روبرت اوپن هایمر،مخترع بمب هسته ای بعد از آزمایش اولین بمب اتمی در صحرای نوادا

روبرت اوپن هایمر،مخترع بمب هسته ای

روبرت اوپن هایمر،مخترع بمب هسته ای

بسیاری از یوفولوژیست ها،بر این باورند که پس از اولین آزمایش هسته ای و کلا شروع استفاده انسان از تکنولوژی هسته ای،فعالیت یوفوها، نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است و مشاهدات فراوانی از یوفوها در اطراف مراکز هسته ای گزارش گردیده است.

اما دلیل این حضور غیر مترقبه از نظر این افراد این است که فرازمینی ها سخت نگران این موضوع هستند زیرا از مخاطراتی که آن برای بشر و مهم تر از آن برای کیهان دارد مطلع هستند، بخش دوم حرف اوپن هایمر که می گوید ” تخریب کننده دنیاها” دقیقا به همین موضوع اشاره می کند. یکی از مهمترین این مشاهدات که در سایت هم قبلا ماجرای آن را آورده بودیم که در سال ۱۹۶۷ در پایگاه هوایی مالم استورم در مونتانا، یک بشقاب پرنده ظاهر شده و دقایقی بعد تمام موشک های حامل کلاهک هسته ای که همیشه در حالت استند بای قرار داشتند .

کاملا غیر فعال و خاموش می شوند، بطوری که صدها پرسنل آن پایگاه آن بشقاب پرنده را دیده و شوک عجیبی آن ها را فرا می گیرد که چطور تمام سیستم ها غیر فعال شده اند برای چند ساعت این مشکل وجود داشته و مجددا دوباره به حالت نرمال بر می گردند. یک تحقیق مفصل در این مورد انجام می شود که حتی در ابتدا آن ها فکر می کنند شاید روس ها در پشت قضیه باشند. برخی از یوفولوژیست ها معتقدند بمب های هسته ای تهدیدی جدی نه تنها برای زمین بلکه برای خارج از زمین و سایر نقاط عالم می باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *