دانش اعداد فرشتگان

عدد

راز اعداد

✔اعداد سه رقمی:

۱۱۱-

افکار خود را به دقت بازبینی کنیدو مطمئن شوید که تنها به آن چیزهایی که می خواهید فکر می کنید نه به آن چیزهایی که نمی خواهید. این توالی اعداد نشانه آن است که دروازه ای از فرصت ها به رویتان گشوده شده است. و افکارتان در سرعت بی سابقه ای در حال آشکار شدن به شکل آرزوهای دلخواهتان هستند. شماره ۱۱۱ شبیه روشنایی یک لامپ پرنور است. این عدد به این معناست که کائنات تصویری از افکار شما دریافت کرده و در حال به واقعیت رساندنشان است. آیا شما از افکاری که توسط کائنات ربوده شده است خوشحال و راضی هستید؟ اگر راضی نیستید، افکارتان را تصحیح کنید… اگر در کنترل کردن و بازبینی افکارتان مشکل دارید از فرشتگانتان درخواست کمک کنید.

۱۲۳-

زندگیتان را ساده تر کنید. از شر هر چیزی که وقت، زمان، یا دارایی تان را از بین می برد خلاص شوید – مخصوصاً از دست چیزهایی که شما را از هدف زندگیتان دور نگه می دارند. نگهبانان الهی در این فرایند به شما کمک خواهند کرد.

۲۲۲-

ایمان داشته باشید. همه چیز رو به راه خواهد شد. نگران هیچ چیز نباشید، چون این موقعیت خودش به بهترین وجه برای هر کسی که در آن درگیر است حل و فصل خواهد شد.

۳۳۳-

 نگهبانان الهی نزدیک شما هستند، مشتاقند بدانید که کمک، عشق و همراهی آنها را دارید. اغلب نگهبانان الهی را صدا بزنید، به خصوص وقتی عدد ۳ را در اطرافتان می بینید.

۴۴۴ –

در این لحظه هزاران فرشته شما را احاطه کرده اند، دوستتان دارند و از شما محافظت می کنند. شما اتصالی بسیار قوی و روشن با قلمرو فرشتگان دارید و خودتان نیز یک فرشته ی زمینی هستید. از هیچ چیز نترسید – همه چیز روبراه است.

۵۵۵ –

 کمربندهایتان را ببندید. یک تغییر بزرگ در زندگیتان در حال وقوع است. این تغییر قطعاً یک تغییر “مثبت” یا “منفی” نیست چون همه ی تغییرات یک بخش طبیعی از جریان زندگی هستند. شاید این تغییر پاسخ دعاهایتان باشد، پس خودتان را در آرامش ببینید و حس کنید.

۶۶۶ –

در حال حاضر افکارتان از تعادل خارج شده اند، و بیش از حد روی دنیای مادی متمرکز شده اید. این توالی اعداد از شما می خواهد که تعادلی بین افکار معنوی (بهشتی) و مادی (زمینی) تان ایجاد کنید. فرشتگان از شما می خواهند که روی معنویات و کمکهای عام المنفعه تمرکز کنید، و مطمئن باشید که نیازهای مادی و عاطفی تان نیز در نتیجه ی افکار معنویتان برآورده خواهند شد.

۷۷۷ –

 فرشتگان شما را می ستایند… “تبریک! شما رو دور موفقیت افتاده اید ! به کارتان ادامه دهید و بدانید که آرزویتان در حال به وقوع پیوستن است”. این یک نشانه ی فوق العاده مثبت است و شما باید منتظر معجزات بیشتری نیز باشید.

۸۸۸ –

یک مرحله از زندگیتان رو به اتمام است، و این نشانه یک اخطار قبلی است جهت مهیا شدن برای مرحله ی بعد. این توالی اعداد ممکن است به این معنی باشد که یک شغل یا رابطه ای در حال به پایان رسیدن است. همچنین به معنی نوری است در دل یک تونل. و نیز به این معناست که، محصولات رسیده اند. آنها را برداشت کنید و لذت ببرید. به عبارت دیگر، برای حرکت کردن یا لذت بردن از ثمرات زحماتتان این دست و آن دست نکنید.

۸۷۵ –

تغییری که ایجاد کرده اید شما را در مسیر درست متجلی ساختن فراوانی ها در تمام ابعاد زندگی قرار داده است.

۹۹۹ –

دست به کار شو! دنیا هم اکنون به هدفِ الهی زندگی تو نیاز دارد. به طور کامل، بدون ترس و تردید بر کشتی رسالتت سوار شو (مأموریتت را شروع کن).

۰۰۰ –

یادآوری این نکته که خدا با توست، حضور عشق خالق ات را در درونت حس کن. همچنین به این معنیست که موقعیتی دوباره به سرجای اولش برگشته است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *