زکریا سیچین در صبح ۹ اکتبر۲۰۱۰ (۱۷ مهرماه ۱۳۸۹) دارفانی را وداع گفت

زکریا سیچین در صبح ۹ اکتبر۲۰۱۰ (۱۷ مهرماه ۱۳۸۹) دارفانی را وداع گفت. روحش شاد مراسم تشیع جنازه بصورت خصوصی و خانوادگی در روز بعد در سکوت و بدور از خبرنگاران صورت گرفت. این اندیشمند رادیکال در سن ۹۰ سالگی چشم از جهان فروبست.

annu17

خانواده وی طی درخواستی از طرفدارانش آن ها را به آرامش دور از تجمع دعوت نمودند و خواهان ارسال عرض تسلیت از طریق پست شده و اینکه از حضور در حریم خصوصی آن ها خودداری نمایند.
جزئیات کارها و نظریات سیچین به شکلی با تئوری و نظریات اریش فون دیکن و امانوئل ولیکوفسکی همخوانی داشته است.
نوشته های سی چن برگرفته از فرهنگ سومریان ، بیانگر و ترویج این نظریه بوده است که ریشه انسان از فضانوردان باستانی  است . ساکنانی به نام آنوناکی از سیاره نیبیرو به عنوان دورترین سیاره منظومه شمسی که با مداری بیضی طولانی در دوره ای چند هزارساله وارد منظومه می گردد. ادعائی که اساطیر سومری منعکس کننده این دیدگاه بوده است هرچند از نگاه دانشمندان و باستان شناسان و مورخان این  دیدگاه مورد شک و گمان بوده است.

از سال ۱۹۷۶ سیچین مروج نظریه نوسانات و آثار ناشی از گذر نیبیرو ( دوازدهمین سیاره منظومه شمسی با دوره ای حدود سه هزار ساله یا بیشتر) از مجاور زمین بود.

بنا به تحقیقات وی در اساطیر و کتاب های مقدس سومری اشاره شده به بیگانگانی ساکن این سیاره تحت عنوان آنوناکی و نفیلیم  که دی ان ای خود را با انسانهای بومی اولیه در آن زمان ترکیب نموده اند. شواهد وی آثاری از یتی (غولهای انسان نما) و دیگر نمونه های انسان نمای پر مو هستند که اغلب از انها نام برده میشود.

کتاب ها:

دوازدهمین سیاره، نیویورک : هارپر ، ۱۹۷۶

پلکان به بهشت ، سال ۱۹۸۰

جنگ  خدایان و مردان ، سال۱۹۸۵

عوالم را فراموش کرده اید ، کتاب ایوان ، ۱۹۹۰

هنگامی که زمان آغاز شد ، سال ۱۹۹۳

کد کیهانی ، کتاب ایوان ، ۱۹۹۸

پایان روز : بازگشت روز قیامت و نبوت ، ویلیام مورو ،۲۰۰۷

بازبینی پیدایش

برخورد الهی

کتاب گمشده انکی

سفرتاریخی به زمین

سفر به اسطوره های پیشین

غولها روی زمین بوده اند

کتاب راهنمای تواریخ زمین

خدایان،شیطان و نیاکان بشر، شواهدی از دی ان ای بیگانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *