ذوالقرنین در میان ستارگان interstellar

ایرانیان باستان زمین را گرد و هموار و هم چون بشقابی می دانستند { همانطور که در قرآن و نهج البلاغه آمده است} نزد آنان آسمان نه فضای بی پایان که ذاتی سخت داشت و همانند خر سنگی از الماس جهان را چون پوسته ای در میان گرفته است.

اعتقاد بر این است که کیخسرو در کیهانورد Kang به سر می برد و چون امام زمان ظهور کند . او حضرت مهدی یکدیگر را خواهند دید. کیخسرو یکی از موعودهای ایرانی و در شمار پهلوانانی است که حضرت مهدی را در آخرالزمان یاری خواهد کرد. کیخسرو ظهور قائم آل محمد را پیشاپیش پیش بینی کرده  و آمدن وی را خبر داده بود. اگرچه افراسیاب درصدد کشتن وی بود ولی توفیقی نیافت.

گرشاسپ از جاودانگان و در شمار یاوران حضرت مهدی است. او نمرده‌است و تا روزگار امام زمان در خواب خواهد بود. در این هنگام دجال دیو یا دهاک دیو  از بند فریدون فرخ می‌گریزد و گرشاسپ او را برای همیشه نابود خواهد کرد.یک فرازمینی موسوم به ینهاوونیاک او را  با یک تیر زخم زده ، خواب غیرطبیعی بوشاسب را بر او مسلط داشته است.

کارهای قهرمانانه پهلوان گرشاسب

  1. گرشاسب کشی فضایی Kamak را که با بال های خود، جلوی تابش خورشید به عالم را گرفته بود و در تیرگی فرو برده بود و از بارش باران جلوگیری میکرد و مایه خشکسالی میگشت را نابود کرد. میگویند زمانی که این کشتی فضایی سرنگون شد جهانی از افتادنش خراب شد.

۲٫ گرشاسب ۷ بیگانه فضایی که سرشان به ستارگان میرسید را بکشت که از بیم آنان کسی جرات سفر فضایی نداشت.

۳٫گرشاسب باد را که فریفته دیوان گشته بود که به باد گفته بودند پیروزمندتر از تو کسی نیست و باد مغرور گشته عالم را خراب میکرد و کوه ها را هموار و درختان را از بن میکند. گرشاسب یل باد را گرفته رام ساخت و از او پیمان گرفته که به زیر زمین رفته و از آن پس در تخریب عالم نکوشد.

به هر تقدیر گرشاسپ علیرغم معاصی کوچکی که مرتکب گشته بود خدمات ارزنده ای در عالم ارائه داده بود که از برکت همان نیک کرداری و پهلوانی اش عدل اهورایی بر جاودانی او واقع شد تا آدمیان با مرور سرگذشت او از نیکی رویگردان نشده و در عصیان نکوشند. به موجب برخی روایات گرشاسب به خاطر زنا با یک پری مورد خشم و غضب الهی قرار گرفت اما به سبب سابق نیک گروهی از فرشتگان به نگهداری از وی گماشته شده اند تا هنگام ظهور مهدی موعود از وی پاسبانی کنند.

گنج قرقیسیا یا درب خدایان

دلایل و زمینه‌های نبرد قرقیسیا

آنچنان که از روایات برمی‌آید نبرد قرقیسیا بر سر گنجی است که در ناحیه فرات پیدا می‌شود. ممکن است مراد این روایات از گنج چیزی غیر از گنج در معنای لغوی آن باشد و این روایات نیازمند تاویل باشند .در احادیث مختلفی از وجود گنج بزرگی در بستر رود فرات در مرز بین ترکیه و شام صحبت شده است که خداوند در ایام قیام امام زمان(عج) و بعد از آشوبی ۱۲ ساله آن را نمایان می سازد و این گنج مایه جنگ و فتنه بین نژاد بیگانه خاکستری ها و قیس مصرو خاندان سعودی و حاکمان عراق و آمریکا می شود. از طرفی اگر از رقیبان هر یک آن را تصاحب کند به قدرتی تبدیل شده و سایرین را از بین می برد. به همین دلیل فارغ از اهداف اتحاد به جنگ با یکدیگر می پردازند.با توجه به متون کتاب مقدس یک درب مخفی در کنار یک پرتگاه در رودخانه فرات وجود دارد.

پرتال باستانی سومریان در رود فرات

الیزابت وُگ کتاب های متعددی درباره خدایان سومری باستان و پادشاهان و استارگیت های آن دوران نوشته است. یکی از نتیجه گیری های اصلی او این است که در رود فرات استارگیتی هست که در خرابه های شهر « اِریدو» در بین النهرینِ هزاران سال پیش، مدفون و گم شده است.یکی از مصنوعات سومری که در مورد آن ادعا میکنند که نشان دهنده دروازه ستاره ای خدای نینورته است. در این تصویر،روی دست نینورته،می توان چیزی شبیه ساعت مچی مدرن را ببینید و در عین حال با انگشت خود روی چیزی کلیک میکند که به نظر می رسد دکمه ای بر روی دیوار دروازه ای است که در آن ایستاده است.

جهت مشاهده همه مطالب منتشر شده درباره یاجوج و ماجوج و ذوالقرنین بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *