دسترسی کاربران اندرویدی به تماس های ویدیویی Duo بدون نصب اپلیکیشن آن

اگر تا پیش از این، برای اینکه با دوستان و اعضای خانواده و فامیل خود، برای ارتباط از طریق تماس ویدیویی گوگلی Duo مجبور بودید ابتدا از آن ها بخواهید که این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنند، در حال حاضر به کمک توسعه تکنولوژی گوگل، این مشکل رفع شده و به گونه ای است که حتی اگر کاربران و مخاطبین شما این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب نکرده باشند، باز هم می توانید تماس های ویدیویی خود را برای آن ها ارسال کنید. 

اینفو: تنها محدودیتی که وجود دارد این است که کاربران مخاطب می بایست فقط اندرویدی باشند و لاغیر!

نکته جالبی که وجود دارد، هنگام برقراری تماس ویدیویی، همچون یک تماس معمولی از طریق duo توسط اپلیکیشن ها، کاربرانی که این برنامه را نصب نکرده اند و تماس های ویدویی را دریافت می کنند، پیش از اینکه بخواهند تماس را برقرار کنند و تایید کنند می توانند مخاطب و وضعیت او را به طور کاملا لایو مشاهده کنند. بعد از این کافی است روی نمایشگر به سمت پایین اسکرول کنند تا تماس برقرار شود!

 تماس های ویدیویی Duo

بسیاری از ارسال کنندگان تماس ویدیویی توسط این اپلیکیشن نمی دانند که به محض ارسال تماس، مخاطب حتی اگر قصد ریجکت داشته باشد، او را به طور زنده مشاهده می کند.

از جمله ویژگی های دیگر که کاربران در آن محدودیتی ندارند این است که می توانند به راحتی، به کمک دوربین های عقب و سلفی گیر، بین این دو دوربین، جابجا شوند و از محیط اطراف و حتی خودشان فیلم بگیرند. از طرفی کاربر قادر خواهد بود با mute کردن، صدا را قطع کند.

این برنامه همچون imo قابلیت ارسال پیام متنی نیز دارد و کاربر می تواند به راحتی از این سرویس به عنوان یک پیام رسان استفاده کند.

ویژگی دیگر این برنامه این است که به کاربر اجازه می دهد که فرد مقابل را بلاک کند تا از تماس های بعدی جلوگیری شود.

در انتهای تماس هم به کاربر یک نوتیفی ارائه می شود که از کاربر می خواهد که اگر تمایل دارد، اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کند و بعد  آن را نصب کند. البته کاربر می تواند این پیام را نادیده بگیرد.

 تماس های ویدیویی Duo

در این باره تجربیات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *