سوالات متداول ازدواج و زندگی

چگونه برای ازدواج دانشجویی ثبت نام کنیم؟

ازدواج

در این مقاله سوالات رایج قبل از ازدواج را گرد آوری نموده ایم

لطفا به توصیه هایی که می کنم با دقت عمل کنید, در غیر اینصورت نمی تونید انتظار داشته باشید که اتفاق جدیدی بیوفته و به قول “دبی فورد” باز تو داستان قدیمی زندگیتون گیر می کنید و دوست دارید همون تصمیم های تکراری و دم دستی رو بگیرید با اینکه می دونید به تغییر روند زندگیتون هیچ کمکی نمی کنه, اگر واقعا می خواید تغییری اتفاق بیوفته, باید یه تصمیم جدی بگیرید و واقعا بخواید تغییر ایجاد کنید.

۱- یکی رو مد نظر دارم, دوست دارم باهم ازدواج کنیم, باید چیکار کنم؟

اول باید ببینید آیا این شخص طرح الهی زندگیتون هست یا نه.

باید از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کنید, اگر بعد از استفاده از این جملات نشونه های مثبتی دریافت کردید بعد می تونید شروع به نوشتن نامه کنید, باید در نامه هاتون باید از جملات تاکیدی طرح الهی ازدواج استفاده کنید.

اگر شخص مورد نظر جزیی از طرح الهیتون باشه, روابط صمیمی تر و نزدیک تر می شه, اما اگر نباشه, دور تر می شید و کم کم فکرش از سرتون بیاد میاد و احساس می کنید اونقدرا هم که فکر می کردید مناسب هم برای ازدواج نیستید.

۲- مجرد هستم دوست دارم ازدواج کنم؟

قبل از هرچیزی باید لیستی از خصوصیات همسر ایده آلتون رو آماده کنیم, این لیست رو هفته ای ۲ ۳ بار مرور کنید که وارد ضمیر ناخودآگاهتون بشه, بعد می تونید از جملات طرح الهی ازدواج استفاده کنید.

* به لطف الهی روند ازدواج من با فردی کامل و ایده آل هم اکنون آغاز شده است.

به فرشته زناشویی خودتون هم می تونید نامه بدید که فردی رو طبق لیست خصوصیات تو مسیر زندگیتون قرار بده.

۳- با کسی می خوام ازدواج کنم ولی خانوادش مخالفن به چه فرشته ای باید نامه بدم؟

مثل سوالات قبلی اول باید از جملات طرح الهی استفاده بشه, اگر نشونه های مثبتی احساس کردید, بعد می تونید به فرشته عشق خانوادش نامه بدید و طبق توضیحات این قسمت ازشون بخواید که موافقت کنن.

۴-  طرح الهی یعنی چی؟

طرح الهی زندگی شامل بهترین ها در زندگی برای شماست که شامل, سلامتی, روابط درست, شادی, توانگری و … هستش.

اگر از جملات تاکیدی طرح الهی تو هر زمینه ای استفاده کنید, باعث می شه چیزی که به خیر و صلاحتون هست اتفاق بیوفته.

۵- برای ازدواج به فرشته دوستم نامه دادم ولی رابطمون خیلی سرد شد, چرا؟

اگر از جملات طرح الهی استفاده کرده باشید, نشون می ده طرح الهیتون نبوده, البته اگر تو نشونه ها شک دارید باید از فرشته ها نشونه های دقیق تر بخواید.

۶- برای اینکه همسرم بهتر بشه باید چیکار کنم؟

در کل ما دیگران رو نمی تونید خیلی تغییر بدیم, مگر اینکه شروع به خودسازی و هماهنگ کردن درونی خودمون کنیم, بهتر کتاب برای هماهنگی درون کتاب نیمه تاریک وجود هستش, که بعدش باعث می شه دیگران هم در جهت مثبت تغییر کنن و بهتر بشن.

به این علت که زندگی ما هر شکلی که باشه بازتاب درون ماست اگر دیگران مشکلی دارن ما با ناهماهنگی خودمون این وضعیت رو جذب کردیم.

۲ تا مطلب خوب و مفیدی که از کتاب اجرای راز قانون جذب از آنتونی رابیز هم گذاشتم که خیلی می تونه مفید باشه, فقط باید شهامت پذیرش اشتباهات خودمون رو داشته باشیم.

۱- اصرار بر ملامت و نکوهش دیگران

۲- از سرزنش دیگران دست بردارید

۷- برای اینکه دیگران تو زندگیمون دخالت نکن, باید چیکار کنم؟

باید از جملات تاکیدی رها سازی استفاده کنید و از فرشته نگهبان و فرشته رها سازیتون کمک بگیرید.

نباید اجازه بدید انرژی منفی اطرافیان روتون تاثیر بذاره, با حرص خوردن نمی تونید مشکل رو حل کنید, از طرفی احساس منفی باعث جذب اتفاقهای منفی بیشتر تو همون زمینه ها می شه, پس باید قوی باشید و فرکانس مثبت ارسال کنید.

هر وقت از دست کسی ناراحت شدید, تو ذهنتون جملات تاکیدی رو براش بگید, اینطوی هم ذهنتون رو از انرژی منفی دور می کنید هم باعث می شید دیگه کاری بهتون نداشته باشه.

۸- جملات رو گفتم ولی چرا اطرافیانم به دخالتهاشون ادامه می دن؟

دلیل اول و اصلی این هستش که به قانون جذب باید زمان بدید تا همه افراد و اتفاقهارو در جهت خواسته شما هماهنگ کنه, این هماهنگی زمان می بره.

دلیل دوم می تونه این باشه که با فکر کردن به حرفا و کارهای اطرافیانتون و تاثیر پذیری از انرژی منفیشون نمی تونید با تمرکز از جملات تاکیدی استفاده کنید که فرکانس هماهنگی رو با خواستتون ارسال کنید.

۹- از کجا بفمم اتفاقهایی که میوفته نشونس ازاینکه دارم به خواستم نزدیک می شم؟

باید به اتفاقاهایی که میوفته دقت کنید, با یکی دوبار هم نمی تونیم چیزی رو نشونه ۱۰۰% تلقی کنیم, برای همین باید از فرشته ها درخواسته نشونه دقیق تر کنید, همه نشونه ها باید در جهت مثبت باشه, خواب رو هم زیاد نمی تونیم نشونه در نظر بگیریم چون معمولا بازتاب افکار در طول روز رو شب در قالب خواب می بینیم.

نشونه ها تقریبا باید چندباری اتفاق بیوفته تا ازشون مطمئن بشید.

۱۰ – از شرایط خسته شدم هرچی جملات رو می گم تاثیر ندارم, همش دارم غصه می خورم؟

خسته, غصه, ناراحتی, همه اینها یعنی فرکانس منفی.

با گفتن جملات به تنهایی معجزه نمی کنید, اول باید این فرکانس منفی رو از بین ببرید.

احساس بد و ناراحتی یعنی فرکانس و انرژی منفی, وقتی فرکانس و ارتعاشی که می فرستید همراستا با خواستتون نیست, باعث می شه نه تنها به خواستتون نرسید بلکه موارد منفی بیشتری رو به سمت خودتون جذب کنید.

۱۱- از اخباری که تو تلویزیون و اینور اونور می شنم خیلی ناراحت می شم و فکر می کنم برای منم اتفاق میوفته؟

اصلا نباید اخبارها حوادث رو دنبال کنید که باعث احساس ناراحتی در شما می شن که منجر به ارسال فرکانس منفی می شه, این فرکانس ها خیلی قوی هستن, چون با تمام وجود دارید بهش فکر می کنید و لمسش می کنید.

۱۲- آشنامون برام درد دل کرد, خیلی ناراحتم براش.

دوستای گلم لطفا با ناراحتی فرکانس منفی ارسال نکنید, گوش بدید ولی بعدش فراموشش کنید, افکار منفی رو بزرگ نکنید.

نیاز نیست مشکلات زندگیتون رو به هرکسی که می رسید بگید, که با هر بار تعریف کردن هم تو ضمیر ناخودآگاهتون بیشتر ثبتش کنید و هم انرژی منفی ارسال کنید.

سنجیده حرف بزنید, قدرت کلام یعنی حرف زدن فقط از چیزای مثبت و خوب, با افکار منفیتون مبارزه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *