فرشته‌ی مقرب گابرییل

فرشتگان

فرشتگان

گابرییل یکی از دو فرشته‌ی مقربی است که به طور خاص از آنها در کتاب مقدس انجیل نام برده شده است، دیگری میکاییل است. در متون مقدس مسیحیان، به ماموریت گابرییل، به عنوان عالی‌ترین پیغام‌آور از طرف خداوند تاکید شده است.

هنرمندان در سراسر زمان فرشته‌ها را به تصویر کشیده‌اند، اگر شما به نقاشی‌های زمان رنسان به دقت نگاه کنید، تصاویر گابرییل، با مشخصات زنانه، موهای بلند، لباس بلند لطیف به تصویر کشیده شده است. شاید به این دلیل که گابرییل با وضعیت‌های الهی زنانه‌ای چون بارداری، تولد و ارتباط با فرزندان، هم تراز شده است.

چه زمانی درخواستمون رو به گابرییل بگیم؟

گابرییل و مریم مقدس، با اهداف مشابهی با همدیگه کار می‌کنن تا به کودکان کمک کنند.

آنها فرایند لقاح و بارداری، قبول فرزند، بارداری، تولد و بزرگ شدن کودکان را هدایت می‌کنند.

از اونجاییکه گابرییل درباره‌ی سعادت کودکان بسیار نگران است، برای بزرگسالانِ مسولیت‌پذیر و دوست‌داشتنی که آرزو دارن به جوانان کمک کنند، این ابرفرشته مربی و راهنمای خوبی می‌باشد.

اگر شما احساس کردید که میخواین در هر زمینه‌ای با کودکان کار کنید، از گابرییل درخواست کنید که بهتون کمک کنه.

گابرییل به پیغام‌آوران زمینی مانند معلمان، مشاوران، نویسندگان، هنرمندان و بازیگران کمک می‌کند.

این ابرفرشته مانند یک عامل بهشتی و مدیر عمل می‌کند که شما را به بالا بردن مهارتهایتان، ترغیب کند.

گابرییل سپس درهای فرصت را برای شما باز می‌کند تا در زمینه‌ی انتخابی خودتان کار کنید و در زمانیکه شما دچار تردید شده‌اید، شما را بامحبت به سمت جلو هدایت می‌کند.

حقله‌ی نور گابرییل، مسی رنگ است، مانند شیپور نمادین فرشتگان. اگر شما جرقه و نورهایی مسی رنگ دیدید، یا اینکه متوجه شدید که به صورت اتفاقی به این فلز جذب شدین، این یه نشانه است که شما دارین با ابرفرشته‌ی گابرییل کار میکنین.

رنگ: مسی

کریستال یا سنگ جواهر: مس

برج فلکی: سرطان، والدین سختکوش و پرورش دهنده‌ی فرزندان

ابرفرشته‌ی گابرییل، از تو به خاطر کمک کردن به من برای اینکه بتونم برای فرزند عزیزم، پدر/مادر خوبی باشم، سپاسگزارم.

لطفا از من و فرزند کوچکم مراقبت کن و سلامتی و شادی ما رو تضمین کن.

بهترین شیوه دعا و مناجات با فرشتگان مقدس کدام است؟

 

 

لازم نیست که شما از لفظ های خاص و استعاری و خیالی استفاده کنید تا فرشتگان را برانگیزانید.

تنها چیزی که لازم است این است که شما بصورت ذهنی اسم فرشته مورد نظر را برای کمک به حل هر مشکل و موقعیتی که در مورد آن نگران هستید، صدا کنید.

نیاز به یک دعای عالی و کامل نیست. بلافاصله پس از اینکه احساس نیاز به کمک داشتید، با یک دعای ساده نیز می توانید از فرشته ها کمک بگیرید. هرچه زودتر طلب کمک کنید، زودتر مشکل حل خواهد شد.

ارزانسرای آرایشی

این امر درست شبیه آن است که در زمان دیدن دود آتش و قبل از شعله ور شدن و پراکنده شدن و غیر قابل کنترل شدن آن به آتش نشانی زنگ بزنید.

نکته مهم این است که در هنگام دعا کردن، مشکل، سوال یا موقعیت نگران کننده ای را که برایش کمک میخواهید بطور واضح در ذهن خود داشته باشید و به آن فکر کنید.

دعا و مناجات میتواند در ذهن یا با صدای بلند باشد. یکی از شیوه های موثر این است که دعای خود را نوشته یا تایپ کنید ویا از جایی کپی بگیرید و سپس آن را در داخل دستان خود نگه دارید.

هر دعا را سه بار با توجه و هوشیاری کامل به هرکلمه آن تکرار کنید و سپس آن را در مکان ویژه ای مثلا روی محراب ( داخل سجاده) یا لبه داخلی پنجره زیر نور ماه یا زیر بالش یا رختخواب یا در بین صفحات کتاب(یا قرآن) قرار دهید.

در هنگام بیان دعاها حتما ازخداوند و فرشتگان مقدس بخاطر کمک هایشان تشکر کنید.

تا زمان حل شدن مشکل بصورت ذهنی دعاهای خود را مرور کنید و هوشیارانه با خداوند و فرشتگان مشورت کنید و در مورد موفقیت ها و مشکلات موجود در مسیر حل مسئله بوجود آمده صحبت کنید و حتی از آنها سوال بپرسید.

به یاد داشته باشید که شما هیچگاه مزاحم آنها نیستید و هیچ چیز یا کسی برای آنها مهم تر از شما نیست.

شما وموقعیتتان اکنون و همیشه برای آنها بسیار حیاتی است وآنها قادرند بطور همزمان با هر کسی که آنان را صدا میکند همراه شوند.

آنها تجربیات خاص و منحصر به فردی با هر شخص دارند و باور های محدودکننده و یا محدودیت زمانی و مکانی ندارند.

کمک به شما لذت بزرگی برای آنها به حساب می آید. زیرا زمانی که شما در آرامش باشید، دنیا به اندازه یک نفرهم که شده به صلح و آرامش همگانی و سراسری نزدیک تر میشود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *