دندان های هیتلر علت مرگ دیکتاتور نازی را فاش می کند

هیتلر و نظریه های هوربیگر

در یک مطالعه جدید ، دانشمندان فرانسوی قطعات دندانهای آدولف هیتلر را تجزیه و تحلیل کردند تا ثابت کنند وی در سال ۱۹۴۵ پس از مصرف سیانور و تیراندازی به سر خود ، درگذشت. تحقیق منتشر شده در مجله پزشکی داخلی اروپا در ماه مه ۲۰۱۸ با هدف پایان دادن به تئوری های توطئه در مورد مرگ وی از طریق تجزیه و تحلیل علمی دندان ها و جمجمه دیکتاتور انجام شده است.

مطالعات و نتایج آنها

فیلیپ چارلیر ، نویسنده اصلی این تحقیق ، به خبرگزاری فرانسه گفت: “مطالعه ما ثابت می کند که هیتلر در سال ۱۹۴۵ درگذشت.” “دندان ها معتبر هستند ، در این شکی نیست.”

اگرچه همه می دانند که هیتلر در پناهگاه خود در برلین درگذشت ، اما هنوز شایعاتی درباره فرار وی وجود دارد. تحقیقات جدید ثابت می کند که “او در یک زیردریایی به آرژانتین فرار نکرد ، او در یک پایگاه مخفی در قطب جنوب یا در آن طرف ماه نیست”.

هنگامی که نیروهای شوروی در اواخر آوریل ۱۹۴۵ به برلین حمله کردند ، هیتلر نقشه هایی را برای خودکشی آماده کرد ، از جمله آزمایش کپسول های سیانور تهیه شده توسط SS بر روی سگ گرگ خود بلوندی و وصیت نامه آخر. دو روز قبل ، موسولینی توسط یک گروه اعدام به ضرب گلوله کشته شد و سپس در حومه میلان ، ایتالیا به طور علنی از پاها آویخته شد – سرنوشت مشابه اجتناب ناپذیر به نظر می رسید.

کمی بعد ، در تاریخ ۳۰ آوریل ، اجساد هیتلر و همسر جدید او ، اوا براون ، در سنگر پیدا شد. سر هیتلر را با گلوله پوشانده بودند.

بازرسی از دندان

در آوریل ۲۰۱۸ ، با انتشار خاطره ای از یک مترجم روسی به انگلیسی مشخص شد که در سال ۱۹۴۵ یک سری دندان به او سپرده شده است. وظیفه او این بود که آنها را با سوابق دندان پزشکی دیکتاتور بررسی کند. تلگراف گزارش داد که دندان ها همزمان بوده و از همان زمان در دستان روسی باقی مانده است.

پس از ماه ها مذاکره ، FSB روسیه و بایگانی ایالتی روسیه به دانشمندان اجازه داده اند که تکه ای از جمجمه و تکه های دندان هیتلر را بررسی کنند. یک قطعه از جمجمه در سمت چپ دارای سوراخهایی با لبه های سیاه رنگ ، یک گلوله بود. اگرچه محققان اجازه نمونه برداری از جمجمه را نداشتند ، اما آنها در این تحقیق اظهار داشتند که به نظر می رسد شکل آن کاملاً قابل مقایسه با اشعه ایکس جمجمه هیتلر است که یک سال قبل از مرگ وی گرفته شده است.

کیفیت وحشتناک

تصاویر وحشتناک دندان ها ، که در این مطالعه منتشر شده ، فکی است که بیشتر از فلز ساخته شده است. آنها در این گزارش نوشتند: “هنگام مرگ ،” هیتلر فقط چهار دندان باقیمانده داشت. “چند دندان دیگر تغییر شکل داده ، از ریشه قهوه ای شده و به تارتار سفید آلوده شده است.

تجزیه و تحلیل ادعاهای اغلب ذکر شده در مورد گیاهخواری هیتلر را تأیید کرد ، اما نتوانست متقاعد کننده نشان دهد که آیا سیانور قبل از شلیک خورده است یا خیر. محققان نوشتند که رسوبات مایل به آبی روی دندانهای کاذب وی فرضیه های مختلفی را مطرح می کند – آیا در زمان مرگ ، هنگام سوزاندن بدن ، یا هنگام دفن بقایای بدن ، واکنش شیمیایی بین دندانهای کاذب و سیانور وی وجود داشته است؟ بدون نمونه گیری برای تجزیه و تحلیل ، گفتن قطعیت دشوار است. “ما نمی دانستیم که این مرگ توسط آمپول سیانور یا گلوله در سر ایجاد شده است. به احتمال زیاد هر دو. ”

در هر صورت ، این مطالعه می تواند به پایان قطعی حدس و گمان در مورد فرار هیتلر کمک کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *