دلایلی برای پرهیز از بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس

تزریقات آرایشی یا همان بوتاکس ابتدا بین سوپر‌استارها بسیار رواج پیدا کرد. امروزه بوتاکس به‌عنوان یک عمل متداول در سرتاسر دنیا بر روی افراد عادی در حال اجرا است. اما اگر شما قصد انجام بوتاکس را دارید ابتدا به نکات زیر توجه کنید. این نکات به بررسی دلایلی عمده برای پرهیز از بوتاکس می‌پردازد.

بوتاکس شما را مسن‌تر نشان می‌دهد

چهره‌های بوتاکس شده به سادگی قابل تشخیص هستند و در صورت مشاهده چهره بوتاکس شده ممکن است تصور شود که صاحب آن چهره فردی مسنی است که از طریق بوتاکس قصد پنهان‌سازی آن و جوان‌سازی چهره خود را داشته است.

بوتاکس تاثیر منفی بر روی روابط شما با دیگران می‌گذارد

یکی از افرادی که بر روی خود عمل بوتاکس را انجام داد در مورد تاثیر این عمل بر روی روابط خود با دوستان نزدیکش ناراضی بود و معتقد است وقتی که با دوستان صمیمی و آشنایان نزدیک خود صحبت می‌کند نمی‌تواند احساسات واقعی خود را به راحتی بروز دهد. به‌طور مثال در هنگام لبخند زدن هیچ‌گونه چینی بر روی گوشه‌های چشم او به وجود نمی‌آید و این مطلب باعث می‌شود تا دوستان او فکر کنند که او از رابطه با لذت نمی‌برد.

مقدار پولی که صرف بوتاکس کردن و نگهداری از آن می‌کنید بسیار زیاد است و به‌صورت همیشگی باید انجام شود.

هزینه زیادی صرف برای نگهداری از بوتاکس می‌شود

برای نگهداری از بوتاکس هزینه‌های زیاد صرف خواهید کرد. با افزایش سن نیز این هزینه‌ها افزایش پیدا خواهند کرد. شما با این مقدار پولی که صرف بوتاکس کردن و نگهداری از آن می‌کنید می‌توانید به سفرهای متعددی رفته یا به تفریحات زیادی بپردازید.

پرداخت پول به افراد غیرمتخصص

در حقیقت با بوتاکس کردن شما پول خود را به افرادی غیرمتخصص و سوء استفاده‌گر می‌دهید. این افراد شما را با تبلیغات فراوان از خط لبخند و چهره خودتان بیزار می‌کنند. این افراد تنها با سوء استفاده از احساسات شما نسبت به قیافه‌تان از شما کلاه‌برداری می‌کنند.

بوتاکس می‌تواند منجر به ایجاد چهره مرموز شود

در حقیقت بوتاکس کردن چهره شما را جوان‌تر نمی‌کند بلکه چین و چروک آن را پر کرده و به آن پف می‌دهد. اما اگر تزریق ژل بوتاکس در زیر سطح پوست تنها به میزان اندکی بیشتر یا در جای نامناسبی انجام پذیرد، می‌تواند به جای جوان‌تر نشان دادن، چهره شما را بد یا مرموز نشان دهد.

منجر به از بین بردن ارزش فردی افراد می‌شود

اگر شما به این موضوع ایمان داشته باشید که آن‌چه که شما می‌توانید به دنیا ارائه دهید چیز‌هایی فراتر از صورت و پیشانی صاف است هیچ‌گاه اقدام به بوتاکس نمی‌کنید. در حقیقت اگر شما به دنبال ارائه مهربانی،خردمندی، سخاوت، صبر و محبت از خودتان باشید و شخصیت خود را با این معیارها بسنجید به بوتاکس نیازی پیدا نکرده و بوتاکس کردن را نشانه عدم اعتماد به نفس یک فرد به خود می‌دانید.

 

بوتاکس فرایندی ادامه‌دار است

بوتاکس نمی‌تواند شما را جوان کند. شما به آرامی و به مرور زمان پیر خواهید شد و به همین دلیل باید هر چند وقت یک‌بار بوتاکس کنید و به مراقبت از آن بپردازید. تا چین و چروک پوست خود را مخفی کنید.

نمی‌توانید بدن‌تان را بوتاکس کنید

بوتاکس تنها به جوان‌سازی ظاهری پوست صورت می‌انجامد و بدن‌تان هم‌چنان پیر خواهد ماند. در صورت بوتاکس کردن پوست صورت شما با دیگر اندام‌های‌تان متفاوت خواهد بود وشما برای پوشاندن این تفاوت مجبورید همیشه بدن‌تان را بپوشانید و این موضوع در گرمای تابستان می تواند منجر به دردسر شما شود.

با بوتاکس بر روی لبه تیغ راه می‌روید

بوتاکس عمل تزریق ژل‌های خاص در زیر پوست است. بنابراین اکثر افراد فکر می‌کنند که بوتاکس، یک عمل اصلاحی ساده است اما در حالی که می‌تواند اثرات بوتاکس یا تزریق برای همیشه ماندگار شود.

فراموش کردن زیبایی ذاتی

بسیاری از افراد به طور ذاتی، زیبا هستند و هیچ‌گونه نیازی به جراحی زیبایی و فرایندهای زیبایی ندارند. بنابراین قبل از اجرای بوتاکس ابتدا به چهره و زیبایی خود دقت کنید. ممکن است شما جزء افرادی باشید که به خودی خود زیبا بوده و دارای پوستی شاداب و جوان باشید. به‌عبارت دیگر ممکن است شما هیچ‌گونه نیازی به تزریق بوتاکس نداشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *