رایش سوم عملیات یوفو (پایگاه نازی در قطب جنوب)

رایش سوم عملیات یوفو

رایش سوم عملیات یوفو

نبرد نیروی دریایی آمریکا با بشقاب‌پرنده‌ها در منطقه‌ی قطب جنوب

بعد از سقوط اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۹۱، «کا.گ.ب» پرونده‌های از پیش طبقه‌بندی شده را منتشر نمود. این پرونده‌ها مأموریت اسرارآمیز نیروی دریایی آمریکا به قطب جنوب را که توسط «آدمیرال برد» رهبری می‌شد روشن می‌ساخت.
یک مستند روسی که در سال ۲۰۰۶ تهیه شده بود و اینک به فارسی ترجمه شده است، برای اولین بار یک گزارش محرمانه‌ی شوروی در سال ۱۹۴۷ را که «جوزف استالین» در رابطه با مأموریت نیروی کاری ۶۸ به قطب جنوب فرمان تهیه‌ی این گزارش را داده بود علنی ساخت. گزارش اطلاعاتی که از جاسوسان شوروی مستقر در آمریکا گردآوری شده بود فاش می‌ساخت که نیروی دریایی آمریکا برای یافتن و نابود ساختن یک پایگاه مخفی نازی‌ها، یک گروه نظامی به قطب جنوب اعزام کرده بود. آنها در طول مسیر با یک بشقاب‌پرنده‌ی اسرارآمیز مواجه می‌شوند که به گروه نظامی حمله نموده و چندین کشتی و تعداد زیادی هواپیما را نابود می‌کند.

عملیات یوفو

این یک واقعیت تاریخی است که آلمان نازی منابع زیادی به کاوش قطب جنوب اختصاص داد، و با نخستین مأموریتش به قطب جنوب در تابستان ۱۹۳۸ و ۱۹۳۹ یک حضور پیش از جنگ در آنجا مستقر ساخت. بنا بر اظهارات «گرند آدمیرال دونیتز» در سال ۱۹۴۳، «ناوگان زیردریایی آلمان به ساختن یک دژ نفوذناپذیر در بخش دیگری از جهان افتخار می‌کند.»
تکنولوژی نابود کننده‌ای که در گزارش اطلاعاتی شوروی توسط بشقاب‌پرنده‌ها مورد استفاده قرار گرفته بود، چیزی نبود که توسط نازی‌های شکست خورده که مدت کوتاهی پیش از آن مجبور شدند به جنوب «آتلانتیک» عقب‌نشینی کنند به وجود آورده شده باشد. به نظر می‌رسد که بشقاب‌پرنده‌ها قصد نابود ساختن نیروی کاری ۶۸ را نداشتند، بلکه فقط می‌خواستند آنها را مجبور به بازگشت کنند. آیا بشقاب‌پرنده‌ها داشتند نازی‌های در حال عقب‌نشینی را محافظت می‌کردند و یا حضور خودشان را در قطب جنوب؟
مهم‌تر این که نیروی بشقاب‌پرنده به نیروی دریایی آمریکا تلفاتی سنگین وارد کرده بود و نیروی دریایی آمریکا قادر به رویارویی با آن نبود. اولین جنگ شناخته شده‌ی دنیا میان ارتش آمریکا و یک ناوگان ناشناخته از بشقاب‌پرنده‌ها که نزدیک قطب جنوب مستقر بود در سال ۱۹۴۷ به وقوع پیوست، و مردم دنیا هرگز تا این زمان پیرامون آن آگاهی نیافتند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *