شماره شناسی گذشته و زندگی آینده

چگونه آینده خود را بشناسیم؟

ارسال و شنیدن پیام از گذشته و آینده

تنها خاصیت کاتارها که تا به امروز زنده مانده ، نبوت به اصطلاح ناربون است. این در مورد سرنوشت جهان ، در مورد اهمیت ایمان کاتارها و چگونگی انتقال دانش مخفی است.

کاتارهای کامل قبلاً از این دانش در آغاز قرن سیزدهم برخوردار بودند و وقایعی را که برای هزار سال در جهان رخ خواهد داد پیش بینی کردند. نبوت نبوت هم سقوط مونتسگور و هم از بین رفتن تمپلارها را توصیف می کند. این از همه انقلاب ها و جنگ ها ، سرنوشت کشورها و افراد برجسته فردی سخن می گوید. در حال حاضر ، نبوت ناربون پنهانی نیست و بخش هایی از آن قبلاً منتشر شده است.

 

آخرین تاریخ نبوت نبوت سال ۲۴۴۲ است ، اما این سال پایان جهان و سال فاجعه کیهانی نیست. کاتارها اعتقاد داشتند که پس از ۲۴۴۲ پیامبر جدید روی زمین ظاهر خواهند شد ، ایمان آنها دوباره متولد می شود و کاملان کامل بشریت را در مسیر پیشرفت بدون جنگ ، کشتار ، خیانت رهبری می کنند. New New Perfect آینده بشریت را برای هزار سال آینده پیش بینی می کند.

نبوت نبوت روش شناسی را برای پیش بینی تجسم بعدی شخص توصیف می کند ، با استفاده از آن می توانید پیش بینی کنید که شخص در کجا قرار خواهد گرفت زندگی بعدی. روش محاسبه شامل جمع تمام اعداد در تاریخ تولد شخص (بدون رساندن آنها) است شماره اصلی) و براساس نتیجه می توان گفت که فرد در زندگی آینده چه کسی خواهد بود ، چه زمانی و کجا زندگی خواهد کرد و بسیاری از اطلاعات دیگر. می توانید تجسم آینده خود را پیدا کنید ، برای این کار باید همه چیز را در تاریخ تولد خود اضافه کنید.

به عنوان مثال: ۰۱/۰۱/۲۰۰۰ \u003d 0 + 1 + 0 + 1 + 2 + 0 + 0 + 0 \u003d 4.
مثال دیگر: ۱۰٫۲۹٫۱۹۶۹ \u003d 2 + 9 + 1 + 0 + 1 + 9 + 6 + 9 \u003d 37.

شاید پیشگویی کاتار همه چیز را برای ما امروز نفهمد ، برخی فرمول های کلامی قابل تفسیر نیست ، اما ما توضیحات کاتارهای حرفه های آینده و مشاغل افراد را همانگونه که در نبوت ناربون گفته می شود ، ترک کردیم. کاتارها همچنین بر این باور بودند که تجسم بعدی روح فقط در صورتی صورت می گیرد که در زندگی قبلی شخصی ۳۳ سال زندگی کند. اگر زندگی به یک دلیل یا دلیل دیگر قبل از این زمان پایان یابد ، روح یک تجسم بعدی دریافت نمی کند “بازگشت به خدا که آن را آفریده است ، و در بدن خالق حل می شود.”

 

کاتارها همچنین به زمان تولد شخص اهمیت زیادی می دهند ، زیرا زمان تولد نام شما ، محل تولد دقیق و سایر پارامترهای دقیق زندگی را تعیین می کند. در این مقاله ، محاسبه کلی از تجسم آینده ، به استثنای زمان تولد ، ارائه نمی شود ، زیرا در این حالت ، این مقاله ۱۳۴۰ برابر بزرگتر بود. به دلیل عدم وجود عامل زمانی ، نبوت فقط گرایش کلی را نشان می دهد. اگر زمان تولد را در نظر بگیریم ، حتی می توانستیم نام و نام خانوادگی شما را بگوییم.

۱
کاتارها معتقد بودند که عدد ۱ فقط می تواند به معنای تحقق خدا در بدن انسان برای انجام یک رسالت الهی خاص باشد. چنین شخصی متولد نمی شود و نمی میرد ، بلکه فقط برای مدت کوتاهی ظاهر می شود تا با مبتدیان یا گفتگو با افراد صحبت کند. وقتی مأموریت الهی به پایان رسید ، بدن انسان متوقف می شود و از بین می رود. خدا غالباً از تصویر شخصی برای مکالمه با مردم می گیرد و تاریخ الهی تولد ۱ فقط یک ماده موقت بدن را نشان می دهد.

۲
اگر مجموع ارقام موجود در تاریخ تولد شما ۲ باشد ، دیگر هرگز به عنوان یک فرد متولد نخواهید شد. این آخرین تجسم Soul در پوسته مواد است. شما هرگز به هیچ وجه شکل نمی گیرید ، فقط انرژی خالص آینده شماست و شما در حرکت در جهان و جهان های دیگر آزاد هستید.

۳
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۳ باشد ، تجسم بعدی شما روی زمین بلکه در سیاره دیگری اتفاق نمی افتد. شما ظاهری غیر انسانی خواهید دید و “بی تحرک و غیرقابل تحمل” خواهید بود ، با اندیشه گرد و غبار زمان و بادهای خلقت ، ایجاد موجودات و نفوذ به گوشت کره زمین ، جوهره و معنا برای آن جهان است.

 

۴
اگر مجموع ارقام موجود در تاریخ تولد شما ۴ باشد ، در این زندگی شما هم مورد توجه خدای عشق و هم شاهزاده این جهان قرار خواهید گرفت. سالهای اول زندگی آزمون شما خواهد بود. تا سه سال ممکن است “هدایایی به شما اهدا شود که یک بزرگسال همیشه دریافت نمی کند” ، اما ممکن است در اثر “تصادف باور نکردنی” جان خود را از دست بدهید و دیگر هیچ تجسم بعدی برای شما نخواهد بود. در سن سه سالگی ، مسیر شما در این زندگی مشخص خواهد شد و انتخاب خدایان تعیین خواهد کرد که آیا مسیر شما “پرواز به قله ممکن در تجسم بشری ، به مسیر یک پیامبر و رهبری است که بشریت را به سوی نور سوق می دهد” یا شما به یک جنایتکار تبدیل خواهید شد که قوانین اخلاقی بشر را نقض می کند یا اخلاق شما به یک بیماری غیرمعمول مبتلا خواهید شد که می تواند مسیر زمینی شما را خاتمه دهد و از تجسم آن در زندگی بعدی شما جلوگیری کند ، و یا می تواند “خصوصیات الهی به شما بدهد”.

در زندگی امروز شما هیچ اتفاق خاصی تا ۱۳ سال نمی تواند رخ دهد و شما می توانید زندگی عادی کودک را پشت سر بگذارید. اما در ۱۳ سالگی با پیامبر ملاقات خواهید کرد ، “این جلسه تصادفی است ، در راه است ، اما یک تماس غیر انسانی مسیر شما را به سمت نور یا تاریکی تعیین می کند.” در سن ۱۳ سالگی ، شما هم متوجه این غیر انسانی خواهید شد و سپس “از پدر و مادر خود دور خواهید شد و راه واعظ و معلم را آغاز خواهید کرد” یا متوجه پیامبر نخواهید شد و یک زندگی آینده پر از غم و اندوه ، محرومیت و رنج را سپری می کنید.

بیشتر افراد با جمع اعداد در تاریخ تولد ۴ طولانی زندگی نمی کنند (در حالی که کاتارها آیینی را ارائه می دهند که به آنها امکان زندگی طولانی می دهد ، اما قسمتی از آموزش با شخص را با جمع اعداد در تاریخ تولد ۴ تحمیل می کنند). در زندگی آینده شما در قلمرو فرانسه مدرن متولد خواهید شد و معلم خواهید بود. سالهای زندگی آینده شما ۲۳۰۰-۲۴۱۱ است. شما به کودکان و بزرگسالان “علوم کیهانی ، ماهیت اجسام آسمانی و قوانین توسعه جهان ، راههای گسترش نور و ارتباط با سرگردانهای آسمانی” را آموزش خواهید داد. شما مرد خواهید بود ، چشم های آبی و موهای بلوند خواهید داشت ، دانش آموزان ، دوستان زیادی خواهید داشت و دوست داشتنی خواهید بود.

 

خیلی مسافرت خواهید کرد ، سه زن پنج دختر و سه پسر به دنیا می آورند. شما چندین قانون و قانونی را ایجاد خواهید کرد که مردم دوست دارند ، چندین کتاب بنویسید و در “مرزهای زمین” مشهور شوید. شما توسط مردم به جایگاه عمومی انتخاب می شوید و وظایف خود را با افتخار و رضایت همه انجام می دهید.

در بزرگسالی ، شما به “نزدیکترین بدن آسمانی (سیاره – یادداشت نویسنده)” حرکت خواهید کرد و در آنجا رهبر و حاکم خواهید بود ، جایی که زندگی خود را با احترام و سعادت به پایان خواهید رسانید. شما نظم جهانی جدیدی را به مردم ارائه می دهید ، نظم جهانی جدیدی که همه مورد قبول واقع شوند. خاکستر شما در “باد خورشیدی پراکنده خواهد شد ، آخرین پناهگاه شما فضایی بین جهان خواهد بود”. کتابهایی در مورد زندگی آینده شما نوشته خواهد شد و تصاویر شما روی “بسیاری از اجساد آسمانی” قرار خواهد گرفت.

۵
اگر مجموع ارقام موجود در تاریخ تولد شما ۵ باشد ، در این زندگی در اوایل زندگی با بی عدالتی ، تروما و بیماری روبرو خواهید شد. شما تحت آزمایشهای بسیاری قرار خواهید گرفت ، والدین شما از بدو تولد ممکن است احساسات متضاد را نسبت به شما تجربه کنند. شما می توانید به یک نزاع و نزاع بین افراد تبدیل شوید ، حتی نزدیکترین افراد. شما می توانید بدون در نظر گرفتن خواسته ها و درخواست های افراد دیگر ، مردم را در مقابل خود قرار دهید و به سمت هدف خود پیش بروید. شما تا استفاده از سلاح ، می توانید نفرت ، تا تهدیدات جسمی و خشونت را به خود جلب کنید. شما بدون اینکه هیچگاه “یک خانه واقعی و ایمان واقعی” پیدا کنید ، در زندگی بسیار زیاد حرکت خواهید کرد. (کاتارها معتقد بودند که چنین شخصی باید در کودکی آیین “بوسه کبوتر” را انجام می داد تا زندگی او به مرگ خشونت آمیز یا در اثر تصادف ختم نشود.)

آزمایشات شما در این زندگی شامل آمادگی برای تجسم آینده است. در یک زندگی آینده ، شما در قلمرو ژاپن مدرن متولد خواهید شد و شیاطین “کریتو” تجسم روح خود را مشاهده می کنند. شما خواهید داشت ” رنگ زرد   پوست ، موهای سیاه و چشمهای قرمز. ” سالهای زندگی آینده شما ۲۳۹۹- (۲۴۵۷) -۲۵۱۸ است. در بزرگسالی ، “ذهن و روح خود را دگرگون خواهید کرد ، نگاهی متفاوت به شما می دهد و مغز و اندیشه های دیگری را به بدن شما وارد می کند ، در اصل یکسان باقی می ماند اما از نظر هدف متفاوت است.” (احتمالاً این یک پیوند مغز است و بنابراین تاریخ میانی نشان داده شده است – ۲۴۵۷ – یادداشت مؤلف.) شما با شکستن قوانین و کشتار ، ترس را در افراد القا می کنید. از سنین پایین عضو گروه جوانان می شوید و در جوانی اولین جنایات جدی خود را مرتکب خواهید شد. شما به دور سیاره و خارج از سیاره حرکت خواهید کرد ، چندین عمل جراحی پلاستیک را انجام داده ، بسیاری از اندامهای داخلی را جایگزین خواهید کرد.

 

نفرت و نابودی شما را در مسیر سرنوشت سوق می دهد ؛ شما قوانین انسانی را نمی پذیرید و با انفجار ، از بین بردن ، نابودی آنها را نقض خواهید کرد. دیو کریتو از شما محافظت می کند و شما را به سمت جنایات جدید سوق می دهد. در خدمت شما همه چیزهایی خواهد بود که فرد می تواند در زندگی رویای خود داشته باشد – ثروت ، لذت ، اما هیچ آرامشی در زندگی شما نخواهد بود ، در خانه نخواهد بود – شما یک سرگردان جاودانه خواهید بود. دیو کریتو شما را از مجازات نجات خواهد داد – شما گرفتار نخواهید شد ، هرگز در آزادی محدود نخواهید شد ، هرگز مجازات نخواهید شد. شما در یک پرواز فضایی ، به دور از زمین ، هلاک خواهید شد ، هنگامی که دیو کریتو جسمی با ارزش تر برای روح شما می یابد.

۶
اگر جمع اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۶ باشد ، در زندگی بعدی شما زنی خواهید بود که در قلمرو مدرن کانادا متولد شده اید ، دارای رنگ پوست سیاه و دارای دکتر خواهد بود. سالهای زندگی آینده شما ۲۱۵۴-۲۲۲۷ است. زندگی یک فرد عادی را خواهید گذراند – کار ، خانه ، خانواده ، فرزندان ، بستگان ، همسران. دو ازدواج ، دو فرزند. آموزش خوب ، سلامتی. تخصص شما جراحی خواهد بود. هیچ چیز فوق طبیعی در زندگی شما اتفاق نخواهد افتاد. شما مؤمن نخواهید بود ، گرچه مراسم خاصی را انجام می دهید ، با ادای احترام به سنت. شما دنیا را سفر خواهید کرد ، بیشتر به خاطر استراحت. شما هیچ اکتشافی نخواهید کرد و فقط اقوام ، دوستان و بیماران شما راجع به شما خواهند دانست. در زندگی شما هیچ شوک ، زخمی ، فاجعه خاصی نخواهد بود. شما از زندگی راضی خواهید بود ، در هر صورت ، شما از عشق بی رویه ، تحقیر ، دردهای جسمی و روانی رنج نخواهید برد. شما کمی ورزش خواهید کرد ، به خاطر لذت و نه حرفه ای ، ماشین سواری می کنید ، کمی ترسیم کنید.

۷
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۷ باشد ، در زندگی بعدی شما یک زن ، اسپانیایی و متولد قلمرو مدرن برزیل خواهید بود. سالهای زندگی آینده شما ۲۳۷۸-۲۵۰۳ است. شما در طول زندگی سه حرفه خواهید داشت ، در ابتدا بصورت یک خدمتکار در یک هتل خواهید بود ، سپس به عنوان یک اقتصاددان فعالیت خواهید کرد ، در نیمه دوم زندگی شما به یک سازمان گردشگری فضایی تبدیل خواهید شد. شما چهار همسر خواهید داشت ، سه فرزند خواهید داشت. نیمه اول زندگی را روی زمین سپری کنید ، دوم – روی “نزدیکترین بدن آسمانی”. ظاهر عادی ، داده های معمولی. چندین آپارتمان خواهید داشت ، هم در زمین و هم در خارج از سیاره زمین. در نیمه دوم زندگی به شما کمک می شود و تمام سرگرمی ها و لذت های موجود در آن زمان را تجربه خواهید کرد.

 

۸
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۸ باشد ، در زندگی بعدی شما رنگ پوست سیاه خواهید داشت ، در قلمرو آلمان مدرن متولد می شوید ، یک زن باشید و با کمک «اتومبیل های خودران» خیابان ها و سرزمین ها را تمیز کنید (احتمالاً – اپراتور رفتگرهای خیابانی – تقریباً نویسنده) سالهای زندگی بعدی ۲۱۶۷-۲۲۶۸ است. شما در قلمرو آلمان مدرن زندگی خواهید کرد ، چندین انتقال را انجام دهید ، و به قلمرو ایتالیا مدرن و سپس اسپانیا تغییر مکان می دهید. شما دو همسر و چهار فرزند خواهید داشت. شما در حال انجام خدمات جامعه هستید. در نیمه دوم زندگی شما مشغول “پاکسازی مدفوع ساسهای شیطانی و جنینی انسانهای ناسازگار ناشی از اختلاط خون و بذر خواهید بود” (احتمالاً شما در موسسه ای کار خواهید کرد که هیبریدها ، جهش ها ، کلون ها نگهداری می شوند و از آنها مراقبت می کنید – نظر نویسنده). با آلوده شدن به یک بیماری عفونی ، شما سه “تغییر پوستی” را انجام می دهید و بقیه عمر خود را در کلینیک می گذرانید.

۹
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۹ باشد ، در زندگی بعدی شما در یک خانواده عرب در قلمرو عراق مدرن متولد خواهید شد. سالهای زندگی بعدی شما ۲۰۹۵-۲۱۶۴ است. ظاهراً در این زندگی مرتکب اشتباهات و حتی جرایم خواهید شد. تواریخ قطر از افرادی که در سالهای ۲۰۰۰-۲۰۰۵ متولد شده اند و در تاریخ تولد برابر با ۹ رقم دارند ، به عنوان جنایتکارانی که دستورات انسانی و فرشته ای را نقض می کنند ، صحبت می کنند. وی گفت: “هیچ کاری وجود ندارد که این افراد نقض نکنند. برای آنها هیچ اقتدار و ایمانی وجود نخواهد داشت ، در زندگی آنها راه خود را طی می کنند ، غم و اندوه خود را پشت سر می گذارند و دل هایشان را می شکنند و جان می گیرند. ” افرادی با جمع ارقام در تاریخ تولد برابر با ۹ در این زندگی شناخته نمی شوند و دوستشان نمی یابند و با استثنائات نادر ، در زندگی چیزی حاصل نمی شود. با عصبانی شدن تمام دنیا ، آنها شروع به “عصبانیت همه و همه چیز خواهند کرد”. کاتارها به والدین چنین کودکانی سفارش می کنند قبل از اینکه فرزندان به هفت سالگی برسند ، مراسم “بخشش” را انجام دهند. بعد از گذشت هفت سال دیگر امکان اصلاح سرنوشت چنین شخصی وجود ندارد.

گناهان افراد در این زندگی باعث می شود آنها تقریباً بلافاصله به تجسم بعدی بروند. در زندگی بعدی شما یک عرب خواهید بود و با دزدی زندگی می کنید. اگرچه در جوانی سعی خواهید کرد برای چندین سال تحصیل کسب کنید و حتی در یک شرکت ساختمانی کار کنید اما اشتیاق به دست آوردن شخص دیگری شما را وادار به ارتکاب جعل می کند ، برای همین در شرم و شرم از این شرکت اخراج می شوید. در آینده زندگی شما در کلاهبرداری ، کلاهبرداری سپری خواهد شد. شما وقت خود را برای شروع یک خانواده و پدر هشت فرزند خواهید داشت ، اما همه آنها از همسرتان متولد نخواهند شد. شما وقت خواهید داشت که به مواد مخدر معتاد شوید که “سرگرم کننده هستند ، اما مغز و کبد را تخلیه می کنند ، سعادت کوتاهی می کنند ، اما ذهن را دور می کنند” و از “سرگرمی بیش از حد” می میرید (بدیهی است که مصرف بیش از حد مواد مخدر – نظر نویسنده).

 

۱۰
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۱۰ باشد ، در زندگی بعدی شما پوست سیاه خواهید داشت ، زن باشید ، در استرالیا مدرن متولد شوید و یک سرآشپز شیرینی ، آشپز خواهید بود. سالهای زندگی آینده شما ۲۳۱۴-۲۴۲۳ است. شما یک سبک زندگی بی تحرک را طی خواهید کرد ، وزن زیادی خواهید داشت ، شما هرگز زمین را ترک نخواهید کرد و به سیارات دیگر نیز علاقه ای نخواهید داشت. شما یک زن بسیار شکاک و محافظه کار خواهید بود. در این حالت ، شما فرصت دارید که سه خانواده ایجاد کنید ، شش فرزند به دنیا بیاورید. شما یک سبک زندگی آرام خانواده را دوست خواهید داشت ، اما فرزندانتان شما را ناامید خواهند کرد ، زیرا هیچکدام از آنها نمی خواهند در نزدیکی شما زندگی کنند. شما دو بار تصادف خواهید کرد و باید چندین بار به مراکز درمانی جدی مراجعه کنید. شما زمان زیادی را در مقابل صفحه “چشمان دیو” خواهید گذراند (بدیهی است تلویزیون – تقریباً نویسنده) ، دوست ندارید آن را بخوانید. شما به کشورهای دیگر جذب نمی شوید و تمام زندگی خود را در استرالیا خواهید گذراند. شما این دنیا را تنها خواهید گذاشت ، بستگان شما در هنگام مرگ با شما نخواهند بود.

۱۱
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۱۱ باشد ، در زندگی بعدی شما در قلمرو آلاسکا مدرن زندگی خواهید کرد ، رنگ پوست سیاه خواهید داشت ، شما یک زن خواهید بود. سالهای زندگی بعدی شما ۲۴۷۷-۲۵۶۹ است (پراکندگی تاریخ تولد به زمان تولد بستگی دارد و پیشگویی قطر از دوره ۲۴۷۰-۲۴۹۰ صحبت می کند ، سال ۲۴۷۷ رایج ترین است). حرفه شما در بخش خدمات مشغول به کار خواهد بود ، شما به تمیز کردن محل مشغول خواهید بود ، بعداً مدیر خواهید بود ، سپس به تهیه غذا مشغول خواهید بود ، در فروشگاه از فروشنده بازدید خواهید کرد. شما وقتی یک پل تروریسم در نزدیکی تنگه برینگ منفجر می شود ، در نتیجه یک اقدام تروریستی خواهید مرد. شما وقت دارید که دو فرزند به دنیا بیاورید ، سه ازدواج خواهید داشت ، یک آموزش منظم دریافت خواهید کرد.

ظاهر شما کاملاً عادی خواهد بود و شما سه بار به خدمات جراح پلاستیک متوسل می شوید. تمام زندگی شما بر روی سیاره زمین خواهد گذشت ، فقط برای اهداف گردشگری از دو سیاره نزدیک به زمین بازدید خواهید کرد. شما به خوبی آواز خواهید خواند و اگرچه به یک سطح حرفه ای نخواهید رسید ، دوستان شما خوانندگی شما را دوست دارند. شما زندگی زیادی را امتحان خواهید کرد ، اما نمی توانید در نردبان اجتماعی بالا بروید. شما سرتاسر زندگی سرگرمی های زیادی خواهید داشت ، در کودکی و جوانی پر از برنامه خواهید بود اما در بزرگسالی از تلاش برای تحقق رویاهای خود ، چه در جامعه و چه در دوستان خود ناامید خواهید شد. نارضایتی شما از زندگی شما را به سمت مذهبی سوق می دهد که آخرین امیدهای خود را از شما دور می کند و تمام پس انداز خود را به فرزندان می دهید.

 

۱۲
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۱۲ باشد ، در زندگی بعدی شما در قلمرو هند مدرن متولد خواهید شد ، شما یک زن ، یک هندی خواهید بود. سالهای زندگی – ۲۳۱۸-۲۴۴۵ (این رقم متوسط \u200b\u200bاست ، زیرا بسته به زمان تولد در این زندگی ، بعدی شما در دوره ۲۳۱۵-۲۳۲۱ متولد می شوید – یادداشت نویسنده). شما معلم خواهید بود ، در بزرگسالی وظایف اداری را نیز انجام خواهید داد ، در سنی پیشرفته تر مدرسه را اداره خواهید کرد. یک خانواده ، سه فرزند. زندگی نسبتاً معمولی ، بدون هیچ فراز و نشیب. شما به سنت های ملی متعهد خواهید بود ، بی سر و صدا همه چیز “خارجی” را دوست نخواهید داشت ، اما به اعتراض آشکار نخواهید رسید. در مدرسه شما یک موزه کوچک ایجاد خواهید کرد ، همچنین اشیاء مختلف باستانی را جمع می کنید و در احیای سنت های ملی شرکت می کنید. کودکان شما را دوست خواهند داشت.

۱۳
اگر جمع ارقام در تاریخ تولد شما ۱۳ باشد ، در زندگی بعدی شما سفید می شوید ، عضو دولت کشور واقع در قلمرو روسیه مدرن خواهید بود. سالهای زندگی شما ۲۳۱۱-۲۴۱۸ است (در سالنامه های قطر ، پراکندگی تاریخ تولد ۲۳۰۹-۲۳۱۳ – یادداشت مؤلف). سه خانواده و چهار فرزند ، ویژگی لازم زندگی شما خواهد بود ، اما شما تمام زندگی خود را وقف سیاست ، مبارزه برای قدرت خواهید کرد که در آن بسیار موفق خواهید شد. شما از لحاظ ورزشی ساخته می شوید ، سلامتی خوبی خواهید داشت. سه بار تلاش برای شما انجام خواهد شد ، اما شما هرگز رنج نخواهید کرد. شما در مفهوم مدرن معنای این کلمه ملی گرایی خواهید بود. در سالهای جوانی ، شما در یک درگیری مسلحانه در قلمرو کشور خود شرکت خواهید کرد ، در ساختار ارتش خدمت خواهید کرد ، در بزرگسالی شما عضو یک جنبش اجتماعی می شوید ، سپس رهبر آن. شما از حرکت نئوپاگان پشتیبانی خواهید کرد.

شما به شناخت مردم خود خواهید رسید ، زیرا به خاطر همه کاستی های شما ، همیشه وعده های خود را حفظ خواهید کرد و کارهای زیادی را برای احیای سنت ها و فرهنگ ملی انجام خواهید داد. شما با بودجه خود بسیاری از پروژه ها را تأمین می کنید و به همین دلیل به اندازه کافی پولدار خواهید بود. در نیمه دوم زندگی شما صاحب چندین انستیتوی کلونینگ و تغییرات ژنتیکی خواهید بود. شما همچنین می توانید نیروگاه های بادی در منطقه خود را کنترل کنید. شما عضو کابینه “دولت جهانی” خواهید بود که با رسوایی از آن خارج خواهید شد. شما در هنگام پرواز فضایی خواهید مرد و رمز و راز زیادی در مرگ شما وجود خواهد داشت. و بعد از مرگ آنها شما را به یاد خواهند آورد.

۱۴
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۱۴ باشد ، شما “نگهبان نسخه های خطی ، نسخه های تجسم یافته شده با حروف اندیشه های بشر” خواهید بود (بدیهی است که یک کتابدار – یادداشت نویسنده). شما در آمریکای جنوبی در یک خانواده آمریکای لاتین متولد خواهید شد ، از بدو تولد دچار نقص جسمی خواهید شد که در بزرگسالی برطرف می شود. سالهای زندگی آینده شما ۲۲۶۷-۲۳۴۰ است (در سالنامه های قطری ، پراکندگی تاریخ تولد ۲۲۶۰-۲۲۷۴ – یادداشت مؤلف). شما یک خانواده ایجاد خواهید کرد ، چهار فرزند خواهید داشت ، درآمد خوبی خواهید داشت. کارهایتان را دوست خواهید داشت ، گرچه وقت زیادی را در سالن کتابخانه نمی گذرانید. شما به خلاقیت مشغول خواهید شد ، در انجمن های مجازی شاعران شرکت خواهید کرد ، داستان می نویسید. در همان زمان ، شما مخفیانه دست نوشته های باستانی را از مخزن ، که برای آن پرداخت می کنید – محل کار – می فروشید. شما با رسوایی از کتابخانه اخراج خواهید شد ، علاوه بر این ، محاکمه و مجازات نیز در پی خواهد بود. شرم آور است که سلامتی شما را تضعیف می کند.

 

۱۵
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۱۵ باشد ، در زندگی بعدی شما “در یک بدن زن و شوهر خواهید بود” (احتمالاً نظر نویسنده). در نبوت نبوت برای افرادی که این تعداد رقم در تاریخ تولد وجود دارد ، در مورد کودکان چیزی گفته نمی شود ، اما گفته می شود که اتحادیه های ازدواج زیادی وجود خواهد داشت. سالهای زندگی – ۲۵۳۳-۲۷۱۹٫ اگرچه با شما به دنیا آمده اید به رنگ زرد و در خانواده چینی ، در طول زندگی بدن خود را در معرض تغییرات زیادی قرار خواهید داد و اغلب برای تغییر ظاهر ، اندام پیوند ، جوان سازی ، جایگزینی قسمت های بدن و تغییر رنگ پوست ، به خدمات پزشکی متوسل می شوید. سفرهای زیادی خواهید کرد ، از جمله به سیارات دیگر. شما حرفه ای خاصی نخواهید داشت ، اما می خوانید ، می رقصید ، سازهای موسیقی می نوازید و “با ارائه خدمات زیادی با بدن خود” زندگی می کنید. ظاهراً شما بسیار محبوب و جذاب خواهید بود ، زیرا “تا روزهای آخر آنها برای شما تلاش خواهند کرد و آرزو می کنند که آن را داشته باشید.” شما فرزندان خود را رها نخواهید کرد ، در هر صورت فرزندان خودتان را نخواهید داشت. در نیمه دوم زندگی شما زمین را ترک خواهید کرد و با پیدا کردن آخرین پناهگاه در سیاره نزدیکترین به زمین ، دیگر به آن باز نخواهید گشت.

۱۶
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۱۶ باشد ، در زندگی بعدی شما یک مرد سفید پوست خواهید بود که در قلمرو نروژ مدرن متولد شده اید. سالهای زندگی بعدی شما ۲۴۹۹-۲۶۵۴ است (پراکندگی تاریخ تولد ۲۴۹۱-۲۵۰۷ – یادداشت نویسنده). شما یک ماهیگیر خواهید بود ، یا یک حرفه مرتبط با پرورش ماهی را خواهید داشت. شما سه خانواده و سه فرزند خواهید داشت. شما آموزش خوبی دریافت نخواهید کرد ، اما هدایای “احساس و درک موجودات دریایی” را خواهید داشت. (شاید شما ویژگیهای فوق العاده حساسی داشته باشید و با ماهی “صحبت کنید” – یادداشت نویسنده.) این پیشگویی همچنین از ارتباط شما با دریا صحبت می کند و شما روی یک سکوی زندگی خواهید کرد ، بندرت در زمین سخت. این به همسران و فرزندان شما که شما را ترک خواهند کرد خوشحال نخواهد شد و در سرزمین اصلی و سیارات دیگر تلاش می کنند.

حرفه دیگر شما پاکسازی وسایل وسیع زباله های انسانی خواهد بود. به روش خود ، شما خوشحال خواهید شد ، زیرا می توانید خواسته های خود را در ارتباط با دریا ، ساکنان دریایی تحقق بخشید. در آخرین سالهای زندگی ، به هیچ وجه از ارتباط با مردم دست بر خواهید داشت و با قضاوت بر اساس همه چیز ، سعی خواهید کرد که با ساکنان آب زندگی کنید ، زیرا “بدن شما پیدا نمی شود ، آب دریاها به آخرین پناهگاه شما تبدیل می شود”. شما یکی از آن دسته از افرادی خواهید بود که جنس ماهی های انسانی با آنها شروع خواهد شد ، به هر حال ، کاتارها می گویند از ۱۶۰۰ نفر شروع به ظهور خواهند کرد که “سکوت دریا را به رعد و برق شهرها ترجیح می دهند و نفس کشیدن از طریق آبششها برایشان همان اندازه برای دیگران آشنا خواهد بود. هوا در ریه ها “

۱۷
اگر تعداد اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۱۷ باشد ، در زندگی بعدی شما در قلمرو استرالیا مدرن زندگی خواهید کرد ، رنگ پوست قرمز دارید ، یک زن خواهید بود. سالهای زندگی آینده شما ۲۳۰۵-۲۴۰۵ است (پراکندگی تاریخ تولد طبق سالنامه های قطر ۲۳۰۱-۲۳۰۸ – یادداشت نویسنده). فعالیت شما با رایانه ها و فن آوری های رایانه ای در ارتباط خواهد بود ، شما یک برنامه نویس خواهید بود ، بسیاری از آنچه واقعیت مجازی نامیده می شود را ایجاد خواهید کرد. در فعالیت خود به موفقیت بزرگی خواهید رسید ، ثروتمند خواهید شد ، قادر خواهید بود هزینه های زیادی را نیز بپردازید. شما چهار ازدواج خواهید داشت ، دو فرزند “خلقت نه از خدا” (بدیهی است ، کلون شده – یادداشت نویسنده). شما یک زن زیبا خواهید بود اما به دنیای رایانه ها بیشتر از مردان یا افراد به طور کلی علاقه مند خواهید بود. در خانه شما تعداد زیادی ربات و دستگاه های مکانیکی وجود خواهد داشت. زندگی شما تا حدودی محدود خواهد بود ، اگرچه راضی و خوشحال باشید.

 

۱۸
اگر جمع اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۱۸ باشد ، در زندگی بعدی شما در قلمرو ایران و عراق مدرن زندگی خواهید کرد ، یک عرب خواهید بود ، حرفه شما خدمت سربازی خواهد بود. سالهای زندگی شما ۲۱۶۰-۲۲۴۴ است (در پیشگویی قطر ، گسترش تاریخ تولد ۲۱۵۵-۲۱۶۶ – یادداشت مؤلف). شما یک جنگجوی خوب خواهید بود ، با گذراندن تمام سطوح خدمات از پایین ترین سطح ، شما به یک افسر ارشد تبدیل خواهید شد و در طول درگیری نظامی بعدی خواهید مرد. دو خانواده ، پنج فرزند. هیچ اتفاق خاصی به جز خدمت سربازی در زندگی شما نخواهد بود. تمام مدت در پادگان یا در میدان نبرد ، شما در حذف گروه های تروریستی شرکت خواهید کرد ، در یک جنگ میان ایالتی کوتاه مدت شرکت خواهید کرد و قیام های اقلیت های ملی را سرکوب خواهد کرد.

۱۹
اگر جمع اعداد در تاریخ تولد شما ۱۹ باشد ، در زندگی بعدی شما در قلمرو آنگولا و کنگو مدرن زندگی خواهید کرد ، مردی با رنگ پوست سیاه خواهید بود. سالهای زندگی آینده شما ۲۲۲۱-۲۳۱۸ است (پراکندگی تاریخ تولد بسته به زمان تولد در این زندگی ، مطابق تواریخ قطر ، ۲۲۱۱-۲۲۳۱ – یادداشت نویسنده است). شما به دامداری مشغول خواهید شد ، در زمینه صنعت گوشت مشغول به فعالیت هستید ، ابتدا به عنوان یک کارگر کمکی ، بعداً کار شما با سازوکارها در ارتباط خواهد بود. در اواسط زندگی شما به اروپا عزیمت خواهید کرد ، جایی که شما نیز به دامپروری مشغول خواهید بود اما در حال حاضر در سرزمین های فرانسه و آلمان مدرن. در اروپا ، شما به دست اعضای “باندهای محیطی” که به یک کارخانه قصابی حمله می کنند و همه کارگران را می کشید ، رنج خواهید برد. شما به طرز معجزه آسایی در این ذبح زنده خواهید ماند ، اما پس از آن مدت طولانی زندگی نخواهید کرد. شما سه خانواده و دوازده فرزند خواهید داشت. بیشتر فرزندان شما جزو اولین مهاجران به سیاره نزدیک خواهند بود. شما فرقه باگارت را در طول زندگی خود موعظه خواهید کرد (بدیهی است ، نوعی از voodoo – یادداشت نویسنده).

۲۰
اگر جمع اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۲۰ باشد ، در زندگی بعدی شما واعظ ، پیام رسان ، معلم خواهید بود. شما در قلمرو روسیه مدرن ، بخش شمالی آن متولد خواهید شد ، از بزرگسالی شما خدایان باستان را پرستش خواهید کرد و ایمان نیاکان ما را زنده می کنید. سالهای زندگی شما ۲۳۸۹-۲۵۰۰ است. شما یک آموزش سنتی دریافت خواهید کرد ، یک مهندس خواهید بود ، اما از چهل سالگی زندگی خود را وقف خدمت به اجداد و خدایان خواهید کرد. شما چندین معبد خواهید ساخت ، اعتقاد شما پیروان بسیاری را به سمت شما جلب می کند ، آنها شما را به عنوان یکی از رهبران احیای سنت های مشرک می شناسند. در زمان شما ، بت پرستی به یکی از جهان بینی های اصلی تبدیل خواهد شد. یک تروریست اسلامی شما را خواهد کشت. شما دو همسر و سه فرزند خواهید داشت که شما را نیز دنبال خواهند کرد.

شما در احیای معابد Hyperborea شرکت خواهید کرد ، گنجهای کاتارها را لمس خواهید کرد و به شما اجازه خواهید داد تا از Grail Holy دیدن کنید. رنگ پوست شما به اندازه کافی نادر باعث ایجاد نفرت در بین رهبران مذاهب سنتی می شود و به همین دلیل آنها شما را برکنار می کنند. اما تجارت شما بیشتر توسعه خواهد یافت. کاتارها با جمع اعداد در روز تولد ۲۰ از اهمیت زیادی برخوردار بودند و آنها را در آینده پیرو تعالیم خود می دانند. بیشتر افراد با این تعداد رقم در تاریخ تولد خود دارای نامی هستند که از حرف A شروع می شوند. اگر در طلوع آفتاب یا غروب آفتاب به دنیا آمده اید ، در زندگی بعدی شما اسمی خواهید داشت که از “P” شروع می شود.

 

۲۱
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۲۱ باشد ، در زندگی آینده شما رنگ پوست سیاه خواهید داشت ، در قلمرو لیبی و الجزایر مدرن زندگی خواهید کرد و به کشاورزی مشغول می شوید. سالهای زندگی آینده شما ۲۲۵۵-۲۳۴۹ است (پراکندگی تاریخ تولد ، طبق پیشگویی های قطر ، ۲۲۵۰-۲۲۶۰ است – یادداشت نویسنده). دو خانواده ، هشت فرزند. شما یک آموزش سنتی دریافت خواهید کرد ، اما به عنوان یک شخص درگیری ، مدت طولانی در هیچ کجا نخواهید ماند. در جوانی خود به اروپا خواهید آمد ، جایی که مرتکب جرم شده اید و مجبور خواهید شد برای مدت طولانی مخفی شوید و برای مخفی کردن به آفریقا فرار کنید. شما در این دوره روی مزارع کار خواهید کرد و برای همیشه در آنجا خواهید ماند ، گاهی اوقات حرکات کوتاه انجام می دهید.

با گذشت سالها ، پرخاشگری شما فروکش می کند ، چندین بار در دعوا رنج می برید ، آسیب دیدگی به دست می آورید که به شما امکان می دهد در مزارع کار کنید ، اما اجازه نمی دهد کسی قلدری کند. شما پیروان فرقه خدایان اجداد خود خواهید بود ، آیین می دهید. در اواخر عمر مجبور خواهید شد کار را ترک کنید ، زیرا گیاهخواری از علاقه شما به زمین جلوگیری می کند و کارفرمای شما باعث کاهش تعداد کارمندان خواهد شد. یک بار دیگر ، شما با جهان عصبانی می شوید و از خشم و کینه از زندگی خواهید مرد. کاتارها معتقد بودند که افراد با جمع اعداد موجود در تاریخ تولد ۲۱ سالگی خود ، متولد بین ۲۰۳۰-۲۰۳۰ ، بسیاری دیگر را تقلب می کنند و دیگران را تهمت می زنند. به همین دلیل است که در تجسم آینده آنها چنین زندگی ناآرامی خواهند داشت.

۲۲
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۲۲ باشد ، در آینده در قلمرو ایالات متحده آمریکا مدرن زندگی خواهید کرد ، شما اسپانیایی می شوید ، شما راننده وسیله نقلیه خواهید بود. سالهای زندگی آینده شما ۲۱۷۷-۲۲۹۸ است (طبق تواریخ قطر ، بسته به زمان تولد در این زندگی ، گسترش تاریخ تولد در زندگی بعدی در ۲۱۶۸-۲۱۸۶ می افتد – یادداشت مؤلف). تواریخ قطر نمی گوید چه وسیله نقلیه شما را هدایت می کنید ، اما به نظر می رسد طبق توضیحات ، این یک ماشین است. شما سه همسر ، نه فرزند خواهید داشت که همه آنها تا بزرگسالی زندگی نخواهند کرد. شما سلامتی خواهید داشت ، شما یک فرد اجتماعی و شاد خواهید بود. بیشتر سفر را خواهید گذراند اما کارهایتان را دوست خواهید داشت. شما پیرو ایمان اجداد خود خواهید بود ، به خدایان خود قربانی می کنید. با وجود اینکه ثروتمند نخواهید شد ، زندگی خود را دوست خواهید داشت.

۲۳
اگر جمع اعداد در تاریخ تولد شما ۲۳ باشد ، در زندگی بعدی شما در قلمرو روسیه مدرن زندگی خواهید کرد ، رنگ پوست زرد خواهید داشت ، شما یک زن خواهید بود. سالهای زندگی بعدی شما ۲۱۰۰-۲۱۸۸ است (پراکندگی تاریخ تولد به زمان تولد بستگی دارد و پیشگویی قطر از دوره ۲۰۹۵-۲۱۰۵ صحبت می کند ، ۲۱۰۰ تاریخ متوسط \u200b\u200bاست). شما در کشاورزی کار خواهید کرد ، کارمند خواهید بود و مواد غذایی تولید می کنید. شما دو ازدواج ، سه فرزند خواهید داشت. در نیمه اول زندگی شما بسیار حرکت خواهید کرد ، به چندین کشور سفر می کنید ، در اقدامات غیرقانونی مختلف شرکت خواهید کرد. سپس آرام باشید ، ازدواج کنید.

شما آموزش عالی دریافت نمی کنید و به کار در زمینه کشاورزی می روید ، جایی که برای همیشه خواهید ماند. چندین تلاش در زندگی شما برای تغییر اوضاع و پیدا کردن خود در منطقه دیگری وجود خواهد داشت ، اما همه آنها ناکام خواهند ماند. شما چندین گشت و گذار را فراتر از مرزهای زمین انجام خواهید داد ، اما تمام زندگی شما به این سیاره متصل خواهد شد. وضعیت سلامتی شما رضایت بخش خواهد بود ، اگرچه دوره ای از اعتیاد به مواد مخدر را پشت سر می گذارید که سردردهای بعدی و تشنج های صرع نادر را برای شما به همراه خواهد داشت. این مشکل است که زندگی شما را در تجسم آینده کوتاه می کند.

 

۲۴
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۲۴ باشد ، در زندگی بعدی شما در قلمرو آفریقای جنوبی مدرن متولد می شوید ، مردی با پوست سیاه خواهید بود ، معامله گر خواهید بود. سالهای زندگی ۲۱۱۱-۲۲۰۲ است (پراکندگی تاریخ تولد در تجسم بعدی ۲۱۰۶-۲۱۱۸ – یادداشت نویسنده). در نیمه اول زندگی شما وقت دارید که به عنوان صیاد کار کنید ، میوه بخورید ، در مراسم قربانی شرکت کنید (در متن این آیین به اکرو مارادو گفته می شود) و شخصی را قربانی کنید. شما مجبور خواهید شد به آمریکای جنوبی فرار کنید ، جایی که بقیه عمر خود را صرف تجارت در بازارها و بعداً در مغازه ها خواهید کرد. شما سه خانواده خواهید داشت ، یکی را در خانه می گذارید و دو خانواده دیگر در آمریکای جنوبی ایجاد می شوند. شما هفت فرزند خواهید داشت ، تا پایان عمر خوب خواهید بود و حتی مغازه های خود را خواهید داشت. در تمام زندگی خود روابط نزدیکی با محافل جنایی برقرار خواهید کرد. مرگت را بمیر

۲۵
اگر جمع اعداد در تاریخ تولد شما ۲۵ باشد ، در زندگی بعدی شما یک زن سفید پوست خواهید بود ، در شرق دور روسیه زندگی خواهید کرد. سالهای زندگی شما ۲۱۲۵-۲۲۷۸ است (پراکندگی تاریخ تولد ، بسته به زمان تولد شما در این تجسم ، ۲۱۱۹-۲۱۳۳ است). شما خدمتگزار فرقه مرتبط با جادوی باستان خواهید بود و عنوان “شاهزاده خانم” را خواهید داشت. تواریخ قطر ادعا می کند که در حال حاضر در این تجسم (امروز) ، شما با جادو ارتباط خواهید داشت. و فقط این فعالیت ها به شما امکان می دهد که در یک تجسم جادویی بسیار بالا در زندگی جدید متولد شوید. همچنین ، نبوت ناربن می گوید که فقط کسانی که در تجسم امروز به علوم پنهانی مشغول هستند ، در زندگی فرد بعدی تجسم کامل خواهند داشت. کسانی که در تاریخ تولد برابر با ۲۵ رقم هستند ، اگر بخواهند در زندگی بعدی تجسم یابند ، باید جادو کنند.

با سایر فعالیت ها ، مسیر زندگی بعدی بسته خواهد شد. شما یک خانواده ، دو فرزند خواهید داشت. همانطور که پیشگویی می گوید ، “رنگ آتشین مو مشخصه شما خواهد بود و مردم در یک جریان بی پایان برای کمک و همدلی به این نور می آیند.” شما بسیار مشهور خواهید بود ، در خانواده شاد خواهید بود ، به چیزی احتیاج نخواهید داشت و این به شما کمک می کند تا به مردم کمک کنید. شما یک “کشیش مجاز” خواهید بود و حاکمان و دانشمندان ، نظامیان و معماران ، مسئولان و هنرمندان به خدمات شما متوسل می شوند. نبوت نبوت می گوید: “شما موجودات با ابعاد دیگر را وارد دنیای مردم خواهید کرد و پس از آن هیچ کس به وجود سایر جهان ها و موجودات دیگر شک نمی کند.” شما هزاره های زیادی شناخته خواهید شد ، اما تجسم بعدی شما آخرین بار در کره زمین خواهد بود. پس از آن ، شما فقط در جهان های دیگر متولد خواهید شد.

۲۶
اگر مجموع ارقام موجود در تاریخ تولد شما ۲۶ باشد ، در این صورت شما مردی با رنگ پوست زرد خواهید بود ، یک دانشمند خواهید بود ، در زمینه فیزیک و علوم مرتبط فعالیت خواهید کرد. سالهای تجسم آینده شما ۲۱۴۴-۲۲۹۹ است (پراکندگی تاریخ تولد بسته به زمان تولد ۲۱۳۴-۲۱۵۳ – یادداشت نویسنده). شما دو خانواده ، چهار فرزند خواهید داشت ، که آنها نیز با قدمهای شما پیروی می کنند و دانشمند می شوند. زندگی شما کاملاً به علم اختصاص خواهد یافت ، شما در نیمه دوم زندگی سلاحهای جدیدی ایجاد خواهید کرد و به چیزی احتیاج نخواهید داشت. تحولات شما به دولت شما اجازه می دهد تا در جنگ بزرگ پیروز شود و برای سال های طولانی شرایط آن را به جهانیان دیکته کند. شما تا حدودی “خارج از این جهان” خواهید بود که مانع از ترک علم و سلاح در تمام اشکال آن تا پایان عمر و رفتن به “محل اقامت خدا” نخواهید شد. این اتفاق یک سال پس از پیروزی بزرگ اتفاق می افتد ، اما در “خانه خدا” فقط چند ماه زندگی خواهید کرد و بر اثر مسمومیت می میرید.

 

۲۷
اگر تعداد اعداد در تاریخ تولد شما ۲۷ باشد ، در زندگی بعدی شما “خصوصیات زن و مرد را در یک بدن ترکیب می کنید” (هرمافرودیت – یادداشت نویسنده). شما “دو بار به دنیا می آیید و سه بار پدر خواهید شد” ، رنگ پوست سیاه خواهید داشت ، “صورت را روشن خواهید کرد” (بدیهی است ، پوست را سفیدتر می کند – یادداشت نویسنده). صدای خوبی خواهید داشت و یک هنرمند خواهید بود (و یک هنرمند نیز). سفر زیادی خواهید کرد ، در سیارات نزدیک به زمین زندگی خواهید کرد. تجسم بعدی شما در سال ۲۳۳۲ صورت خواهد گرفت (پراکندگی تاریخ تولد بسته به زمان تولد در این زندگی ۲۳۲۲-۲۳۴۲ است). شما با بدن خود آزمایش زیادی خواهید کرد. پایان زندگی آینده شما ۲۵۱۲ است ، در نتیجه استفاده از “گاز خنده دار”.

۲۸
اگر مجموع اعداد در تاریخ تولد شما ۲۸ باشد ، در زندگی بعدی شما رنگ پوست سیاه خواهید داشت ، مرد خواهید بود ، زندگی بعدی شما در دوره ۲۱۹۳-۲۳۱۵ خواهد بود (تجسم شما بسته به زمان تولد در این زندگی ، از سال ۲۱۸۷ انجام خواهد شد) ۲۱۹۹ سال ، ۲۱۹۳ تاریخ متوسط \u200b\u200bاست). شما در آنچه در حال حاضر آمریکای شمالی است ، در کشاورزی کار خواهید کرد. شما سه خانواده ، هفت فرزند خواهید داشت. شما عاشق خواندن و نوشیدن خواهید بود ، این اشتیاق مخرب زندگی شما را کوتاه می کند. بیشتر اوقات زمانی که در محل کار خود خواهید گذراند ، عصرها در «مؤسسات سرگرمی» ، کمی وقت خود را به خانواده ، همسر ، فرزندپروری اختصاص خواهید داد. همانطور که نبوت ناربون می گوید ، زندگی عادی یک کشاورز برای آن زمان است.

۲۹
اگر جمع اعداد در تاریخ تولد شما ۲۹ باشد ، در زندگی بعدی شما رنگ پوست زرد رنگ خواهید داشت ، در قلمرو هند مدرن زندگی خواهید کرد ، شما یک زن خواهید بود. شما “وسایلی با عروسک متحرک” ایجاد خواهید کرد (احتمالاً تلویزیون – یادداشت نویسنده) ، در طول زندگی این شغل اصلی شما خواهد بود. دو خانواده ، چهار فرزند. سالهای زندگی آینده – ۲۲۰۰-۲۳۱۱٫ شما مدتی را به تحصیل ، مسافرت اختصاص می دهید ، اما کار در تولید تبدیل به تجارت اصلی زندگی شما خواهد شد. شما یک مادر خوب خواهید بود ، به فرزندان خود افتخار خواهید کرد. تمام زندگی خود را در سیاره زمین بگذرانید ، در اختیار شما قرار می گیرد اما ثروتمند نیست. یادگیری زبانها سرگرمی شما خواهد شد ، شما به چندین زبان صحبت خواهید کرد. شما همچنین دوست دارید سالی یک بار از کوهها صعود کنید و فدای ایزدان شوید. شما یک زن فداکار خواهید بود ، در نتیجه یک عمل تروریستی هلاک می شوید.

۳۰
اگر مجموع اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۳۰ باشد ، در زندگی بعدی شما مرد خواهید بود ، رنگ پوست سیاه خواهید داشت ، از ۲۲۰۵ تا ۲۲۹۹ زندگی خواهید کرد (بسته به تاریخ تولد ، دوره تجسم ۲۲۰۱-۲۲۱۰ – یادداشت نویسنده) است. شما یک مهندس خواهید بود ، در درجه اول اتومبیل و هواپیما ایجاد خواهید کرد. شما سه خانواده و سه فرزند خواهید داشت. شما زمان زیادی را به مسافرت اختصاص می دهید ، که اغلب در هواپیماهای ایجاد شده توسط شما پرواز می کند. شما در سقوط هواپیما خواهید مرد. شما جزو اولین افرادی خواهید بود که مدت زمان طولانی را در بدن آسمانی نزدیک به زمین می گذرانید ، این به کار شما مربوط می شود. شما در صنعت مونتاژ کار خواهید کرد و در عین حال نویسنده بسیاری از نوآوری ها در صنعت خودرو خواهید بود. شما منابع انرژی را بر اساس “انرژی حرکتی سیاره ای” تحقق می یابید و موفق خواهید شد. پیشگویی می گوید که شما همچنین “سازوکارهایی را جایگزین دست مردم خواهید کرد” ، بدیهی است ، اینها پروتزهای مکانیکی یا چیزی شبیه به آن هستند.

۳۱
اگر مجموع اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۳۱ باشد ، در زندگی بعدی شما رنگی زرد رنگ خواهید داشت ، شما زن خواهید بود و بین ۲۲۴۰ تا ۲۳۷۷ (گسترش سال تولد در زندگی بعدی ، بسته به زمان تولد – ۲۲۳۲-۲۲۴۹ -) زندگی خواهید کرد. نظر نویسنده). شما مشغول تولید “غذای با منشا غیر گیاهی و غیر حیوانی” خواهید بود که بدیهی است غذای معمولی را جایگزین آن می کند. شما تمام مراحل تولید را طی خواهید کرد – از یک کارگر ساده گرفته تا یک مدیر کارخانه. شما فرزندان خودتان را نخواهید داشت ، اما دو دختر کلون وجود خواهد داشت. شما چهار همسر خواهید داشت ، اما زندگی خود را به تنهایی به پایان می برید ، زیرا آخرین شوهر خواهد مرد ، و شما دیگر وقت خود را برای ایجاد یک ازدواج جدید نخواهید داشت. شما در نتیجه یک عمل تروریستی در طول پرواز خواهید مرد. تمام زندگی خود را در کشورهای آسیایی زندگی خواهید کرد ، به دیدار بسیاری از کشورهای دیگر ، اما فقط در طول سفر. تا پایان عمر ، شما به اندازه کافی پولدار خواهید بود ، اما درخواست های زیادی نخواهید داشت ، بنابراین دو دختر شما یک میراث غنی به ارث می برند.

 

۳۲
اگر مبلغ رقم \u200b\u200bها در تاریخ تولد شما ۳۲ باشد ، در زندگی بعدی شما در بخش خدمات کار خواهید کرد ، رنگ پوست سیاه دارید ، یک زن خواهید بود. سالهای زندگی – ۲۲۷۵-۲۴۰۰٫ شما چهار همسر خواهید داشت ، دو فرزند به دنیا خواهید آورد و فرزند دیگری نیز کلون خواهد شد. بسته به زمان تولد در زندگی امروز ، شما در یک کشور خاص متولد خواهید شد ، اما کشورهای اروپای مدرن بیشتر در نبوت ذکر شده است. سرگرمی های زیادی خواهید داشت ، عاشق سرگرمی خواهید بود ، سفر زیادی خواهید کرد ، از جمله اینکه می توانید سفرهای کوتاه را انجام دهید. شما در جوانی عشق آزاد را ترجیح می دهید ، پس از چهل سالگی شروع به ایجاد خانواده خواهید کرد. اگرچه در زندگی خانوادگی   شما هرگز خوشحال نخواهید شد ، اما طرفداران بسیاری خواهید داشت ، خصوصاً در سالهای جوانی. در پایان عمر شما یک بیماری غیر قابل درمان خواهید داشت و داوطلبانه خواهید مرد.

۳۳
اگر جمع اعداد در تاریخ تولد شما ۳۳ باشد ، در این صورت شما یک مرد سفید پوست ، یک مرد در زندگی آینده خود خواهید بود ، شما در قلمرو روسیه مدرن ، در بخش آسیایی خود زندگی خواهید کرد. سالهای زندگی آینده شما ۲۳۵۳-۲۶۹۷ است (بسته به زمان تولد در این زندگی ، پراکندگی تاریخ تولد در زندگی بعدی ۲۳۴۳-۲۳۶۳ است – یادداشت نویسنده). شما کافی خواهید بود شخص مشهور در علوم یا هنرها میزان محبوبیت شما به زمان تولد در این زندگی بستگی دارد. در بهترین حالت ، شما یک حرکت عرفانی را هدایت می کنید ، با استفاده از دانش جادویی ، “اکسیر جوانی” ایجاد کنید. مردم برای کمک به امور قلب و “آرام کردن روح” به شما کمک می کنند. شما میهن پرست و ناسیونالیست خواهید بود و در نیمه دوم زندگی شما قیام “شمال سفید” را علیه “دنیای تاریک” رهبری خواهید کرد.

تا آن زمان ، تمام اکتشافات در زمینه تمدید زندگی متعلق به شما خواهد بود و بهترین داروها تحت رهبری شما ایجاد می شوند. در یک مکان مشهور از قدرت (شاید کوه پیدان) با افراد همفکر خود نوعی معبد – یک بنای مذهبی – بنا کنید. شما دانش باستان را موعظه خواهید کرد و به آنها ایمان خواهید یافت. (امروزه کاتارها با احترام بسیار مربوط به کسانی هستند که در تاریخ تولد \u003d 33 تعداد کل اعداد را دارند ، و آنها را پیروان معنوی می دانند – نظر نویسنده). شما خانواده ای نخواهید داشت ، زیرا تمام زندگی خود را وقف تعالیم خود خواهید کرد ، اما میلیون ها پیروان فداکار برای هزاره های مختلف حافظه شما را گرامی می دارند.

۳۴
اگر جمع اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۳۴ باشد ، در آینده در قلمرو ایالات متحده آمریکا مدرن زندگی خواهید کرد ، شما اسپانیایی اسپانیایی هستید و یک مرد نظامی خواهید بود. سالهای زندگی آینده شما ۲۲۸۶-۲۳۷۸ است (طبق تواریخ قطر ، بسته به زمان تولد در این زندگی ، گسترش تاریخ تولد در زندگی بعدی در ۲۲۷۶-۲۲۹۶ می افتد – یادداشت مؤلف). شما سه همسر ، نه فرزند خواهید داشت. سلامتی به شما خواهد رسید ، شما یک فرد شاد و شاد خواهید بود. بیشتر سفر را بگذرانید ، اما خدمات خود را دوست خواهید داشت. شما پیرو ایمان اجداد خود خواهید بود ، به خدایان خود قربانی می کنید. شما به پستهای بزرگی نخواهید رسید و حرفه شما خیلی موفق نخواهد بود ، اما شما از خدمت سربازی را دوست دارید. شما در سقوط هواپیما خواهید مرد.

۳۵
اگر جمع اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۳۵ باشد ، در آینده در قلمرو موقعیت مکانی مدرن کشورهای اسکاندیناوی زندگی خواهید کرد ، شما زنی با پوست سیاه خواهید بود ، زندگی آینده شما در سال ۲۲۹۸ آغاز خواهد شد (گسترش تاریخ تولد ۲۲۹۷-۲۳۹۹ – یادداشت نویسنده) و پایان خواهد یافت. در سال ۲۳۸۸ شما در تولید ، ایجاد مبلمان و چیزهای دیگر برای خانه کار خواهید کرد. شما سه ازدواج ، دو فرزند خود و یک کلون خواهید داشت. شما آموزش خاصی نخواهید داشت ، عاشق نمایش های مختلف تلویزیونی خواهید بود ، شعر می نویسید. شما در جوانی سفر خواهید کرد ، به بسیاری از کشورها سفر خواهید کرد. شما در آزمایش های پزشکی مختلف شرکت خواهید کرد ، این نیز به شما پول مناسبی می بخشد. در نتیجه یکی از آزمایشات ، شما خسارت هایی را خواهید دید که با زندگی سازگار نیست ، و به مسیر خاکی خاتمه دهید. با قضاوت بر پیشگویی ، ظاهر خود را چندین بار تغییر می دهید.

 

۳۶
اگر جمع اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۳۶ باشد ، در زندگی بعدی شما در قلمرو استرالیا مدرن زندگی خواهید کرد ، رنگ پوست زرد رنگ خواهید داشت ، یک زن خواهید بود ، سالهای زندگی آینده شما – ۲۳۶۴-۲۵۱۱٫ شما سه خانواده ، یک فرزند خود و دو کلون خواهید داشت. شما در زمینه تولید ماهی ، فرآوری و تولید غذاهای دریایی فعالیت خواهید کرد. شما به حرفه و ارتفاعات اجتماعی بزرگی نخواهید رسید ، یک کارگر معمولی در صنعت خواهید بود. شرایط شما به شما امکان مسافرت می دهد ، چندین سرگرمی خواهید داشت ، اغلب از “نوشیدنی خنده دار” استفاده خواهید کرد. شما در نتیجه یک حمله تروریستی خواهید مرد. نبوت در مورد بسیاری از احتمالات در زندگی شما صحبت می کند ، اما همه آنها به دلیل “عدم تمایل به دانستن و تنبلی زیاد ذهن” تحقق نمی یابد.

۳۷
اگر جمع اعداد در تاریخ تولد شما ۳۷ باشد ، در زندگی بعدی شما در قلمرو چین مدرن متولد خواهید شد ، شما زنی با رنگ پوست زرد خواهید بود ، در کشاورزی کار خواهید کرد ، سالهای زندگی ۲۴۰۰-۲۵۰۰ است. شما دو خانواده خواهید داشت ، یک فرزند خود و یک کلون. شما به آرامی از نردبان اجتماعی صعود خواهید کرد و تا پایان عمر به بهزیستی خواهید رسید ، اما در نتیجه “فاجعه آب و هوایی” خواهید مرد. شما در بسیاری از گوشه های کره زمین دیدار خواهید کرد ، به چند زبان صحبت خواهید کرد و یک زن فرهیخته و کنجکاو خواهید بود. شما طرفداران زیادی خواهید داشت و زندگی شما لذت بخش خواهد بود. شما روش تعویض اندام را طی می کنید و ظاهر خود را با کمک جراح تغییر می دهید.

۳۸
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۳۸ باشد ، در زندگی بعدی شما مردی با رنگ پوست سیاه خواهید بود ، در کشورهای مختلف زندگی خواهید کرد ، به خصوص اینکه در هیچ کجایی نمانید. شما حرفه ای خاصی نخواهید داشت ، سالهای زندگی ۲۳۷۴-۲۵۰۰ ، در جریان شورش ها خواهید مرد. شما از افرادی با رنگ پوست متنفر خواهید بود و به هر طریق نمایندگان “اقلیت سفید” را تعقیب می کنند. شما چندین نفر را با رنگ پوست سفید نابود خواهید کرد و از اقتدار خاصی در بین “میهن پرستان” برخوردار خواهید شد. چندین بار مجبور خواهید شد برای مدت کوتاهی در زندان باشید ، اما این هیچ تاثیری بر باورها یا سبک زندگی شما نخواهد گذاشت. شما کمی و گاهی کار خواهید کرد ، اغلب از قاره به قاره حرکت می کنید و بر هیچ حرفه جدی تسلط نخواهید داشت. تحصیلات شما کاملاً عادی خواهد بود. هشت فرزند در چهار ازدواج رسمی و یازده نفر از زنانی که با آنها خلاصه زندگی خواهید کرد.

۳۹
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۳۹ باشد ، در اینصورت شما یک مرد ، یک اسپانیایی متولد می شوید ، مکانیسم های مختلفی را در کارخانه جمع می کنید و تجهیزات ، ماشین ها و هواپیماها را نیز تولید می کنید. سالهای زندگی شما ۲۳۹۰-۲۴۹۸ است. شما جنسیت خود را در سی سالگی تغییر می دهید ، فرزندان خود را نخواهید داشت ، اما یک فرزند کلون دار خواهید داشت. در نیمه دوم زندگی شما به نزدیکترین بدنه فضایی ، جایی که در بخش خدمات فعالیت خواهید کرد ، حرکت خواهید کرد. پنج بار با شرکای خود زندگی خواهید کرد ، یک بار با یک زن و چهار بار با مردان ، اما رابطه خوب   شما در هیچ یک از ازدواج ها نخواهید داشت. غیرقابل تحمل خواهید بود و در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر خواهید مرد.

۴۰
اگر مجموع رقم ها در تاریخ تولد شما ۴۰ باشد ، در زندگی بعدی شما “ویژگی های زن و مرد را در یک بدن ترکیب می کنید” (هرمافرودیت – یادداشت نویسنده). رنگ پوست سیاه ، رشد زیاد و “پارامترهای زن” خوب طرفداران بسیاری را به سمت شما جلب می کند. شما معلم خواهید بود ، همچنین “تصاویر متحرک” ایجاد خواهید کرد و عضو حزب “برهنه” خواهید شد (در ترجمه نتوانستید – نظر نویسنده). شما فرزندان خود را نخواهید داشت ، اما دو کلون وجود خواهد داشت. سالهای زندگی ۲۴۰۲-۲۵۱۱٫ شما درآمد خوبی کسب خواهید کرد و منابع درآمدی زیادی نیز به دست خواهید آمد و همچنین به شما “ارزنده می شود”. شما بسیار مسافرت خواهید کرد ، سرگرمی های زیادی خواهید داشت ، مرگ خود را خواهید دید ، اما شما زمان تغییر بسیاری از اندام ها را خواهید داشت و در پایان زندگی تصمیم خواهید گرفت که یک زن شوید ، که بدون مشکل موفق خواهید شد ، اما با کمک یک جراح.

 

۴۱
اگر جمع اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۴۱ باشد ، در زندگی بعدی شما رنگ پوست سیاه خواهید داشت ، مرد خواهید بود ، زندگی بعدی شما در دوره ۲۳۹۵-۲۵۱۵ خواهد بود. شما در قلمرو آفریقای مدرن متولد خواهید شد ، اما بسیار حرکت خواهید کرد و سالهای بالغ را در آمریکای شمالی می گذرانید. تا پایان عمر ، شما به اروپا منتقل خواهید شد ، جایی که در نتیجه سقوط هواپیما خواهید مرد. حرفه شما در زمینه سرگرمی خواهد بود ، شما محصولات مختلفی را در این زمینه به فروش می رسانید. شما همچنین مواد مخدر توزیع می کنید ، خود شما نیز از آنها استفاده خواهید کرد. سه خانواده ، چندین روابط طولانی مدت ، شش فرزند ، اما نه همسر شما و نه فرزندان توجه خاصی نخواهند کرد. وضعیت مالی شما به شما امکان تفریح \u200b\u200bبیشتری را نسبت به کار خواهد داد و دهها نفر برای شما کار خواهند کرد که به شما امکان می دهد از تغییر زندگی نترسید.

۴۲
اگر جمع اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۴۲ باشد ، در زندگی بعدی شما رنگ پوست زرد رنگ خواهید داشت ، در هند مدرن متولد می شوید ، یک ترنسوستیت خواهید بود. سالهای زندگی آینده شما ۲۳۶۹-۲۵۰۱ است. شما مدتی را به تحصیل ، مسافرت اختصاص می دهید ، اما کار در زمینه پزشکی به اصلی ترین تجارت زندگی شما تبدیل خواهد شد. شما یک مادر و پدر خوب خواهید بود ، به فرزندان خود افتخار خواهید کرد ، هر سه فرزند کلون می شوند. شما شریک یا شریک دائمی نخواهید داشت. تمام زندگی خود را در سیاره زمین بگذرانید ، ثروتمند خواهید شد. پروازها در مینی هواپیما شما تبدیل به سرگرمی شما خواهد شد ، در آن شما از یک برخورد مستقیم شهاب سنگ خواهید مرد. شما یک خانه بزرگ ، یک خدمتکار خواهید داشت ، برای مدتی در فیلم ها بازی خواهید کرد ، اما این باعث شهرت و پول شما نمی شود. اما استعداد شما در زمینه طب پلاستیک پول و شهرت زیادی برای شما به ارمغان می آورد ، دانشجویان شما به کار شما ادامه می دهند.

۴۳
اگر جمع ارقام در تاریخ تولد شما ۴۳ باشد ، در زندگی بعدی شما در بخش خدمات کار خواهید کرد ، رنگ پوست سیاه دارید ، یک زن خواهید بود. سالهای زندگی – ۲۴۰۵-۲۵۲۲٫ شما چهار همسر خواهید داشت ، دو فرزند به دنیا خواهید آورد و فرزند دیگری نیز کلون خواهد شد. شما سرگرمی های زیادی خواهید داشت ، عاشق تفریح \u200b\u200bو سرگرمی خواهید بود ، سفر زیادی خواهید کرد از جمله سفرهای کوتاه مدت را انجام خواهید داد. اگرچه هرگز در زندگی خانوادگی خوشحال نخواهید شد ، به خصوص در سالهای جوانی طرفداران زیادی خواهید داشت. حرفه های زیادی خواهید داشت – ساخت لباس ، کار در هتل ها ، خدمات ، نوشیدنی. در پایان عمر شما یک بیماری غیر قابل درمان خواهید داشت و داوطلبانه خواهید مرد.

۴۴
اگر جمع اعداد در تاریخ تولد شما ۴۴ باشد ، در اینصورت در آینده زندگی در قلمرو ایالات متحده آمریکا مدرن متولد خواهید شد ، اسپانیایی اسپانیایی خواهید بود ، شما یک پلیس خواهید بود. سالهای زندگی آینده شما ۲۴۱۶-۲۵۲۷ است. شما سه همسر ، سه فرزند خواهید داشت. سلامتی به شما خواهد رسید ، شما یک فرد شاد و شاد خواهید بود. بیشتر زندگی خود را در محل کار بگذرانید ، اما خدمات خود را دوست خواهید داشت. شما پیرو ایمان اجداد خود خواهید بود. سرانجام به پست های بزرگی خواهید رسید و حرفه شما موفقیت آمیز خواهد بود. شما در هنگام شورش ها خواهید مرد ، وقتی تصمیم دارید خودتان را در آرام کردن تظاهرکنندگان شرکت کنید.

۴۵
اگر مجموع اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۴۵ باشد ، در آینده در آمریکای جنوبی متولد خواهید شد ، شما زنی با پوست سیاه خواهید بود ، زندگی آینده شما در سال ۲۴۵۵ آغاز می شود و در ۲۴۸۹ به پایان می رسد. شما برای شروع خانواده و بچه دار شدن وقت خواهید داشت. فرزند دیگری کلون خواهد شد. شما در هواپیماها و سفینه های فضایی به مسافران خدمت خواهید کرد ، در نتیجه خرابکاری به همراه مسافران هنگام پرواز به یکی از سیارات می میرید.

۴۶
اگر مجموع ارقام موجود در تاریخ تولد شما ۴۶ باشد ، در آینده در قلمرو ژاپن مدرن متولد خواهید شد ، شما مردی با رنگ پوست زرد ، سالهای زندگی خواهید بود – ۲۴۱۱-۲۵۳۹٫ شما چیزهای زیادی خواهید آموخت ، حوزه فعالیت شما کار اجتماعی خواهد بود ، سپس یک سیاستمدار خواهید شد و در دولت کشور جایگاه بالایی را اشغال خواهید کرد. شما یکی از اعضای دولت جهان خواهید بود. شما دو خانواده و چهار فرزند خواهید داشت. شما به اهداف زیادی خواهید رسید ، از زندگی خود راضی خواهید بود ، به بسیاری از کشورها سفر خواهید کرد. همیشه با مراجعه به خدمات پزشکان ، همیشه از وضعیت مطلوبی برخوردار خواهید بود. شما در هنگام پرواز فضایی خواهید مرد.

 

۴۷
اگر مجموع ارقام موجود در تاریخ تولد شما ۴۷ باشد ، دیگر در بدن انسان تجسم نخواهید یافت. زندگی امروز آخرین تجسم شماست و پس از مرگ روح در معرض “انحلال” قرار می گیرد.

۴۸
اگر مجموع ارقام موجود در تاریخ تولد شما ۴۸ باشد ، شما در زندگی بعدی در قالب یک موجود غیرقانونی و در سیاره دیگری مجسم خواهید شد. (نبوت نبوت دقیقاً نمی گوید که کی خواهی بود و دقیقاً کجا زندگی خواهی کرد – نظر نویسنده).

۴۹
اگر تعداد اعداد موجود در تاریخ تولد شما ۴۹ باشد ، تجسم بعدی شما “فرشته” خواهد بود و شما یک “مأموریت الهی” را انجام می دهید.

۵۰
اگر مجموع ارقام موجود در تاریخ تولد شما ۵۰ باشد ، تجسم بعدی شما در بدن دیو “در زیر جهان” خواهد بود.

حالت نشستن یا دروغ گفتن راحت داشته باشید. خود را از هر نوع حواس پرتی آزاد کنید ، لباس را محکم کنید یا از بین ببرید ، مطمئن شوید که هیچ کس شما را آزار نمی دهد. سعی کنید این ورزش را تحت فشار کامل الکل ، تحت تأثیر الکل یا دارو انجام ندهید. در حین تمرین ، سعی کنید “دچار افتادگی” نشوید و در حالت خواب آلودگی قرار نگیرید ، در غیر این صورت کنترل اطلاعاتی را که می بینید از دست خواهید داد و تصاویر حاصل را تحریف می کنید.

از نظر ذهنی خود را از دنیای اطراف خود جدا کنید ، تمام افکار غیرمستقیم را رها کنید ، در دریافت دقیق سیگنالها و تکانه هایی که از زمان حال ، گذشته یا آینده سرچشمه می گیرد ، لحن در نظر بگیرید. تمام افکار را متوقف کنید و با بیدار کردن آگاهی به حالت انتظار بروید.

وارد وضعیتی شوید که در آن تمام افکار به تدریج ساکت می شوند و آگاهی بیشتر و جدی تر می شود. تمام تصاویر ، سیگنال ها و تکانه هایی را که توسط شما درک می شود ، به طور انتقادی نگیرید. به تدریج ، در مه ناخودآگاه ، حاشیه های ابری ظاهر می شوند ، تصاویری از آینده یا گذشته شما. با گذشت زمان ، این تصاویر واضح تر و مشخص تر خواهند شد. سعی کنید آنچه را که می بینید ، تجزیه و تحلیل نکنید ، عینی باشید.

خیلی اوقات در این حالت ، ناخودآگاه انسان آنچه را که از آگاهی پنهان است ، از حواس ، از توجه شخص نشان می دهد. در طول تمرین ، وقایع احتمالی آینده از اعماق ناخودآگاه آشکار می شود ، توضیحات مربوط به وقایع گذشته پیش از این اتفاق می افتد که به طور نادرست تفسیر شده اند یا به سادگی درک نشده اند.

توجه داشته باشید که ورزش ممکن است بار اول کار نکند. اما ناامید نشوید. با انجام ورزش منظم و با شدت کافی ، نتایج مثبت خیلی زود ظاهر می شوند ، تصاویر و تصاویر واضح و شدید خواهند شد. به مبتدیان توصیه می شود بیشتر از نیم ساعت ۱-۲ بار در هفته تمرین کنند. افراد باتجربه می توانند به تدریج زمان ورزش و فراوانی کلاسها را به صلاحدید خود افزایش دهند.

طبیعی است که فرد نگران آینده خود باشد ، به خصوص در زمانی که تصمیم می گیرد سرنوشت او تصمیم بگیرد. دانش ، هرچند غیرقابل اطمینان ، به شما امکان می دهد تا وضوح بیشتری به وجود آورید و ترس از ناشناخته ها را تسکین دهید. علاوه بر این ، به فرد کمک می کند وقتی در چهارراهی قرار دارد انتخاب کند و نتواند تصمیم بگیرد کجا به آنجا برود.

گزینه های محبوب ترین تقسیم

پیش بینی آینده اغلب توسط اخترشناسان و نخبگان انجام می شود. گردآوری فال های فردی و خطوط رمزگشایی در کف دست ها اکنون سرویس های پر طرفداری هستند ، علاوه بر این ، اگر می خواهید آموزش دهید ، می توانید خودتان را برای آنها تهیه کنید. با این حال ، برای ساده ترین پیش بینی شما لازم نیست مدت طولانی مطالعه کنید ، زیرا می توانید از اجزای اخترشناسان و نخل شناسان باتجربه و گزینه های ابتدایی برای انجام محاسبات استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید به خط زندگی نگاه کنید و علائمی روی آن پیدا کنید ، از جمله صلیب و جزایر ، یا تعداد قابل توجهی را برای شما تا تاریخ تولد محاسبه کنید.

 

برای پیش بینی آینده می توانید از کارت استفاده کنید. نمونه ای از تاروت و لنورمند است. در فروشگاه های ویژه می توانید هر نوع دک مناسب را با طرحی که دوست دارید خریداری کنید. آماده باشید تا وقت زیادی را صرف مطالعه معنی کارتها و ترکیب آنها و همچنین یادگیری تکنیک ثروتمند کردن کنید. در نتیجه یاد خواهید گرفت که آینده را پیش بینی کنید.

اگر کارت ها را دوست ندارید ، می توانید سعی کنید در بورس روی مزارع تسلط داشته باشید. این مجموعه را می توان از تکه های چوبی ، سنگی ، فلزی با علائم حک شده روی سطح ساخت. برای پیش بینی ، معمولاً از رون های آلمانی آلمانی استفاده می شود ، و نه آنگلوساکسون ، اسلاوی ، گوتیک. معمولاً ۲۵ مجموعه در این مجموعه وجود دارد ، اگرچه رود اودین یا روضه خالی ، بعضی اوقات مستثنی نیست. با مطالعه تاریخ و معنی هر نماد ، می توانید آینده خود را با کمک آنها پیش بینی کنید. علاوه بر این ، با گذشت زمان ، توصیه می شود به جای مجموعه خریداری شده ، از رون های do-it- خود استفاده کنید.

چگونه می توانید آینده خود را دریابید

همچنین می توانید در مورد آنچه در آینده از طریق خواب برای شما اتفاق می افتد یاد بگیرید. برای این کار ، شما نباید از کتاب رویایی استفاده کنید – بهتر است توجه ویژه ای داشته باشید که چه عواطف و چه نوع عکس العمل یک تصویر خاص برانگیخته در خواب شما است ، واضح ترین لحظه ها را یادداشت کنید و سعی کنید آنها را با در نظر گرفتن وقایع بعدی تفسیر کنید. فروشندگان باتجربه حتی می توانند رویاها را سفارش دهند تا به سؤال خود پاسخ دهند.

در زمان های قدیم ، مردم غالباً به هنر ژئومناسی متوسل می شدند – ثروت باستانی با استفاده از زمین ، سنگ و شن. می توانید نقشه ها را روی زمین بکشید یا نقاطی را قرار دهید ، سپس سعی کنید آنها را به یک تصویر قابل درک متصل کنید. گزینه دیگر خرید است سنگهای طبیعی   و با کمک آنها ، با مطالعه معنی هر یک ، حدس بزنید. چنین بخت و اقبال دشوار است ، اما او هنوز هم طرفداران زیادی دارد.

چه اتفاقی برای من در یک سال خواهد افتاد؟ چه زمانی ازدواج خواهم کرد؟ آیا پایان جهانی وجود خواهد داشت؟ بسیاری ، بسیاری از سوالات در ذهن ما ایجاد می شوند. نیاز به دانستن آینده بیشتر در طول مسیر با مشکلات و مشکلات ناگهانی اتفاق می افتد. در حالی که امید در حال ذوب شدن است ، ما در هر راه ممکن برای تحقق آن تلاش می کنیم و با نیروهای جدید پا به خط سفید می گذاریم. اعتقاد بر این است که همه می توانند آینده را بشناسند.

می توان سرنوشت را با دست خواند ، مانند یک کتاب باز. علم خواندن خطوط سرنوشت در کف دست شما کف دست خوانده می شود. اگر قبلاً چنین عملی را تجربه نکرده اید ، با یک متخصص مشورت کنید یا ادبیات را به طور کامل مطالعه کنید و سپس مهارت های خود را به زندگی برگردانید. تکنیک های کف بینی را می توان از روی تصاویر مورد مطالعه قرار داد ، که به روشنی بیانگر تفسیر هر خم است. هیچ روش کم اهمیتی برای روشن کردن وقایع آینده ، اخترشناسی نیست. موقعیت ستاره ها ، تأثیر و مرحله ماه را مطالعه کنید یا با یک ستاره شناس حرفه ای مشورت کنید. ستارگان مدرن تجارت و سیاست ، تلویزیون و پزشکان برجسته – بازدید از اخترشناسان را نشان می دهند و پیش بینی های دقیقی از وقایع روزهای آینده انجام می دهند.

علم شماره شناسی به اصطلاح جادوی اعداد است. اگر اهل تردید هستید و به بخت و اقبال و ستارگان اعتقادی ندارید ، احتمالاً با سهم عرفان به اطلاعات ریاضی علم دقیق گوش خواهید کرد. به مطالعه کدهای دیجیتالی بروید ، که طبق گفته های قدیمی فیثاغورس و شماره شناسان مدرن می توانند چیزهای زیادی را برای روز ، ماه ، سال قبل روشن کنند. برای شروع کار ، در صورت اطمینان بودن اطلاعات دریافت شده از بخت آنلاین استفاده کنید ، بنابراین چرا برای اطلاعات جامع با متخصص تماس نگیرید.

زمین قهوه را حدس بزنید. یک قاشق یا فنجان چینی ، قهوه درشت – دو قاشق ، و خوب – یک قاشق بردارید. قهوه درست کنید ، داخل یک فنجان بریزید ، بگذارید ۵-۶ دقیقه بماند. نوشیدن یک نوشیدنی باید کسی باشد که الهی باشد. بشقاب آماده را آماده کنید ، قهوه را تمام کنید و هنگامی که فقط رسوب در انتها باقی مانده است ، فنجان را در جهت عقربه\u200cهای ساعت بچرخانید ، سپس با یک حرکت تیز اما دقیق ، فنجان را به سمت بالا بپیچانید و بلافاصله برگردانید. حالا نمادهای روی دیواره های کاسه آینده شماست ، هرچه نقاشی پایین تر می رود ، گذشته عمیق تر باز می شود.

نقشه ها کمتر سرگرم کننده نیستند و راه درست   آینده را پیش بینی کنید ، یا حداقل از واقعیت های زندگی فاصله بگیرید. این روش در هر زمان و در هر شرایطی موجود است. عرشه را بگیرید کارت بازیاما مواردی که جز کسی از آنها استفاده نکرده اید بالای پیراهن را بزنید و هر کدام را بیرون بکشید ، بزنید و.

به علائم هشدار دهنده توجه کنید ، که غالباً درباره برخی از حوادث به ما هشدار می دهند. به یاد داشته باشید سرنوشت شما در دستان شماست و هر مرحله برنامه ریزی بعدی را انجام می دهد.

عملاً هر شخص می خواهد بداند که “منتظر است ، منتظر است” و “با چه چیزی قلبش آرام خواهد شد”. و این مکیدن تعجب آور نیست ، چه کسی نمی خواهد از دردسر جلوگیری کند یا چه زن نمی خواهد همسر آینده خود را به طور کامل ملاقات کند؟ در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چگونه می توانید دریابید که چه چیزی در آینده انتظار دارد ، و برای پیدا کردن نام منتخب ارسال شده توسط خود سرنوشت چه کاری باید انجام شود.

فروشندگان بخت و اقبال

اگر می خواهید بدانید چه چیزی در پیش رو است چه می توان کرد؟ و چرا سراغ یک بخت و اقبال نمی روید؟ این کار یک شخص را به روشی مشخص اسکن می کند و به تمام سوالات مهم پاسخ می دهد. با این حال ، در این حالت ، باید به یاد داشته باشید که هر شخصی که خود را از این طریق فراخواند ، در واقع نمی تواند آینده را پیش بینی کند. امروز تعداد بسیار زیادی از شارلاتان وجود دارند که حتی یک جواب تقریباً واقعی را نمی دهند.

خوشبختی

در چنین شرایطی چه باید کرد ، اگر نمی خواهید با غریبه ها تماس بگیرید ، آینده را چگونه پیدا کنید؟ ثروتمند شدن روشی عالی برای خروج از اوضاع خواهد بود. بنابراین ، می توانید یک آیین جادویی خاص را انجام داده و بدانید که آینده چه چیزی را برگزار می کند. با این حال ، در این مورد ، باید به خاطر داشت که ثروتمند شدن باید جدی گرفته شود. فقط در این حالت ، همه چیز معلوم خواهد شد ، و نتیجه درست خواهد بود.

Fortunetelling 1. Sprig

 

اگر شخصی بخواهد بفهمد چگونه آینده را می فهمد ، می تواند به یک بخت و اقبال نسبتاً ساده روی آورد ، که به سؤال مورد نظر پاسخ می دهد. بنابراین ، برای این کار شما باید شاخه ای از گیلاس پرنده را جمع کنید. یک نکته مهم است: شما فقط می توانید از این راه در ۲۵ دسامبر ، روز انقلاب زمستان حدس بزنید. در صبح این شماره ، باید حدود یک شاخه ۱۰ سانتی متری گیلاس پرنده را بشکنید ، آن را به خانه بیاورید و آن را درون آب بگذارید. در زمانی که او در اختیار یک شخص ثروتمند است ، باید در مورد آنچه شما را علاقه مند است فکر کنید: آیا آرزو محقق می شود ، آیا پیشرفت شغلی به وجود می آید ، آیا معشوق امسال پیشنهادی را ارائه می دهد. در خانه ، گیلاس پرنده از پنجره وسواس می کند و به مدت ۱۲ روز ، تا ۵ ژانویه ، هر روز که باید با آن صحبت کنید ، آن را انتخاب کنید و به یک نتیجه موفق فکر کنید. اگر شعبه قبل از ۵ ژانویه شکوفا باشد ، پاسخ به مشکل یا سوال مثبت است. اگر نه – منفی. شایان ذکر است که در قدیم دختران به این ترتیب بخت و اقبال ازدواج کردند: شاخه ای شکوفا شده است – دختر امسال ازدواج خواهد کرد.

ثروتمند شدن ۲٫ سال نو

هنوز چگونه می توان آینده را پیدا کرد؟ بنابراین ، ما می توانیم فرض کنیم سال آینده چه خواهد بود. برای این کار ، در عید نوروز ، باید آب را در یک قاشق چایخوری جمع کنید و آن را بیرون ببرید (اگر درجه حرارت منفی باشد). یک مورد آشپزخانه به طور مساوی گذاشته شده است تا آب نتواند “فرار کند”. صبح روز بعد ، دقیقاً باید ببینید آب چطور یخ زده است. اگر دقیقاً یا همراه با سل باشد – سال موفق خواهد بود و شادی های زیادی را به همراه خواهد داشت. اگر این یک سوراخ باشد ، پس امسال صاحب امتیاز باید محکم باشد: مشکلات و شرایط دشوار وجود خواهد داشت.

خوشگذرانی ۳٫ آینه

دانستن چگونگی یافتن آینده ، شایان ذکر است که آینه یک دستیار بزرگ در امور جادویی است. این نه تنها می تواند شوهر آینده را نشان دهد ، بلکه درباره آنچه در انتظار یک فرد است نیز صحبت می کند. بنابراین ، اگر می خواهید بدانید سال آینده چه خواهد شد ، باید عید نوروز را بر روی آینه ریخته و حدود ۱۰ دقیقه آن را بیرون بیاورید.پس از آن ، شما باید مورد اقبال ثروت را بیاورید و الگویی را که یخبندان نقاشی کرده است با دقت در نظر بگیرید. وقتی دایره ها را می بینید ، باید انتظار سعادت ، یک شاخه صنوبر – تحقق میل گرامی خود ، مثلث – موفقیت در همه امور و تعهدات ، یک مربع – شرایط دشوار زندگی را داشته باشید. همه چیز در مورد چیز دیگری نخواهد گفت ، این بدان معنی است که نیروهای دنیوی نمی خواهند آینده بخت را در حال حاضر پیش بینی کنند

نخلشناسی

همچنین ممکن است برخی افراد به این سؤال که چگونه آینده را با دست می شناسند علاقه مند باشند. شایان ذکر است که این گزینه نیز ممکن است ، برای این کار شما باید از یک کف دست کمک بگیرید – شخصی که خطوط روی بازو را می خواند و به سؤالات مورد علاقه پاسخ می دهد. شما نباید در مورد این نوع پیشگویی ها تردید کنید ، زیرا چندین هزار سال وجود داشته است ، و علاوه بر این ، خطوط روی کف دست نه تنها مورد توجه نمایندگان جادو ، بلکه برای جرم شناسان و پزشکان – افرادی از دنیای دانشمندان است. بنابراین برای پیدا کردن آینده چه کاری باید انجام شود؟ اول از همه ، شما باید تصمیم بگیرید که با کدام دست باید سرنوشت خود را بخوانید. بنابراین ، زنان باید مورد توجه قرار گیرند کف دست چپمردان – درست است. همچنین عقیده ای وجود دارد که در سمت چپ “آنچه نوشته می شود” همان چیزی است که خداوند از طرف راست داده می شود و انسان را از طرف راست انجام می دهد. بنابراین ، خطوط اصلی قادر به پیش بینی سرنوشت خواهند بود.

  1. خط قلب. همیشه کمی از زیر انگشت کوچک شروع می شود ، اما می تواند تقریباً بین شاخص و انگشتان میانی خاتمه یابد (چنین افرادی به دنبال سازش در همه چیز هستند ، آنها باز و دوستانه هستند)؛ خط می تواند بسیار کوتاه و مستقیم باشد (از یک شخصیت محدود) صحبت می کند. اگر به سختی زیر انگشت میانی خاتمه یابد ، چنین شخصی به امور دیگران علاقه ای ندارد و فقط به خود متمرکز می شود.
  2. خط ذهن. از نزدیک انگشت شست شروع می شود و در یک نیم دایره تا مچ پایین می آید. اگر طولانی و واضح باشد ، به این معنی است که فرد باهوش است و سعی در ایجاد مغز خود دارد ، مدام به او آموزش می دهد. هرچه این خط به مچ پایین بیاید ، تخیل و تخیل فرد بهتر می شود. اگر خط زیر به شدت صاف شود ، این نشان می دهد که فرد در تمام زندگی از مشکلات مادی خالی از سکنه خواهد شد. به اصطلاح “پلاگین” در نزدیکی مچ دست (شکافتن خط) می گوید که فرد شروع به انجام بسیاری از کارها می کند ، اما عملا کاری را تمام نمی کند.
  3. خط زندگی. وقتی فهمیدید که چگونه آینده فرد را با دست بشناسید ، ارزش این را دارد که باید به آن توجه کنید ، بنابراین ، او در کنار این است اما هرچه او از انگشت شست بیشتر باشد ، زندگی بهتر در انتظار فرد خواهد بود. اگر خیلی نزدیک باشد ، ثروتمند فاقد انرژی و قدرت حیاتی برای انجام وظایف است. شکاف در خط همیشه به معنای بیماری یا حتی مرگ نیست ، اغلب فقط تغییر ذهن است و موقعیتهای زندگی. اگر خطوط همپوشانی در سایت های خرابی وجود داشته باشد ، چنین فرشته ای همیشه از چنین افرادی محافظت می کند و از بروز مشکلات در زندگی آنها جلوگیری می کند.

 

قهوه

اگر فکر “من می خواهم آینده خود را بشناسم” دائماً در ذهن من می چرخد \u200b\u200b، چرا یک فنجان قهوه ندارید؟ بنابراین ، با توجه به بقایای در انتهای دایره ، می توانید چیزهای زیادی را نیز در مورد آنچه در پیش رو دارید بگویید. برای ثروتمند کردن یک فنجان قهوه باید فقط با دست چپ خود مصرف کنید ، با تسلط بر آخرین جرعه ، باید سه بار با یک فنجان یک حرکت دایره ای درست کنید و به پایین نگاه کنید. اکنون باید بفهمید که قهوه چه چیزی ایجاد کرده است. شایان ذکر است که هرچه نقاشی ها و جزئیات کمتری وجود داشته باشد ، آرام تر و حتی زندگی خوش شانس تر خواهد بود. بنابراین ، چوب به معنای شروع یک تجارت جدید است (اگر از بالا به پایین بروید – خیلی موفقیت آمیز نخواهد بود ، اگر از یک طرف به طرف دیگر – خوش شانس نتیجه را می پسندد). اگر می توانید یک حیوان یا پرنده در نظر بگیرید ، باید منشأ آن را تعیین کنید. بنابراین ، اگر این حیوان از نژاد نجیب است – شیر یا قو ، چیز خوبی در پیش است ، اگر مثلاً خوک یا گنجشک باشد – مشکلاتی در انتظار است. اشکال مانند ستاره یا گل پیش بینی موفقیت و خوشبختی است. به طور کلی ، شما باید احساس کنید که “چه می گوید قهوه”. اگر وقتی به نقاشی ها نگاه می کنیم ، احساسات خوبی بوجود می آیند ، همینطور باشد ، همه چیز در زندگی یک شخص ثروتمند عالی خواهد بود. اگر با ناراحتی یا شک و تردید غلبه کردید ، باید در آینده انتظار مشکل داشته باشید.

شماره شناسی

شما همچنین می توانید چگونه می توان آینده را با نام فهمید. برای انجام این کار ، شما باید بر روی جزوه یک نام کامل بنویسید ، یک جدول پیدا کنید که یک عدد خاص را به هر حرف اختصاص دهد ، تمام اعداد را به هم اضافه کرده و یک شماره واحد بدست آورید. و در همان شماره باید آنچه را که فرد در آینده می تواند انتظار داشته باشد بخوانید. بنابراین ، کاملاً این توضیحات شخصیتی را به عنوان یک شخص توصیف می کند و حتی گاهی اوقات به تصمیم گیری در مورد حرفه آینده کمک می کند.

 

نام شوهر

بسیاری از دختران همچنین به این سؤال که چگونه می توانند نام شوهر آینده را دریابند ، علاقه دارند. برای این کار ، همچنین ثروتمندی ساده اما بسیار واقعی وجود دارد.

  1. مقالات. برای این کار ، خانم باید به اندازه تمام سالها تعداد کاغذهای کوچک را بگیرد. بر روی هر یک از آنها ، یک دختر غریبه باید نامی را برای آن پسر بنویسد (می توانید از او بخواهید اولین زنانی را که در خیابان ملاقات می کنند انجام دهد ، هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد). سپس قلعه\u200cنویی تمام روزنامه\u200cها را زیر بالش خود قرار داده و در خواب شوهر آینده خود می خوابد. صبح خانم باید دست خود را زیر بالش بگذارد و یک تکه کاغذ را بیرون بکشد. چه نامی در آنجا نوشته شده است ، همسر آینده اش نیز چنین خواهد شد.
  2. بخواب. آیین بعدی نحوه یافتن نام شوهر آینده است: شما فقط باید برای این کار به رختخواب بروید. با این حال ، قبل از رفتن به رختخواب ، باید با دقت در مورد آینده خود فکر کنید. خوشبختی خانوادگی. در رویا ، یک دختر باید یا نام همسر آینده خود را در خواب ببیند ، یا خودش در تمام جلال و جلال خود باشد.
  3. رهگذر اول. راه دیگری نیز وجود دارد ، برای این کار ، باید به خیابان (ترجیحاً نیمه شب) بروید و نام اولین مردی را که او ملاقات کرد ، بخواهید. همسر آینده به همین نام خواهد بود. تعجب نکنید ، ثروت گفتن باستانی است ، و قبل از دختر در نیمه شب هیچ کس نمی توانست توهین کند.
  4. پوست کنده. روش دیگر برای یافتن آینده یا بهتر بگوییم نام باریک. برای این کار ، با دقت پوست را از سیب جدا کنید ، بدون اینکه لزوماً آن را بشکنید. در مرحله بعد ، باید با دقت روی شانه سمت چپ پرتاب شود. هنگامی که او سقوط می کند ، اعتقاد بر این است که با توجه به فرهای او می توانید نام همسر آینده را بخوانید.

نتیجه گیری ساده

اما هنوز هم می خواهم یک چیز ساده بگویم: هر کس زندگی خود را می سازد. اگر واقعاً چیزی را بخواهید ، مهم نیست که چه چیزی خوشبختی می گوید. علاوه بر این ، حتی جادوگران می گویند که نتایج پیش بینی های آنها فقط در حال حاضر صادق است ، زیرا تنها تصمیم یک شخص می تواند سرنوشت او را تغییر دهد.

کاتارها در اسرار عرفانی جهان آغاز شده بودند ، حافظان حکمت پنهان بودند و سرنوشت جهان را می شناختند. مونتسگور پس از اعلام جنگ صلیبی علیه آنها و مخزن مخفی گنج های بی شمار آنها ، از جمله گری مقدس ، آخرین سنگر کاتارها بود.

در ماه مه ۱۲۴۳ ، صلیبیون مونتگور را محاصره کردند ، جایی که آخرین متعهد کاتارها به آنجا پناه بردند ، به رهبری اسقف Bertan d’An Marty. کاتارها مخالف حمل اسلحه بودند که نمادی مستقیم شر بود. اما آنها روز به روز از حرم های خود به شدت در برابر مهاجمین مقاومت کردند. و ۱۰،۰۰۰ صلیبی برای تقریباً یک سال نتوانستند قلعه را تصرف کنند. در پایان ، به مدافعان مونتسگور وعده داده شد که در ازای نفی ایمان ، به زندگی وعده داده شوند.

اما کاتارها امتناع کردند. نیروها نابرابر بودند و در ۱۶ مارس ۱۲۴۴ دویست و پنجاه و هفت کاتار قلعه را ترک کردند و به طور افتخار از آتش سوار صعود کردند. این مکان در پای مونتسور هنوز هم مزارع سوخته خوانده می شود. اما پیش از این ، یک آیین جادویی در قلعه انجام می شد و چهار ایده آل بی سر و صدا در غارهای زیرزمینی Montsegur ناپدید شدند. گریل مقدس با آنها بود … سنّت این است که آن چهار نفر آزادانه سرنوشت یاران خود را پشت سر گذاشته اند ، به شهرها رفته و در بین افراد محلی آنجا “ناپدید شدند”. ناپدید شدن مرموز گنج های کاتارها “در پشت هفت مهر” ماند.

تنها خاصیت کاتارها که تا به امروز زنده مانده ، نبوت به اصطلاح ناربون است. این در مورد سرنوشت جهان ، در مورد اهمیت ایمان کاتارها و چگونگی انتقال دانش مخفی است. کاتارهای کامل قبلاً از این دانش در آغاز قرن سیزدهم برخوردار بودند و وقایعی را که برای هزار سال در جهان رخ خواهد داد پیش بینی کردند. نبوت نبوت هم سقوط مونتسگور و هم از بین رفتن تمپلارها را توصیف می کند. این از همه انقلاب ها و جنگ ها ، سرنوشت کشورها و افراد برجسته فردی سخن می گوید. در حال حاضر ، نبوت ناربون پنهانی نیست و بخش هایی از آن قبلاً منتشر شده است.

آخرین تاریخ نبوت نبوت سال ۲۴۴۲ است ، اما این سال پایان جهان و سال فاجعه کیهانی نیست. کاتارها اعتقاد داشتند که پس از ۲۴۴۲ پیامبر جدید روی زمین ظاهر خواهند شد ، ایمان آنها دوباره متولد می شود و کاملان کامل بشریت را در مسیر پیشرفت بدون جنگ ، کشتار ، خیانت رهبری می کنند. New New Perfect آینده بشریت را برای هزار سال آینده پیش بینی می کند.

در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۰۲ ، ظهر هنگام آغاز کار در مونتسور ، اسکندر و لیان رمپل با پیشگویی ناربون معرفی شدند. این روش همچنین روش پیش بینی تجسم بعدی شخص را توصیف می کند ، با استفاده از آن می توانید پیش بینی کنید که فرد در زندگی بعدی چه کسی خواهد بود. روش محاسبه شامل جمع بندی تمام اعداد در تاریخ تولد شخص است (بدون آنکه به یک عدد اصلی کاهش یابد) و بر اساس رقم حاصل می توان گفت که فرد در زندگی آینده خود چه کسی خواهد بود ، چه زمانی و کجا زندگی خواهد کرد و بسیاری از اطلاعات دیگر. همچنین می توانید تجسم آینده خود را پیدا کنید ، برای این کار باید تمام شماره ها را در تاریخ تولد خود اضافه کنید.

 

به عنوان مثال: ۰۱/۰۱/۲۰۰۰ \u003d 0 + 1 + 0 + 1 + 2 + 0 + 0 + 0 \u003d 4.

مثال دیگر: ۱۰٫۲۹٫۱۹۶۹ \u003d 2 + 9 + 1 + 0 + 1 + 9 + 6 + 9 \u003d 37.

شاید پیشگویی کاتار همه چیز را برای ما امروز نفهمد ، برخی فرمول های کلامی قابل تفسیر نیست ، اما ما توضیحات کاتارهای حرفه های آینده و مشاغل افراد را همانگونه که در نبوت ناربون گفته می شود ، ترک کردیم. کاتارها همچنین بر این باور بودند که تجسم بعدی روح فقط در صورتی صورت می گیرد که در زندگی قبلی شخصی ۳۳ سال زندگی کند. اگر زندگی به یک دلیل یا دلیل دیگر قبل از این دوره پایان یابد ، روح یک تجسم بعدی دریافت نمی کند “بازگشت به خدا که آن را آفریده است ، و در بدن خالق حل می شود.” کاتارها همچنین به زمان تولد شخص اهمیت زیادی می دهند ، زیرا زمان تولد نام شما ، محل دقیق تولد و سایر پارامترهای دقیق زندگی را تعیین می کند. تفسیر و تفسیر اصطلاحات قطر توسط الکساندر رپل انجام شده است. در این مقاله ، محاسبه کلی از تجسم آینده ، به استثنای زمان تولد ، ارائه شده است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *