دانلود کتاب فیزیک ناممکن ها از میچیو کاکو

نام کتاب: فیزیک ناممکن ها

نویسنده: میچیو کاکو

مترجم: رامین رامبد

زبان: فارسی

تعداد صفحات: ۱۲۳ صفحه

فرمت:PDF

حجم: ۵٫۲۹ مگابایت

فیزیک ناممکن ها

توضیحات:

فیزیک ناممکن ها کتابی است از فیزیکدان برجسته ی معاصر که نظریه جهان های موازی او دنیا را تکان داد،این کتاب که در سال ۲۰۰۸ روانه ی بازارها شد،یکی از پرفروشترین کتاب های «علم همگانی» در سراسر جهان بوده است و پس از ترجمه به فارسی نیز در صدر جدول آثار علمی قرار گرفته است.
این کتاب با ارائه ی بینشی هیجان انگیز،از آنچه واقعا در آینده می توانیم در زمینه ی فناوری و قدرت های اعجاب آور بدست آوریم، ما را به سفری در مرزهای علم و ماورای آن می برد.همه روزه شاهد آنیم که چیزهایی که روزی از سوی دانشمندان «نا ممکن» تلقی می شدند،پا به عرصه ی زندگی روزمره گذاشته اند.
میچیو کاکو خود در پیشگفتار کتاب چنین می نویسد:
ناممکن نسبی است!
از نظر فیزیکدان های امروزی تله پورت،یا فضا پیماهایی با سرعت نور،ناممکن تلقی می شوند. آیا می شود که آنها در چند سده ی آینده ممکن شوند؟ یا در چند هزار سال،هنگامی که فناوری ما پیشرفته تز شد!؟ یا در یک میلیون سال!؟
به پیشرفت های فناوری که طی ۱۵۰ سال پیش از سوی دانشمندان ناممکن نامیده شدند و اکنون بخشی از زندگی روزمره ی ما گشته اند توجه کنید!
در ۱۸۶۳ ژول ورن رمان پاریس در سده ی بیستم را نوشت که بیش از یک قرن گم شده بود تا آنکه از سوی «نتیجه» ی او پیدا و در ۱۹۹۴ به چاپ رسید. داستان او آکنده از فناوری های ناممکن اعلام شده در سده ی نوزدهم است،از جمله ماشین فکس،شبکه ی ارتباطات جهانی،آسمان خراش های شیشه ای،خودرو های بنزینی،و قطار های شناور پرسرعت …!
میچیو کاکو (زادهٔ ۲۴ ژانویه ۱۹۴۷ کالیفرنیا) فیزیکدان مشهور آمریکایی ژاپنی تبار است.
وی شاگرد ادوارد تلر، و از نظریّه‌پردازان بزرگ فیزیک کنونی جهان است. دکتر کاکو از بنیانگذاران نظریه ریسمان است. او کتاب‌های درسی در زمینهٔ نظریه ریسمان و نظریهٔ کوانتومی میدان دارد. فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد و دورهٔ دکتری را در دانشگاه برکلی گذرانده. هم اکنون او استاد دانشگاه سیتی کالج نیویورک است
او از طرفداران محیط زیست و از مخالفان به کارگیری انرژی هسته‌ای شکافت است. همچنین یکی از حامیان پروژه جستجوی هوش فرازمینی (ستی) می‌باشد.

download-book

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. محمد گفت:

    با سلام
    کتاب ناقص است
    از حدود ۴۰۰ صفحه فقط ۱۲۳ صفحه موجود است
    به عبارتی دیگر نصف فصل ۱

  2. x گفت:

    کتاب ناقص است. فقط نصف فصل اول را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *