در عمق اینترنت چه چیزی نهفته است؟۴

Deep web یا Dark web دو اصطلاح متفاوت است که به قسمتی بسیار بزرگ از اینترنت نسبت داده میشود، قسمتی که برای نشان دادن آن چگالی یخ و آب را مثال میزنند، واقعیت این است که موتور جستجویی هایی مانند گوگل طوری طراحی شده اند که تنها میتوانند حدود ۵ درصد از کل محتوای مورد استفاده را جست وجو کنند و چیزی حدود ۹۵ درصد از محتوا را بدون جستجو رها میکنند، اما در این ۹۵ درصد چه میگذرد؟ هیچ بدبینی در کار نیست چراکه از ۹۵ درصد موجود تنها ۱۰در صد به شکل سایت قابل مشاهده است، سایت هایی به غایت سیاه و وحشتناک…تجربه ای که به هیچ کسی پیشنهاد نمیگردد….

و اما در نهایت یکی از مخوف ترین و کثیف ترین سایت های موجود در قسمت های تاریک وب مربوط به سایتی چندملیتی است، سایتی که از کارتل های مکزیک تا گروه های متجاوز آفریقا و اخیرا داعش در آن فعالیت دارند.

این سایت در ابتدا تنها با اهدافی مانند انتشار تصویر ایجاد شد اما در سال ۲۰۰۸ این سایت با تغییر رویه ی شُکی بزرگ به تمام افراد فعال در این قسمت اینترنت وارد کرد، این سایت با قرار دادن یک مزایده شخصی را برای اعدام در معرض دید عموم داد!

دقیقا مشخص نیست در اولین مورد چند نفر در این مزایده شرکت کردند و مبلغ نهایی چقدر بود اما به مرور مشخص شد که فرد برنده میتواند به شکل کاملا آنلاین قربانی خود را مشاهده کند و هرچه طلب کند اجرا خواهد شد!

فیلم ها و تصاویر بسیار کمی از این سایت وجود دارد که علت آن نیز این نکته است که مشتریان اصلی این سایت افرادی بسیار ثروتمند هستند و نمیخواهند مطالب زیادی درمورد روش های کاری این سایت منتشر شود اما همان تعداد کمی از فیلم های موجود بیانگر قصاوت و بی رحمی بسیار عجیب و غریب است.

دراین فیلم ها دختران جوانی سلاخی میشوند و کارهای وحشتناکی صورت میگیرد، فریاد هایی که هرگز فراموش نخواهید کرد، مدت معدودی تعدادی از فیلم های این سایت بر روی کانالی در یوتیوب قرار گرفت که به سرعت حذف شد اما با توجه وسعت منابع همچنان این فیلم ها در اینترنت موجود است.

قربانیانی که در این سایت مورد استفاده قرار میگیرند اکثرا برده های جن-سی و یا پناهجویان هستند، با این حال تعداد بسیار کمی از آنها شناسایی شده اند، اف بی آی این سایت را به عنوان بزرگترین جنایت کاران تاریخ اینترنت معرفی کرده است و تقریبا با تمام کشورهای دنیا برای دستگیری مدیران آن همکاری میکند.

روش کاری این سایت دقیقا مانند یک خرید و فروش عادی است، در ابتدا جنسیت و خصوصیات قربانی و قیمت اولیه قرار میگیرد و پس از آن مشتریان بیمار و مریض با افزایش قیمت سعی میکنند عامل این شکنجه و مرگ شوند، گزارشات منتشر شده نشان میدهد گاها قیمت ها تا بیش از یک میلیون دلار نیز افزایش یافته!

ادوارد الکسی

در سال ۲۰۱۱ شخصی در آمریکا به نام “ادوارد الکسی” دستگیر شد، این شخص به جرم همکاری در کارهای سایت و این نکته که خود یکی از شکنجه گران سایت بود به حبس ابد محکوم شد،  اعترافات او بسیار تکان دهنده و وحشتناک بودند و بسیاری در آمریکا خواستار اعدام او شدند.

بر اساس گزارشات موجود تاکنون بیش از ۱۵ کشور در دنیا دارای سرورهای شخصی این سایت بوده اند!.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *