دانش ممنوعه- بخش سوم سخنرانی جک اتو

شعبه های بسیاری از این سازمانهای ایلومیناتی وجود دارند. ایلومیناتی پایه گذاری شده به دست وایزهاپیت, ایلومیناتی باواریایی نامیده میشود. شعبه دیگری در بریتانیای کبیر به نام اویان وجود داشت, شعبه ای در سوئیس, شعبه ای در فرانسه, و یک شعبه بسیار مهم در اسپانیا و به نام الومبرادوس. معنای لغت الومبرادوس «به روشنی رسیدگان» است. این شعبه تنها بیست سال تحت این نام وجود داشت و بعد نام خود را به انجمن مسیح تغییر دادند و اعضای این انجمن به نام ژزوئیت شناخته شدند. آنها خود را محافظین پاپ میدانستند, و اگر ایلومیناتی محافظ کسی باشد, بوسه مرگ بر شانه اون نشسته است.

مردی که در تاریخ ۳۰ دسامبر ۱۸۰۹ در بوستون ماساچوست متولد شده بود, کسی به نام البرت پایک, مردی با هوشی استثنایی, یک فارغ التحصیل هاروارد در زمانی که تحصیل در این دانشگاه اهمیتی خاص داشت, استاد ۱۶ زبان دنیا, اما یک حرامزاده واقعی که بدون پرده پوشی به نیایش شیطان میپرداخت, کسی که شوالیه های طلوع طلایی را تبدیل به کوکلاکس-کلان کرد کتابی به نام اخلاقیات و تعصب نوشت. این کتاب مورد احترام فراوان ماسونها است. در صفحه ۳۲۱ این کتاب آمده است «این لوسیفر, نور صبحگاهی است که باید کنترل انرژیش را بیاموزید و به کار برید.» البرت پایک نامه ای به مافوق خود در ایلومیناتی نوشت, کسی که ساکن اروپا بود و نامش جوزپه مازینی بود. جوزپه مازینی یک رهبر انقلابی بود, و همچنین پایه گذار مافیا.

نامه مورخ ۱۵ اوت ۱۸۷۱ نقشه سه جنگ جهانی را در خود داشت. اولین جنگ باید با تشدید اختلافات بین آلمانی ها و بریتانیایی ها رخ میداد و با سقوط تزار روسیه و طلوع کمونیسم به پایان میرسید. هر کس که تاریخ را مطالعه کرده باشد میداند جنگ جهانی اول دقیقاً به همین شکل روی داد. جنگ دوم جهانی باید مجدداً بین آلمانیها و بریتانیایی ها رخ میداد و پای آمریکا به میان کشیده میشد. اسرائیل باید از رحم جنگ جهانی دوم متولد میشد و به صهیونیست ها قدرت داده میشد. این نامه تا سال ۱۹۷۱ در کتابخانه موزه بریتیش قرار داشت, تا زمانی که بارون راتچایلد عضو هیات مدیره این موزه شد و نامه بلافاصله ناپدید شد. از آنجا که جنگ جهانی اول و دوم دقیقاً مطابق آنچه در این نامه آمده بود رخ داد,  به نظر من باید این نامه را جدی بگیریم. این نامه به روشنی میگوید جنگ جهانی سوم بین صهیونیسم و اسلام شکل خواهد گرفت. آیا هیچ یک از شما به واقعیت پیوستن این برنامه را میبینید؟ به هر طرف که نگاه میکنیم میبینیم که این نقشه در حال اجرا است.

قدرت آنها در اداره این کشور را ببینید. قدرتشان در ایجاد بزرگترین و کثیف ترین فریبها. و آمریکاییان فریب میخورند, زیرا نمیفهمند چه کسانی صاحب نشریات و تلویزیون هستند. و گاهی هیچ اهمیتی نمیدهند. برای مردم تنها کافیست شبهای آخر هفته مسابقات فوتبالشان را تماشا کنند. تنها وقتی حسرت خواهند خورد که فرزندان و نوه هایشان را در چنگال این قساوتها اسیر ببینند. حسرت همیشه پس از وقوع اتفاقات به سراغ ما می آید. شاهد هستیم که چگونه جنگ جهانی سوم درست همانطور که برای ما برنامه ریزی کرده اند در حال شکل گرفتن است, و تعداد کمی از ما آنچه برای توقف این برنامه لازم است انجام میدهیم. به همه صندلیهای خالی این سالن نگاه کنید. آمریکاییان باید فوج فوج به این مسائل اهمیت دهند, برایشان مهم باشد چه وقایعی در حال شکل گرفتن است, باید برایشان مهم باشد چه کسی چه بلایی بر سر چه کسانی می آورد.

درست بعد از جنگ جهانی اول بود که کنترل روزنامه ها به جی.پی. مورگان سپرده شد. آنها میدانستند که باید از طریق کنترل ورودی به ذهن انسان, او را تحت کنترل بگیرند. اگر بتوانید آنچه انسانها میبینند و میشنوند را کنترل کنید, آنگاه میتوانید آنچه فکر میکنند را نیز کنترل کنید. اکنون آنها میتوانستند از روزنامه ها و رادیو به همین منظور استفاده کنند. ۷۸ روزنامه وجود داشت که میخواستند زیر کنترل بگیرند, اما جی.پی. مورگان فکر میکرد کافیست کنترل ۲۵ روزنامه را در دست بگیرند. اما معلوم شد او اشتباه میکند. به زودی فهمیدند باید تمام ۷۸ روزنامه را زیر کنترل بگیرند.

در جلسات گروه بیلدربرگ دیوید راکفلر اعلام کرد مایل است از کارکنان واشینگتن پست و نیویورک تایمز برای احترام گذاشتن به تعهداتشان قدردانی کند, و گفت اگر به خاطر رازداری این افراد نبود آماده کردن مردم جهان برای نظم نوین جهانی به سهولت ممکن نمیشد. بارها شنیدیم که جرج بوش پدر از نظم نوین جهانی میگوید. وقتی به عراق حمله کردیم گفت موضوع حمله به یک کشور کوچک نیست بلکه موضوعی بسیار مهمتر, نظم نوین جهانی موضوع اصلی است.

دانش ممنوعه

بسیاری از مردم آمریکا نمفهمند طراحی پشت اسکناس یک دلاری چیست. این طرح آکنده از سمبلهای مخفی است. آنها نمیدانند هرم و چشم جهان بین اسکناس یک دلاری چه معنایی دارد. آنها نمیدانند که این سمبلها در زمان روزولت و به دست معاون او, والاس که یک شیطان پرست بود بر روی دلار امریکا نقش بست. آنها زبان لاتین نمیدانند و نمیفهمند آنچه به لاتین بر روی اسکناس امریکا نقش بسته عبارتی به معنای نظم نوین جهانی است. صحبت از نطم نوین جهانی بدون خدا است.

وقت بسیار کمی برای ما باقی مانده.

 


 

پیشنهاد می گردد سایر بخش های این مقاله را نیز مطالعه فرمایید 

دانش ممنوعه- بخش اول سخنرانی جک اتو

دانش ممنوعه- بخش دوم سخنرانی جک اتو

دانش ممنوعه- بخش سوم سخنرانی جک اتو

دانش ممنوعه- بخش چهارم سخنرانی جک اتو

دانش ممنوعه- بخش پنجم سخنرانی جک اتو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *