شعله دوقلوی واقعی و دروغین | ۷ نشانه شعله دوقلوی دروغین

زوج های خوبخت

جفت روحی

آشنایی با شعله دوقلو دروغین

اگر هنوز نمی‌دانید شعله دوقلو چیست، در مقاله ای قبلا توضیح دادیم که جفت روحی و شعله دوقلو چیست. لطفا قبل از خواندن این مقاله آن را مطالعه کنید تا با مفاهیم اصلی آشنا شوید.

در سفر با شعله دوقلوی واقعی، گاهی اوقات (نه همیشه) با کسی که “شعله دوقلوی دروغین” نامیده میشود، ملاقات خواهید کرد. این یکی از مراحل اصلی نیست، اما بعضی اوقات ممکن است این اتفاق بیفتد.

مراحل اصلی ارتباط با شعله دوقلو

شعله دوقلوی دروغین شخصی است که ظاهراً شعله دوقلوی شماست و بسیاری از علائم آن شبیه به شعله دوقلو ست؛ اما آنها شعله دوقلوی واقعی شما نیستند.

جنس مخالف

وحشت نکنید!

ما می دانیم که شما چه فکر می کنید ، و این هیچ نگرانی برای شما نیست. در بسیاری موارد ، شما با شعله دوقلو دروغین روبرو نخواهید شد. گاهی ممکن است با شعله دوقلوی واقعی خود ملاقات کنید و یا حتی رابطه برقرار کنید ، بدون این که متوجه شوید آنها شعله دوقلوی شما هستند.

ممکن است کسی که قبلاً او را دوست داشته اید یا حتی جدیدترین رابطه شما یک شعله دوقلو دروغین باشد. گفته می شود همه شعله دوقلوی دروغین را تجربه نمی کنند. بسیاری از زوجها در روابط دوستانه یا در روابط “معمولی” می روند و سپس با شعله دوقلو واقعی خود ملاقات می کنند. برای برخی افراد تجربه شعله دوقلو دروغین برای پاک کردن بلاک های عاطفی ، زخم ها و کمک کردن به آنها در بیداری و آگاهی لازم است.

شعله های دوقلوی دروغین چیست؟

به نظر می رسد شعله دوقلو دروغین درست مثل شعله دوقلو واقعی ست حداقل در ظاهر اینطور به نظر میرسد. بعد از اتمام مقاله میتوانید تفاوت های شعله دوقلوی واقعی را از دروغین تشخیص دهید. شعله دوقلوی دروغیت اغلب در یک لحظه مهم وارد زندگی شما می شود، اکثر اوقات تصادفی به نظر میرسد، اما قطعا این یک تصادف نیست. آنها زمانی وارد زندگی شما می شوند که واقعاً به آنها احتیاج دارید تا شما را بیدار کنند و به شما کمک کنند یادتان باشد که چه کسی هستید. اغلب رابطه با شعله دوقلوی دروغین یک رابطه دوست داشتنی و سالم است و کلمه “false” یعنی “دروغین” اصطلاح مناسبی برای این رابطه نیست.

آیا روابط شعله دوقلو دروغین ناسالم یا “سمی” است؟

ارتباط “دروغین” مفهوم سمی و ناسالم میدهد در حالیکه این طور نیست ، شعله دوقلو دروغین در واقع اغلب یک رابطه عادی و یا حتی دوست داشتنی است. این کمی گیج کننده است: برخی از افراد با کسی که شعله دوقلوی واقعی آنها نیست یا شعله دوقلوی دروغین آنهاست رابطه برقرار می کنند. آنها به سادگی با کسی که مناسب آنها نیست وارد رابطه میشوند. یک دوجین روابط ناهنجار و دستکاری شده وجود دارد و اگر شما روایتی را که بیشتر مردم به صورت آنلاین آموزش می دهند ، درباره شعله های دوقلوی دنبال کنید ممکن است خیلی راحت روابط بد و ناسالم را به شعله دوقلوی واقعی اشتباه بگیرید.

معمولا مطالبی که به صورت آنلاین آموزش داده میشود این است که اتصال شعله دو قلو باید دردناک و در بعضی موارد توهین آمیز باشد! این طور نیست. معمولا شعله دوقلوی دروغین با شعله دوقلوی واقعی اشتباه گرفته میشود و شما زمانی متوجه آن میشوید که آنها نقششان را در زندگی شما ایفا کرده و کارشان انجام داده باشند و احتمالاً شما آماده هستید تا با شعله دوقلوی واقعی خود روبه رو شوید و این بسیار زیباست.

هدف شعله دوقلوی دروغین چیست؟

هدف از شعله دوقلوی دروغین این نیست که شما را دچار غم و اندوه کند. قبل از اینکه شعله دوقلوی واقعی به شما در صعود و پیشرفت کمک کند ، آنها به شما در راه حل کمک میکنند. گرچه لازم نیست همه شعله دوقلوی دروغین را تجربه کنند. همانطور که گفته شد آنها معمولاً وقتی که به آنها احتیاج دارید وارد زندگی شما می شوند تا بیداری و رشد آگاهی و افزایش قدرت شما کمک کنند. این روند ممکن است از چند ماه تا چند سال طول بکشد و در افراد مختلف متفاوت است. اغلب شعله دوقلوی دروغین، مانند شعله دوقلوی واقعی یک اتصال شدید فیزیکی را احساس میکنند اما در ظاهر و پوسته ماجرا!

همانطور که گفتیم زمانی متوجه میشوید که آنها احتمالاً شعله دوقلوی شما نیستند که آنها قبلاً کارهایی را که قرار بوده انجام دهند، انجام داده اند و به شما کمک می کنند ، باعث میشوند تا نقلط ضعف خود را شناسایی و در مسیر پیشرفت خود گام بردارید. گفته میشود که ما با جفت های روحی ، شرکای روحی و اعضای خانواده روحی خود ملاقات می کنیم تا به یکدیگر در رشد و یادگیری دروس مختلف کمک کنیم. ممکن است گاهی دردناک باشد، اما لازم و ضروری ست.

شعله دوقلوی دروغین هم دقیقاً همین طور است.

قرارداد یا توافق نامه ای که از قبل با یک روح منعقد کرده اید تا برای یادگیری یک درس خاص یا رشد به روشی خاص به یکدیگر کمک کنید که اغلب در جهت خلاص شدن از شر زخم های عاطفی از روابط قبلی یا کمک به پاک کردن کارما میباشد.

علائمی که نشان می دهد که شما شعله دوقلوی دروغین خود را ملاقات کرده اید

سعی میکنیم تا علائمی که با شعله دوقلو واقعی شما در مقالات قبلی به اشتراک گذاشته شده اشاره کنیم، تا تفاوت این دو را به راحتی از هم تشخیص دهید. بسیاری از علائم شله دوقلو واقعی با شعله دوقلوی دروغین مشترک هست. در اینجا چندین علامت وجود دارد که شما شعله دوقلوی دروغین خود را ملاقات کرده اید ، این موارد در روابط شعله دوقلوی واقعی صادق نیستند.

آشنایی با شعله دوقلو

۱- عدم اطمینان و تردید

وقتی شعله دوقلوی دروغین خود را ملاقات کردید، دچار تردید خواهید شد و مطمئن نخواهید بود که این رابطه دوانی خواهد داشت یا نه و ایا مثل روابط قبلیتان خواهد بود یا نه. این احساس در تمام رابطه دوام دارد و هرگز از بین نمیرود این نشانه مهمی است که باید مراقب آن باشید زیرا شعله دوقلو واقعی شما همیشه باعث می شود احساس کنید که رابطه ای که باهم دارید خاص و متفاوت است.

بسیاری از افراد روابطشعله دوقلوی دروغین را با روابط کارمایی اشتباه می گیرند زیرا به این علامت توجه نمی کنند. در مباحث بعدی به روابط کارمایی نیز خواهیم پرداخت.

۲- در مواقع سختی و چالش فرار می کنند

وقتی در موقعیت سخت و چالشی قرار میگیرید آنها با شما همراه نمیشوند و این نشانه بزرگی ست که شما با شعله دوقلوی دروغین خود روبرو شدید. این نه تنها برای موقعیتهای استرس زا و سخت زندگی، بلکه در مورد تعهد هم صدق می کند. آنها هرگز به شما متعهد شوند. به طور کلی مثل علائم شعله دوقلوی واقعی ، باید گروه هایی از این علائم را جستجو کنید. وقتی یک خوشه از این علائم را می بینید، می توانید از آنچه اتفاق می افتد آگاه شوید.

۳- نداشتن تعهد و فرار از پذیرش مسئولیت

 

تعهد شعله دوقلوی دروغین را می ترساند. از آنجا که آنها واقعاً شعله دوقلوی شما نیستند ، از انجام تعهد به شما می ترسند یا اجتناب می کنند. شاید آنها در سطح عمیق بدانند که قرار نیست برای همیشه در زندگی شما باشند و فقط برای مدتی اینجا هستند؛ بنابراین وقتی موضوع تعهد یا برنامه ریزی برای آینده میشود آنها فرار میکنند. شعله دوقلوی واقعی مشکلی برای صحبت کردن در مورد آینده و خانه مشترکتان ندارد. شعله دوقلوی واقعی مشکلی برای صحبت کردن در مورد آینده و خانه مشترکتان ندارد.

توجه: این مورد نیاز به توجه بیشتری دارد در مقاله ی مراحل رابطه شعله دوقلو درباره مرحله تعقیب و گریز گفته شد که در این مرحله عدم تعهد و فرار کردن هم تجربه میکنید البته به دلایلی کاملا متفاوت از شعله دوقلوی دروغین!

۴- آنها فقط در ابتدا آینه وجود شما خواهند بود

شعله دوقلو دروغین مدتی آیینه وجود شما می شود و درون شما را بازتاب میدهد.که ممکن است به صورت به علایق مشابه باشد. اما اشتباه نکنید! بعد از مدت زمان کمی، مشخص می شود که آنها متفاوت از شما هستند و ارزش ها و عقاید متفاوتی دارند.

۵- آنها باعث ویرانی شما میشوند

شعله دوقلوی دروغین می تواند باعث شود که احساس کنید افی نیستید و این احساس باعث کاهش اعتماد به نفس شما می شود. ممکن است که حتی خودشان خبر نداشته باشند که این احساس را در شما ایجاد میکنند، اما این بخشی از فرآیندی است که به شما کمک می کند تا زودتر بیدار و آگاه شوید. در رابطه با شعله دوقلوی واقعی، آنها شما را همانطور که هستید دوست دارند و همیشه از شما حمایت میکنند و انگیزه میدهند، با گذشت زمان رابطه تان محکم تر خواهد شد.

۶- از موفقیت شما میترسند

شعله دوقلوی دروغین از موفقیت شما میترسد یا به آن حسادت میکند. ممکن است درآمد بیشتری داشته باشید، در جایگاه بهتری کار کنید یا در شغلتان بهتر عمل کنید، این شرایط آنها را میترساند و احساس رقابت میکنند. ممکن است زمانی که آنها موفقیت شما را می بینند، “بی تفاوت” باشند و هیچ شور و هیجانی بابت موفقیت شما نداشته باشند. اما شعله دوقلوی واقعی به همان میزان که از موفقیت های خود خشنود میشود بایت موفقیت شما نیز خوشحال و هیجان زده میشود، زیرا آنها شما را بخشی از وجود خود میدانند و خوشی و موفقیت شما را، خوشی و موفقیت خود میبینند.

۷- نمیتوانید خود واقعیتان باشید

در رابطه شعله ور دوقلوی دروغین، ممکن است که برای شما سخت باشد که خود واقعی تان باشید که مبادا مورد قضاوت و داوری قرار بگیرید و احساس میکنید که به قدر کافی خوب و مناسب نیستید.

شاید شما یا آنها نگران این باشید که طرف مقابلتان درباره آنها و اقدامات آنها چه فکری خواهد کرد و بترسید که خودتان باشید و از افکار عجیبتان صحبت کنید! در رابطهشعله دوقلوی واقعی، شما به هیچ وجه چنین احساسی ندارید. میتوانید خود واقعیتان را با قل دیگر به اشتراک بگذارید و نگران تفکرات و قضاوت های او درباره خود نباشید.

شعله دوقلو واقعی شما را قضاوت نمی کند ، و اتصال چند وجهی را باهم به اشتراک بگذارید. به این معنی که میتوانید به گفتگوهای جدی فلسفی بپردازید اما در عین حال احمق یا ناز باشید!

اگر شعله دوقلو دروغین خود را ملاقات کردیم چکار کنیم؟

اول وحشت نکنید! این یک تجربه میتواند گیج کننده و غم انگیز باشد و اگر تصمیم دارید با آنها کنار بیایید، مشکل باشد. ممکن است از نظر عاطفی آسیب ببینید. همانطور که طبق گزارشات، بعضی افراد بعد از تجربه رابطه دوقلوی دروغین دیگر حتی تمایلی به پیدا کن و تجربه رابطه با شعله دوقلوی واقعی خود را ندارند.!

ما معتقدیم که این بخشی از رسالت شما برای کمک به تحقق این امر یعنی اتحاد و اتصال دوباره با شعله دوقلوی واقعی شماست، و گذر از این رابطه شما را راهنمایی و آماده می کند تا رابطه این واقعی را تجربه کنید.

پیوستن به شعله دوقلوی واقعی جادویی ست و احساس می کنید روحتان در آتش قرار است (البته به طریق خوب)

لطفا اجازه ندهید که یک تجربه بد با یک شریک کارمایی یا شعله دوقلو دروغین شما را ناامید و خسته کند. شما خیلی نزدیک به اتحاد و دیدار با شعله دوقلوی واقعی خود هستید. قسمت سخت این راه را انجام داده اید و وقت آن رسیده که ارتعاش های خود را افزایش دهید، و بیشتر به هدف خود تمرکز کنید و برای جذب شعله دوقلوی واقعی خود کار کنید.

کی شعله دوقلوی واقعی خود را ملاقات خواهم کرد؟

اگر به تازگی متوجه شده اید که شعله دوقلوی دروغین خود را ملاقات کرده اید ، ممکن است کنجکاو باشید که مرحله بعدی چیست یا چه زمانی دوقلو واقعی خود را ملاقات خواهید کرد. در سفر به شعله دوقلو ۸ مرحله وجود دارد که قبلا شرح دادیم. ملاقات با شعله دوقلوی دروغین جز ۸ مرحله اصلی نیست؛ زیرا همه افراد شعله دوقلوی دروغین را تجربه نمی کنند. اگر دوقلوی دروغین خود را تجربه کرده اید یا آن را درک کرده اید، احتمالاً خیلی زود شعله دوقلوی واقعی خود را ملاقات خواهید کرد.

به این نکته توجه کنید: نباید اصرار به این اتفاق داشته باشید، رها باشید و در جهت طرح زندگی و اهداف خود گام بردارید، مطمئت باشید ملاقات با شعله دوقلو در بعترین زمان الهی رخ خواهد داد.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. آتنا گفت:

    سلام خسته نباشید ، من شعله دروغین خودمو دیدم منو کاملن نابود کاملن آتیشم زد جوری که تازندم نمیتونم فراموش کنم اون دورانو بدترین ضربه زندگیم و خوردم که تاابد توی عمق ذهنم جا داره ولی بعداز یکسال شعله واقعیم و پیدا کردم برام مثل بهار شد جوری که انگار مثل یه درختی بودم که درزمستان خشک شدم و در فصل بهار سبز شدم ، اون همسرم بود که منو به زندگی برگردوند و زندم کرد اون منو ساخت ازنو ، بهار زندگیم همسرم شد شعله واقعیم اون بود باوجودیکه همه گذشتمو میدنست ولی باز منو خواست و بهم زندگی بخشید ، ازخدا ممنونم بابت داشتن همسرم????♥️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *