شوالیه ی سیاه، حقیقت یا دروغ؟!

بشر سال هاست به لطف موشک ها در حال ارسال ماهواره ها به فضاست، بسیاری از این ماهواره ها جنبه های تجاری و تعدادی نیز علمی دارند اما ایا امکان دارد که ماهواره ای بسیار قدیمی در مدار زمین وجود داشته باشد؟! با وجود دیوانگی موجود در این سوال هیچ دلیلی بر رد کردن ان وجود ندارد چراکه…

نیکولا تسلا حدود ۱۷ سال قبل از مرگش در دفتر یادداشت علمی خود متنی ثبت کرده که در ان گفته که امواجی را از فضا ضبط کرده که دارای طول موجی کاملا تکراری بوده است، اصولا امواج فضایی که دارای منبع طبیعی هستند این خصوصیت را ندارند، تسلا در ان زمان این طول موج را مربوط به موجودات فرازمینی میدانست.

اما شاید یکی از عجیب ترین و تایید نشده ترین تئوری توطئه ی مدرن را بتوان مربوط به شئی فضایی نامید که لقب ان شوالیه ی سیاه است، بر اساس شواهد این شئی در مدار قطبی زمین قرار دارد و علت دیده نشدن ان نیز همین نکته است، به دلایلی نامشخص ناسا هرگز و تا همین امروز هیچ بیانه و نکته ی خاصی درباره ماهیت این شئی منتشر نکرده است، بسیاری قدمت این شئی را ۱۳ هزار سال تخمین میزنند! این گونه به نظر میرسد که تیکو براهه نیز در یکی از متون خود به دیدن شئی سیاه اشاره داشته است.

اولین بار در سال ۱۹۵۳ یکی از اولین محققین یوفوی دنیا دونالد کیهو در یکی از روزنامه های سانفرانسیسکو به مطلبی درمورد گزارش نیروی هوایی امریکا ازگردش یک ماهواره ی بزرگ در مدار قطبی زمین اشاره کرد، در ان زمان هیچ کشوری تکنولوژِی اجرای چنین طرحی را نداشت.

در سال ۱۹۶۰ اخبار مربوط به این شئی فراگیرتر شد و نیروی هوایی امریکا اعلام کرد که جسمی سیاه که به نظر ماهواره ی جاسوسی شوروی است در مدار ۷۹-۱۰۴ درجه شناسایی شده است، دولت شوروی دقیقا ۲۴ ساعت پس از این گزارش اعلام کرد که انها نیز از ماهیت این جسم کاملا بی خبر هستند.

در شش ماهه ی اول همان سال اعلام شد که این ماهواره ی سیاه رنگ بزرگ دارای اوج ۱۷۲۸ کیلومتر و حضیض ۲۱۶ کیلومتر است که بر اساس تمام شواهد علمی انسان ها تا قبل از سال ۱۹۶۲ توان پرتاب ماهواره ای به این مدار را نداشتند.

تصاویر موجود از این شئی نسبتا زیاد است و تا به حال چندین بار نیز توسط تلسکوپ رصد شده است، اما در سال ۱۹۹۸ در خلال ماموریت STS-88 تصاویری منتشر شد که به یک شئی ناشناس فضایی نسبت داده شد و بسیاری معتقدند این شئی درواقع همان چیزی است که تسلا نیز از ان سخن گفته است، اِوا ریدپ یکی از محققین این پروژه گزارش خود از کذب بودن این شئی و اینکه این شئی تنها تکه ای از یک ماهواره ی نابود شده است مطالبی نوشته بود، اما بسیاری نیز انرا تایید نکردند، نکته ی بسیار جالب این است که ناسا هرگز هیچ اشاره ای به ماهیت این جسم فضایی نکرده است.

بسیاری معتقدند که علم امروزی بشر در واقع حاصل از مهندسی معکوس همین شئی است، یکی از فضانوردان روسی در سال ۲۰۰۸ در وبلاگ شخصی خود از این شئی به شکلی غیرمستقیم نام برد و اشاره داشت که با وجود اینکه این شئی را میدیدند اجازه ی حرکت و یا تحقیق درمورد انرا نداشتند، این شخص جسم مورد نظر را بزرگ و سیاه توصیف میکند و میگوید که هیچ نشانه و یا علامتی جهت تشخیص ملیت و ماهیت این شئی روی بدنه ی ان وجود ندارد، تعدادی ویدئوی مربوط به پهلوگیری شاتل کلمبیا وجود دارد که در یکی از انها این شئی به وضوح دیده میشود.

ماهواره ی شوالیه ی سیاه هرچه که هست، ساخته ی دست بشر و یا فرازمینی همچنان یک راز سربه مهر است و به نظر نمیرسد تا سال های نزدیک نیز اشاره ای به ماهیت ان شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *