رؤیت فرشتگان توسط فضانوردان

رؤیت فرشتگان توسط فضانوردان

در ایستگاه فضایی تحقیقاتی روسیه به نام سالیوت ۷ (Salyut 7) همه چیز بر طبق برنامه پیش می‌رفت، تا این که در ۱۲ جولای ۱۹۸۴ فضانوردان شوروی؛ «اولگ آتکوف» (Oleg Atkov) و « لئونید کیزیم» (Leonid Kizim) و «ولادیمیر سولوویوف» (Vladimir Solovyov) در ۱۵۶ مین روز از اقامت ۲۳۷ روزه‌ی خود در این ایستگاه فضایی شاهد یک رویداد فوق‌العاده بودند. آنها در کابین سالیوت ۷ یک درخشش نارنجی‌رنگ عجیب و غریب را در اطراف فضاپیما مشاهده کردند. آنها در ابتدا فکر کردند چیزی را که در حال مشاهده‌ی آن هستند ممکن است نشت گاز باشد، اما به نظر می‌رسید که کل ایستگاه توسط این ابرهای نارنجی احاطه شده بود، و هنگامی که آنها به آن نگاه می‌کردند، ابر در هم آمیخته شده و شکل می‌گرفت، و ناگهان همه‌ی آنها توسط این نور نارنجی کور شدند. وقتی دوباره بینایی خود را به دست آوردند، آنها به محل ورود سفینه نگاه کردند و با دیدن آن شگفت‌زده شدند. آنها هفت موجود فرشته مانند را توصیف می‌کنند که در حال عبور از کنار فضاپیمایشان بودند، و این برای مدت ده دقیقه به طول انجامید. این افراد موجودات بالدار بزرگی را با ۸۰ فوت (۲۴ متر) قد توصیف می‌کنند که به نظر می‌رسید دارای هاله‌ای درخشان بودند.
 رؤیت فرشتگان توسط فضانوردانمقامات از این حادثه به عنوان یک توهم گروهی ناشی از کمبود اکسیژن و نوسانات فشار یاد می‌کنند. بعد از آن تابستان، سه فضانورد دیگر به خدمه‌ی سالیوت ۷ اضافه شدند. همه‌ی آن شش نفر، یک بار دیگر، این موجودات بالدار را دیدند. اما چگونه می‌شود تمامی این فضانوردان یک نوع از توهم را تجربه کنند؟ به نظر می‌رسد این یک توهم نیست و هر چه که بوده آنها شاهد بودند، آنهم واقعی بوده و در خارج از آنجا وجود داشته است. حالا فرشتگان یا بیگانگان؟ مشخص نیست. اما هنگامی که نگاهی دوباره به شکل بال در تاریخ بشر از نظر مذهب و از نظر فرهنگ و اسطوره می‌اندازیم، آیا ما باید به دنبال چیزی واقعی باشیم؟ آیا این فرشتگان که ما می‌بینیم واقعاً موجودات فرازمینی هستند؟
آیا ممکن است موجودات بالداری که توسط خدمه‌ی سالیوت ۷ دیده شده است، واقعاً موجودات فرازمینی بوده باشند؟ پاسخ نظریه‌پردازان فضانوردان باستانی در این باره مثبت است و احتمال می‌دهند که مشاهدات مشابهی توسط بسیاری از فضانوردان روسی به صورت مخفیانه گزارش شده باشد.

 رؤیت فرشتگان توسط فضانوردانAndrew Jenks
Professor of History, CSU Long Beach

پروفسور تاریخ «آندری جنکس» (Andrew Jenks) در این باره می‌گوید: «فضانوردان شوروی با گفتن حقیقت وارد مخمصه واقعاً چالش برانگیز و جالبی می‌شدند، چون در عین حال که آنها چهره‌های مشهور برنامه فضایی شوروی بودند، این برنامه‌های فضایی شوروی هدف پنهانی را هم مدنظر داشتند، و آن آزمایش توان موشک بالستیک بین قاره‌ای بود. بنابراین این فضانوردان مشهور موظف بودند بخش‌هایی از مأموریت سرّی‌شان را که به امنیت ملی مربوط می‌شد، پنهان نگهدارند. و وقتی می‌خواهند سبک سنگین کنند که هنگام صحبت از پدیده‌های غیرعادی که ظاهراً در فضا با آنها مواجه شده‌اند چه بگویند، قضیه جذاب‌تر می‌شود.»

 رؤیت فرشتگان توسط فضانوردانYuri Karash
Russian Space Policy Expert

و «یوری کاراش» (Yuri Karash) کارشناس سیاست فضایی روسیه هم در این باره می‌گوید: «می‌توانید درک کنید که حتی اگر چیزی در فضا دیده باشند هم، برایشان خیلی سخت است که چیزی بگویند، چون می‌ترسند که آنها را مجنون جلوه بدهند و از خدمت اخراج کنند. در واقع تعدادی از فضانوردهای روسیه و شوروی سابق تجربه‌های عجیبی در فضا داشته‌اند.»

 رؤیت فرشتگان توسط فضانوردان

منبع : ancientaliens.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *