رویداد بیداری جمعی

متافیزیک

 بیداری جمعی

 

نوشته لیزا رنی، ۱۸ دسامبر ۲۰۲۱

 

با وارد شدن به فازهای فروپاشی که اکنون در جوامع در حال رخ دادن هستند، میادین انرژتیک بی‌ثبات‌تر شده و آشفتگی‌ها و درگیری‌های بیرونی افزایش خواهند یافت.

بسیاری از افراد اطلاع ندارند که بشریت در مواضع مختلف در یک جنگ فعال به سر می‌برند. دامنه جنگ روحی علیه بشریت توسط کنترل‌کنندگان غیر‌انسان، به تنازعات خارج از سیاره و محل استقرار سفینه‌های فرازمینی‌ها در کمربند کویپر کشیده می‌شود.

برخی از این گروه‌ها، جناح‌هایی در جوامع غربی را مسلح می‌کنند تا سیستم‌‌های دموکراتیک و آزادیخواهی که بر اساس ایدئولوژی حمایت از اقتدار فردی هستند را نابود کنند، به هدف اینکه این جوامع به سیستم برده‌داری گلوبالیستی کالکتیویستی (اشتراکی) تکنو-توتالیتر سقوط کنند.

اتفاقات غیرطبیعی و عجیبی در شطرنج چند‌بعدی سیاره زمین در حال وقوع است. بسیاری از ما متوجه شده‌ایم که در حال حاضر فاقد یک رسانه خبری کارآمد مستقل هستیم.

منابع خبری جریان اصلی تماما ماشین‌های پروپاگاندای کنترل شده هستند که کاملا هماهنگ با سرویس‌های اطلاعاتی نظامی تحت مدیریت گروه‌های کنترل‌کننده عمل می‌کنند. بسیاری از ما در حال حاضر احساس می‌کنیم در یک شرایط عجیب گروگان هستیم و صرفا باید منتظر باشیم و ببینیم.

بعضی ممکن است حس جداافتادگی، زندانی بودن و عدم تحرک داشته باشیم در حالیکه بسیاری افراد در اطراف ما اطلاعی از جنگ در حال وقوع علیه تمامی جنبه‌های انسانی ندارند.

همانطور که قبلاً هم بارها عنوان کردیم، انسان‌ها در این جنگ تلفاتی خواهند داشت. افراد، مکان‌ها و هر چیزی ممکن است دچار آسیب شوند، به این دلیل که هیچ ایده‌ای در مورد اینکه چه چیزی در حال وقوع است ندارند، و آنها دروغ‌ها و‌ فریب‌های جریان‌های پروپاگاندا را باور می‌کنند.

بسیاری از اوقات کنترل‌کنندگان از روزهای تعطیلات برای انجام عملیات‌هایی استفاده می‌کنند که از دید عموم مخفی هستند. آنهایی که از بشریت حمایت می‌کنند، که می‌توانیم آنها را کلاه‌سفیدها بنامیم هم انواعی از عملیات‌های استراتژیک را صورت می‌دهند، آنها به خوبی از تعطیلات شیطانی، و مناسک تاریک در زمان ماه کامل و سایر روزها اطلاع دارند.

در حال حاضر سخت است که بگوییم چه اقدامی جهت خنثی‌سازی تأثیرات سلاح‌های بیولوژیکی [واکسن] می‌شود انجام داد، اما می‌بینیم که اقدامات خیرخواهانه و پاکسازی‌های جمعی بسیاری در حال انجام است.

من احساس می‌کنم این مسأله باعث جلوگیری از مرگ بسیاری توسط این تزریق‌های جمعی خواهد شد، اما مطمئن نیستم که چه مقدار خنثی خواهد شد و چه اقداماتی نیاز است، به دلیل اینکه ارواح بسیاری تصمیم به ترک زمین گرفته‌اند.

نقطه عطف تغییرات می‌تواند هر زمانی بین زمان حال و سه ماه نخست سال آتی باشد، نوعی اتفاق جهانی بزرگ و دراماتیک، که نمی‌تواند مخفی شود و همه آن را خواهند دید.

این فاز مهمی از سقوط دومینوها و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی است، و کنترل‌کنندگان هر کاری انجام می‌دهند تا حقیقت را پنهان کنند، دستورکار خیرخواهانه را براندازی کنند و جمعیت‌ها را منحرف و گیج کنند تا مردم متوجه نشوند که چه چیزی در حال رخ دادن است و چه کسانی در پشت دستورکار «تفرقه و کنترل» و جنگ‌افزارهای زیستی هستند.

تعدادی از مردم که هنوز در مورد جنگ در شک و تردید هستند، می‌توانند به وضوح ببینند که در حقیقت واریانت‌های مختلف در نتیجه تزریق واکسن‌ها ایجاد شده‌اند. تحولاتی که از حالا تا مارس ۲۰۲۲ ممکن است اتفاق بیفتند:

_ اتفاقات جهانی سورئال، مانند اعلام جنگ‌ها با سایر کشورها. برنامه هسته‌ای در بریتانیا به نام تریدنت با ناوگان پوزایدون و اتصال آن به سیستم مکعب قرمز. این مسأله بیشتر به دلیل استیصال آنهاست و باید متوجه باشیم هیچ نوعی از حادثه هسته‌ای وجود نخواهد داشت.

_ عملیات‌های فالس فلگ (پرچم کاذب) کوچک‌تر، انجام عملیات‌های تروریستی توسط سرویس‌های نظامی سیاه جهت انحراف افکار و پوشش.

_ فروپاشی بازارهای مالی و ارز غربی.

_ مرگ‌های ناگهانی و ناپدید شدن شخصیت‌‌های جهانی، سلبریتی‌ها، اعضای خانواده‌های سلطنتی، مانند ملکه بریتانیا.

_ افرادی که به ما گفته شده مرده‌اند، مشخص خواهد شد که زنده هستند و به عنوان شهود تحت محافظت بوده‌اند.

_ سیستم اطلاع‌رسانی اضطراری از سمت پایگاه‌های نظامی یا برنامه فضایی و سیستم‌های ماهواره‌ای نظامی هدایت می‌شود.

_ توقف موقتی سرویس‌های آنلاین خاص یا دسترسی به اینترنت.

_ فروپاشی و تخریب کنترل شده ساختارهای کنترلی، بیمارستان‌ها، سیستم ‌درمانی، خطوط هوایی، صنعت سفر، تجهیزات حمل و نقل.

_ این مسأله ممکن است زنجیره توزیع را در نواحی معینی مختل کند، مانند ایالات متحده، و ما دیگر به کالاها یا تولیدات خاصی از کشورهای دیگر دسترسی نخواهیم داشت.

_ خرابی‌های از نوع EMP یا هدف قرار دادن مجدد چند ناحیه، مانند کاخ سفید، منطقه واشنگتن دی‌سی.

_ آگاه شدن از این مسأله که افراد بسیار بیشتری از آنچه به ما گفته شده توسط تزریق واکسن کشته شده‌اند. آنها مرگ‌ها را پنهان کرده‌اند، و افراد را بر اساس اینکه چه نوع واکسنی را تزریق کرده‌اند فهرست‌بندی کرده‌اند. نسل‌کشی آشکار خواهد شد و کسانی که در این مسأله دست داشته‌اند در دادگاه محاکمه خواهند شد. گروه‌های خیرخواه ۵D از نسل‌کشی و خشونت علیه انسان‌ها مطلع شده‌اند، و در حال تصمیم‌گیری در مورد اقدامات لازم هستند.

_ افشاگری هماهنگ وجود برنامه‌های مخفی فضایی در تمدن‌های انشعابی، و تکنولوژی‌های آنها، افشای جنگ با موجودات غیر انسان یا نیروهای اهریمنی مانند بیگانگان منفی.

_ قاچاق انسان برای استفاده از خون و اعضای بدن، قاچاق اعضای بدن، پدوفیلی، و مزارع تهیه آدرنوکروم از کودکان در پایگاه‌های زیرزمینی و بانکر‌ها و عرضه به خارج از سیاره.

_ وجود تونل‌های زیرزمینی و پایگاه‌های نظامی که پوششی هستند برای موجودات اهریمنی غیر انسان و بیگانگانی که از انسان‌ها تغذیه می‌کنند. وجود شهرهای زیرزمینی که توسط خطوط خونی لوسیفری و میلیاردرهای بینام برای پنهان کردن فعالیتهای فاسد نخبگان شیطانی استفاده می‌شوند.

_ اجرای ناگهانی تکنولوژی‌های جدید یا تغییرات رادیکال که جوامعی که ما می‌شناسیم را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

_ سقوط رسانه‌های جریان اصلی و تهاجم به اسرائیل و/یا سقوط اسرائیل.

مسأله مهمی که باید به آن اشاره کنم اینست که من ابدا سیاسی نیستم، و از دوران جوانی سیاست را نوعی سیستم فاسد اهریمنی می‌دانستم، و بنابراین در انتخابات هم شرکت نمی‌کردم.

اطلاعات من حاصل ۲۰ سال کار است، یعنی از زمانی که به اتفاقات جهان از جنبه انرژتیک نگاه کردم و بنابراین با جزئیات توانستم ببینم که چه اتفاقاتی در حال وقوع است و به «فاوندرها» کمک کنم.

من توسط آنها بیدار شدم تا افکارم را تصحیح کنم، آنها به من گفتند که قانون اساسی ایالات متحده از لحاظ انرژتیک به «قانون وحدت» متصل است، یعنی قوانین طبیعی خالق.

آنها به من گفتند که به همین دلیل است که ایالات متحده از لحاظ استراتژیک در این جنگ روحی و همچنین جنگ علیه کنترل کنندگان مهم است — کنترل کنندگانی که خطوط خونی دست‌چین‌شده و بیگانگانی هستند که در رأس هرم کنترل جهانی فعالیت می‌کنند.

ما باید بیاد بیاوریم بسیاری از افرادی که این دستورکار بیگانگان منفی را اجرا می‌کنند شبیه انسان هستند اما انسان نیستند، آنها موجوداتی هستند که توسط بالادستی‌های خود در جایگاه‌های کنترل قرار گرفته‌اند تا بهره‌برداری و کشت از منابع انسانی را انجام دهند.

انسانها در یک خط زمانی بسیار بهتری خواهند بود که حقیقت را بتوانند ابراز کنند و ما آزادی‌های خود را وقتی بدست می‌آوریم که وارد یک نسخه جدیدی از سیستم واقعیت شویم. با وارد شدن به فصل تعطیلات شرایط استرس‌زا خواهد شد و اتفاقات بیرونی به نظر آشفته‌تر می‌شوند.

تمام تلاش خود را بکنید تا انرژیهای منفی را وارد قلب خود نکنید، و تمرکز خود را بر تقویت روحی قرار دهید، راهنمایی بخواهید و طبق آن عمل کنید، قصدها را بر چگونگی خدمت به جامعه بعد از رخداد بزرگ قرار دهید. بعد از فروپاشی جوامع، برخی از ما به آرامی شروع می‌کنیم به بازسازی جنبه‌های شخصی جهت آماده شدن برای چیزی که در پیش است، و اینکه چگونه به بهترین نحو آماده حمایت از بشریت شویم.

این مسأله به سادگی ترمیم روابط گسسته یک خانواده است، یا کمک به افراد برای درک این تغییرات و چیزی که روی زمین در طول چرخه صعود در حال رخ دادن است. برخی تمایلی به تغییر نخواهند داشت، به این معنی که باید آنها را رها کرد چون راه برگشتی وجود ندارد — یا باید با تغییرات هماهنگ شد و یا زمان ترک است.

لطفاً اجازه ندهید ترس به ذهن شما راه پیدا کند، اکنون زمان پاکسازی ترس‌ها است، ذهن خود را ساکت کنید، و روابط خود را با خالق و آگاهی کریستوس گسترش دهید.

به چیزهایی توجه کنید که باعث خنده شما می‌شود، و چیزهایی که معانی عمیقی در قلب شما دارند. تسلیم ترس روایت‌های دنیای بیرون نشوید، چون حقیقت ندارند. بسیاری اتفاقات مثبت و خوب در دنیای بیرون در حال رخ دادن هستند که ما هنوز نمی‌توانیم ببینیم.

دوران جدیدی فرا خواهد رسید، و این تغییر باعث کشف جامعه جدیدی خواهد شد، بنابراین باید انعطاف‌پذیر باشیم، باید هماهنگ شویم و به قلب خود و روح مقدس خالق متصل شویم. قصد شما برای اتصال به خالق و داشتن یک قلب با عشق، کافی است، از عقل سلیم استفاده کنید، به روح درونی کریستوس گوش فرا دهید و ناامید نشوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *