشدید “گلاشو” می‌گویند روشی که یک نوترینو پرانرژی با یک الکترون اندرکنش دارد.

شبیه به اتفاقی است که موسیقی با یک لیوان شراب بوجود می‌آورد .تمامی مواد بسامدی طبیعی دارند زمانی که انرژی از منبعی خارجی با این بسامد طبیعی همسان باشد جسم بیشتر از حد طبیعی ارتعاش خواهد کرد.

و یه بلندگو هم اینجا داریم که به یک تقویت‌کننده متصل شده و انرژی آوایی، صوتی صدایی با شدت زیاد را به سمت این لیوان هدایت می‌کنیم و سعی می‌کنیم در لیوان تشدید ایجاد کنیم.

و آن را بشکنیم می‌توانید هر نُت موسیقی را به عنوان یک نوترینو با سطح انرژی متفاوت در نظر بگیرید و لیوان را به عنوان الکترون ابتدا، “جان” نُتهای مختلف در یک ارگ را امتحان می‌کند .

تشدید “گلاشو” انفجاری است که زمانی رخ می‌دهد که نوع مناسبی از نوترینوهای پرانرژی از راه برسند “جان” فکر می‌کند یک رشته از این انفجارهای نادر نه تنها تصادفی نخواهند بود.

بلکه نشانه‌ای از یک هوش فرازمینی هستند و اگر ببینیم که آن نوترینوها همگی از یک جهت می‌آیند آنگاه به طورقطع می‌دانیم که این پدیده‌ای طبیعی نیست که بزرگترین کشف خواهد شد نمی‌توانم به چیز دیگری فکر کنم که کشف شگفت‌آورتری از پیدا کردن اولین نشانه‌های زندگی فرازمینی باشد.

دنیای ما را تغییر خواهد داد همانقدر که پیدا کردن یک پیام بیگانه ممکن است هیجان‌انگیز باشد تنها خواندن پیام ممکن است وجود ما را تهدید کند .

ارتباط بیگانه ممکن است چیزی بیشتر از احوالپرسی را در خود داشته باشد اولین لحظه برخورد با یک تمدن بیگانه مهمترین رویداد در تاریخ انسان خواهد بود اما اگر تا به الان پیام را ندیده‌ایم چه؟

اگر پیامی بیگانه رسیده باشد و ما متوجهش نشده باشیم چه؟ شاید همین الان این پیام همین اطراف باشد.

در فناوری ما “اندرو سیمیون” متخصص جستجو هوش فرازمینی در مرکز تحقیقاتی “ستی” در دانشگاه “برکلی” است او و همکارانش به دنبال پیامهایی غیرعادی در فضا هستند.

که امید دارند یکی از آنها از یک تمدن بیگانه رسیده باشد فکر می‌کنم که اولین مواجه ما با حیاتی بسیار پیشرفته احتمالا به شکل فرود آمدن یک فضاپیما در پارک “گلدن گیت” نخواهد بود.

بیشتر شبیه به دریافت یک پیام خواهد بود که تنها به طور اتفاقی آن را شنیده‌ایم اما شاید بیگانگان همین الان هم در حال گوش کردن به پیامهای رادیویی ما باشند.

اگر تمدنی پیشرفته در نزدیکی زمین می‌بود پیامهای رادیویی ما را زیر نظر می‌گرفتند که این سیاره را ترک می‌کنند و به طور قطع چیزهای زیادی در مورد ما یاد می‌گرفتند از دهه ۱۹۶۰ ماهواره‌های ارتباطی اطلاعات را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر می‌فرستند .

و آن اطلاعات به فضا نفوذ کرده است اگر بیگانگان بدانند که چگونه شبکه‌های کامپیوتری ما کار می‌کنند .

و بدانند که ما مشتاقانه به آنها گوش می‌کنیم “اندرو” باور دارد که می‌توانند از این وضعیت سود ببرند می‌توانند یک ویروس دیجیتالی بفرستند.

و می‌دانند که ما به سرعت آن را منتشر می‌کنیم . میلیونها پیام رادیویی را از فضا در تحقیق سالانه خود برای ارتباط هوشمند گردآوری می‌کنیم.

آن پیامها مستقیم به کامپیوترهای ما فرستاده می‌شوند تا محققان بتوانند آنها را تحلیل کنند .

جستجوی مدرک فناوری پیشرفته این پیامهای رادیویی مانند جستجوی تخم‌مرغهای عید پاک است به دنبال آن قطعه کوچکی هستیم که تمام چشم‌انداز را نشان دهد.

پیامهایی که ما به دنبالشان هستیم بسیار بسیار ضعیف هستند پس باید تمام نویزها را وارسی کنیم نویزهایی از دیگر منابع اخترفیزیکی تولید می‌شوند مانند اختروش‌ها و تب‌اخترها زمانی که محققان “ستی” پیامهای احتمالا بیگانه را گردآوری کردند.

نگاهی دقیقتر به آن می‌اندازند اما تحلیل پیام بر روی یکی از کامپیوترهای ما به اندازه‌ای نخواهد بود که یک ویروس بیگانه را منتشر کند.

محققان کد را اجرا می‌کنند باید آن داده را دریافت کنیم و باید بر روی کامپیوتری اجرایش کنیم .

و این به نوعی شبیه به باز کردن یکی از این تخم‌مرغها خواهد بود هکرهای پیشرفته بیگانه احتمالا متوجه خواهند شد و احتمالا می‌دانند که راه دیگری برای وارد شدن به شبکه‌های ما هست.

روشی که مستقل از تصمیم هر کدام از ما برای اجرا کد آنها باشد صدها آنتن رادیویی بر روی زمین تنها طراحی شده‌اند تا کد کامپیوتری را با هم ردوبدل کنند .

و بلافاصله آن برنامه‌ها را اجرا کنند پیامی که توسط گونه‌ای دیگر به یکی از این آنتنها فرستاده شده باشد می‌تواند به همان روشی دریافت و اجرا شود.

که اجرا و از فرستنده‌های انسانی فرستاده می‌شود در واقع، یک کد بیگانه امکان دارد همین الان هم اینجا در شبکه ما به طور ناشناس باشد.

تمام ایده یک ویروس یا یک ویروس تروجان این است که کدی را اجرا کند بر روی کامپیوتری، یا در شبکه کامپیوتری که کسی چیزی در مورد آن نمی‌داند خودش را اجرا می‌کند، پنهانی به دور از رادار هکرهای انسانی نشان داده‌اند که امکان دارد بتوان ویروسهای کامپیوتری را برای مدت طولانی پنهان کرد .

ویروس “استاکسنت” به طور پنهانی توسط ایالات متحده و اسراییل توسعه یافت تا به یک تاسیسات هسته‌ای ایرانی نفوذ کند تا در مدت یک سال، به آرامی صدها سانتریفیوژ ایرانی را خراب کند.

این ویروس پیامهایی را به اتاق کنترل نیروگاه می‌فرستاد. که نشان می‌داد همه‌چیز طبیعی است تا اینکه سانتریفیوژها در سال ۲۰۱۰ از کار افتادند برنامه‌ای از طرف یک تمدن پیشرفته می‌تواند برای مدت طولانی‌تری پنهان و بسیار مخربتر باشد .

شاید بتوانیم تشخیصش دهیم چون یک کد کامپیوتری خواهد بود که هرگز آن را ندیده‌ایم و توسط یک گونه کاملا متفاوت طراحی شده است.

امکان دارد برنامه‌های بیگانگان همین الان هم در فناوری ما نفوذ کرده باشند آماده حمله‌ای به شبکه‌های ما باشند؟

یا شاید حتی یک احتمال ترسناکتر دیگر وجود داشته باشد؟ بیگانگان شاید در شبکه‌های ما خود شکلی از حیات دیجیتالی باشند.

اگر اینطور باشد، این مرد باور دارد که می‌داند چگونه باید پیدایشان کند امکان دارد بازدیدکنندگان بیگانه همین الان هم در زمین باشند؟

شاید هستند و تنها آنها را نمی‌شناسیم

شاید از پوست و خون یا فلز یا هر چیز دیگری که بتوانید لمسش کنید ساخته نشده‌اند اگر بیگانگان اشکال دیجیتالی حیات باشند چه؟

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. انگلیسی آسان گفت:

    مطلب جالبی بود ، ممنون از مطالبی که داخل سایت میذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *