شکارچی یوفو یک آنتن عظیم و ناشناخته را در قطب جنوب پیدا کرد

به تازگی یکی از شکارچیان یوفو یا همان اشیا ناشناس پرنده ادعا کرده که با بررسی تصاویر ماهواره‌ای، سازه‌ای بزرگ مجهز به یک آنتن عظیم را در قطب جنوب پیدا کرده است!

به نظر می‌رسد که قطب جنوب سیاره ما به واسطه متروکه بودن و یا شرایط فوق‌العاده سخت محیطی یکی از مکان‌های موردعلاقه برای نظریه‌پردازان موجودات فضایی و شکارچیان خستگی‌ناپذیر یوفو است؛ در همین رابطه،‌ به تازگی یک یوتیوبر آمریکایی با استناد به تصاویر سرویس گوگل ارث و عکس‌های ماهواره‌ای ادعا کرده که یک سازه عظیم را در این بخش یخ‌زده از زمین کشف کرده است.

 

آیا این اتفاق می‌تواند چیزی بیشتر از توهمات نظریه‌پردازان موجودات فضایی و خطای دید باشد؟ و یا موجوداتی غیر از پنگوئن‌ها و خرس‌های سفید و بزرگ قطب جنوب را با فرازمینی‌ها شریک شده‌اند؟!

جذابت قطب جنوب برای نظریه‌پردازان

به طور دقیق‌تر این شخص گفته است که سازه موردنظر دارای یک آنتی عظیم بوده که با لایه‌های ضخیم یخ پوشیده شده است.

تصویر نسبت داده‌شده به سازه‌ موجودات فضایی در قطب جنوب

تصویر نسبت داده‌شده به سازه‌ موجودات فضایی در قطب جنوب

این اولین باری نیست که کسی ادعاهایی عجیبی و علمی تخیلی را در مورد قطب جنوب مطرح می‌کند و همانطور که اشاره شد، خالی از سکنه بودن و دشواری انجام اکتشافات و زندگی بر روی این بخش از سیاره باعث شده تا هر چند وقت یک‌بار یک نظریه‌پرداز داستانی عجیب را به جنوبگان نسبت دهد.

از وجود مقر فرماندهی موجودات فضایی و هرم‌های عظیم گرفته تا پایگاه‌های مخفی که قدرت‌های جهان نمی‌خواهند کسی از وجود آن‌ها بویی ببرد، همگی جزو این تئوری‌ها هستند که از زمان کشف این قاره در صد سال پیش، توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند.

البته از طرف دیگر مطالب نسبتا مرموزی هم در مورد قطب جنوب وجود دارد؛ به عنوان مثال نقشه‌هایی یافت شده که نشان می‌دهند انسان‌ها بسیار قبل‌تر از آنچه تصور می‌شده از وجود این قاره خبر داشته‌اند و حتی بر اساس برخی شواهد ادعا شده که قبل از پوشیده شدن جنوبگان از یخ و گسترش نسل بشر در سراسر سیاره، کسانی بوده‌اند که از قطب جنوب نقشه‌برداری کرده‌اند!

از طرف دیگر گفته شده که در گذشته‌های دور، در این بخش از زمین حیات با شدت بیشتری جریان داشته و همین موضوع باعث شده که داستان‌های نسبت داده شده به قطب جنوب داغ‌تر و داغ‌تر شوند.

اخیرا هم فردی با نام مستعار “MrMBB333” با انتشار ویدیویی که در آن از وجود آنتن عظیم فرازمینی‌ها در جنوبگان خبر می‌دهد، توجه علاقه‌مندان به یوفوها و بحث‌های مربوط به بیگانگان را جلب کرده است. در این کلیپ گفته شده خطوط صاف داخل عکس مربوط به شرایط جوی، وزش باد و حرکت موجودات مختلف نیستند و یک وسیله پیشرفته در زیر برف محل موردنظر دفن شده است!

 

همانطور که از ویدیو پیداست،‌ این شکارچی یوفو همچنان اصرار دارد که ادعایش حقیقت است و اگر این صحبت‌ها درست باشد، سوالات زیادی در مورد گذشته و حتی حال حاضر بشر پیش می‌آید.

 

از طرف دیگر کسانی که بیشتر علاقه دارند تا از عقل و منطق خود استفاده کنند و قبل از ارتباط دادن همه چیز به موجودات فضایی، کل جوانب را در نظر می‌گیرند، کلیپ MrMBB333 را جزو تعداد بیش شماری از ویدیوهایی دسته‌بندی کرده‌اند که هر از چند گاهی بین شیفتگان داستان‌های علمی تخیلی جنجال به پا می‌کنند.

شما در این رابطه چه نظری دارید؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *