صدها لوگو از تمام بازی‌های تاریخ سگا به تفکیک نام و کنسول بازی

 

یک کاربر یوتیوب با نام کاربری The Dude، در یک اقدام متحیرالعقول و به احتمال زیاد بسیار وقت‌گیر، صدها لوگوی سگا، آن طور که دقیقا در ابتدای هر بازی لود می‌شده‌اند را کنار هم قرار داده و نام بازی را زیر هر کدام نوشته است. البته این لوگوها علاوه بر نام بازی،‌ بر اساس کنسول‌های مختلف سگا هم مرتب شده‌اند. اگر این روزهای پایان سال احساس نوستالژی و حال و هوای بازگشت به گذشته دارید، چه خوب است که به سالهای شیرین سگا بازگردید، آن هم با این ویدئوی ۱۰۳ دقیقه‌ای!

اگر به مطالبی با این حال و هوا علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این پست‌های اینفو را نیز ببینید:

شرکت ژاپنی سگا در سال ۱۹۴۰ میلادی با نام Standard Games شروع به کار کرد و در سال ۱۹۵۲ به نام Service Games تغییر نام داد. نام سگای کنونی نیز برگرفته از دو حرف اول یعنی SE از SErvice و GA از GAmes است که تا به حال حفظ شده است. بنابراین پس از شرکت نینتندو که در سال ۱۸۸۹ تأسیس شده، قدیمی‌ترین شرکت فعال در زمینهٔ تولید بازی‌های کامپیوتری، شرکت SEGA است. البته شرکت نینتندو (Nintendo) در دههٔ ۵۰ میلادی و پس از جنگ جهانی دوم، شروع به فعالیت در زمینهٔ بازی‌های رایانه‌ای کرده و تا قبل از سال ۱۹۵۶ میلادی در زمینهٔ کارت بازی فعالیت می‌کرد. سگا توسط سه فرد یعنی Marty Bromely, Irving Bromberg و James Humpert در هاوایی تأسیس شد و سپس در سال ۱۹۵۱ دفتر شرکت به توکیو منتقل شد. ~ ویکی‌پدیا

نکاتی پیش از دیدن ویدئو:

تمام این ویدئو تشکیل شده است از لوگوهای سگا. آقای جمع و جور کنندهٔ ویدئو همچنین آن پایین نوشته است که کنسول‌های Saturn و Dreamcast در این ویدئو حاضر نیستند. پس می‌شود تمام بازی‌های سگا در طول تاریخ به جز بازی‌های آن دو کنسول!

 

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰

کانال یوتیوب دِدوود

بازی تمام لوگوهای سگا ژاپن سگا کنسول بازی کنسول سگا لوگو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *