طرز استفاده از فیس براش دستی سیلیکونی

شستشوی صورت

پوست

دستگاه فیس براش همان برس پاک‌سازی صورت است که به دو شکل برقی و دستی تولید می‌شود. این دستگاه برای انواع پوست در نظر گرفته شده است و همه‌ی افراد با پوست‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند.

خانم‌ها زمانی که روی به آرایش کردن می‌آورند، حتی مواقعی که حداقل از یک کرم ضدآفتاب استفاده می‌کنند تا پس از خروج از منزل در معرض اشعه‌های مضر خورشید یا هر نوع آلودگی دیگر قرار نگیرند، انتظار دارند تا پوست‌شان در محافظت کامل از هر گونه آلاینده باشد اما بواسطه‌ی همین آرایش، پوست‌شان چرب شده و احتمالاً در آخر وقت منافذ پوست صورت‌شان از آلودگی‌های زیادی پر شده باشد.

در این صورت باید از وسایل پاک‌کننده طبیعی استفاده کرد که پیشنهاد ما بکارگیری از دستگاه فیس براش دستی سیلیکونی است. این دستگاه به خوبی می‌تواند آرامش را به پوست برگرداند، به همین دلیل استفاده از آن به همه‌ی خانم‌هایی که خواهان یک پوست جذاب هستند، توصیه می‌شود. در هر حال اگر از این وسیله اطلاعات چندانی ندارید و یا طرز استفاده از فیس براش دستی سیلیکونی را نمی‌دانید توصیه می‌کنیم که حتماً مقاله امروز را تا انتها دنبال کنید.

دستگاه فیس براش دستی چیست؟

به طور کلی دستگاه فیس براش همان برس پاک‌سازی صورت است که به دو شکل برقی و دستی تولید می‌شود. این دستگاه برای انواع پوست در نظر گرفته شده است و همه‌ی افراد با پوست‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. از ویژگی‌های بسیار خوب این دستگاه حس بسیار فوق العاده پوست بعد از بکارگیری از آن خواهد بود که سرزندگی و شادابی صورت را در پی خواهد داشت. اما نحوه‌ی استفاده از این دستگاه به چه صورت است؟ ما در پاراگراف بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.

نحوه استفاده از فیس براش

دقت کنید همانطور که در بالا عرض کردیم، این دستگاه به دو صورت وجود دارد که ما طرز استفاده از فیس براش دستی سیلیکونی را برایتان خواهیم گفت.

در اولین اقدام باید یک شوینده بسیار مناسب تهیه کنید و سپس آن را بر روی فیس براش بریزید. حال این دستگاه کاملاً آماده برای استفاده شده است و با توجه به اینکه عملکرد آن به صورت دستی است، می‌توانید با حرکات افقی، عمودی و البته چرخشی به راحتی آن را بر روی پوست ماساژ داده تا تمامی آلودگی‌های صورت را از بین ببرد. به طور کلی تمام افرادی که از فیس براش استفاده می‌کنند بعد از مدتی به نتایج دلخواه خود دست پیدا می‌کنند. البته اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر نحوه استفاده از این وسیله‌ی کاربردی را به شما آموزش دهیم باید به موارد زیر اشاره کنیم.

جزئیات بیشتر از چگونگی استفاده از دستگاه فیس براش

  • ابتدا سعی کنید، آرایش صورت‌تان را با استفاده از پاک‌کننده‌های باکیفیت از بین ببرید. در واقع با بکارگیری از یک پد آرایشی که به پاک‌کننده آغشته شده است چشم‌، ابرو و صورت‌تان را به طور کامل از موادهای آرایشی تمیز کنید.
  • بعد از اینکه پوست صورت‌تان از هر گونه مواد آرایشی تمیز شد، به سراغ فیس براش دستی رفته و آن را زیر آب گرم گرفته تا به خوبی مرطوب شود و سپس مقداری کمی از موادهای شوینده را روی آن بریزید. قبل از انجام کار نیز می‌توانید یک بار دیگر صورت‌تان را شستشو دهید. طرز استفاده از فیس براش دستی سیلیکونی در مرحله‌ی بعدی از حساسیت بیشتری برخوردار است که باید دقت بیشتری به خرج دهید.
  • حال نوبت به استفاده از فیس براش است. آن را به دلخواه و به جهات مختلف روی پوست حرکت دهید. البته ناگفته نماند از این دستگاه بیشتر از یک دقیقه بر روی پوست استفاده نکنید. زمان تقریبی بکارگیری از فیس براش دستی بر روی گونه یا بینی فقط ۲۰ ثانیه است. همچنین از فیس براش‌های کاملاً نرم برای چشم‌هایتان نیز استفاده نکنید چرا که ممکن است سبب چین و چروک دور چشم‌تان شود.
  • در آخر نیز توصیه می‌کنیم که حتماً صورت‌تان را شستشو دهید و دستگاه را خاموش و سپس تمیز کنید. البته ناگفته نماند که نحوه صحیح کردن دستگاه فیس براش نیز اهمیت دارد که باید در حین انجام آن در نظر بگیرید. همانطور که مشاهده کرده‌اید طرز استفاده از فیس براش دستی سیلیکونی چندان سخت نبوده و به راحتی می‌توانید از پس این کار بربیایید.

سیلیکونی بودن دستگاه فیس براش چقدر اهمیت دارد؟

همانطور که می‌دانید باید از فیس براش‌هایی استفاده کرد که کاربری راحت‌تری دارند. از این رو بکارگیری از نوع سیلیکونی فیس براش‌ها توصیه می‌شود. در ضمن با توجه به اینکه این نوع فیس براش‌ها آلودگی کمتری را به خود جذب می‌کنند، تمیز کردن آنها نیز راحت‌تر است. با این حال در ادامه به چگونگی تمیز کردن این دستگاه نیز اشاره خواهیم کرد تا بتوانید به مدت بیشتری از آنها استفاده کنید. البته قبل از هر چیزی اذعان کنیم که تمیز کردن فیس براش سیلیکونی مانند طرز استفاده از فیس براش دستی سیلیکونی بسیار راحت خواهد بود.

نحوه تمیز کردن دستگاه فیس براش دستی

برای اینکه به دفعات از دستگاه فیس براش استفاده کنید باید به خوبی بعد از هر بار استفاده، آن را تمیز کنید. برای این منظور توصیه می‌کنیم که موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • فیس براش را زیر آب گرفته و با دست‌تان موهای آن را تمیز کنید. کاملاً اطمینان حاصل کنید که موهای دستگاه به خوبی از موادها پاک شده‌اند.
  • سر براش را در محلول ضدعفونی بگذارید. این کار را هفته‌ای یک بار هم انجام دهید کفایت می‌کند. این عمل به پاک‌سازی کامل آلودگی‌ها می‌انجامد و در نتیجه شفافیت صورت‌تان نیز افزایش می‌یابد.
  • ضمناً توجه داشته باشید که اگر از دستگاه براش به صورت روزانه استفاده می‌کنید، آن را بعد از سه ماه تعویض کنید تا مشکلی در طرز استفاده از فیس براش دستی سیلیکونی در آینده نداشته باشید و همچنین پوست‌تان نیز دچار مشکلات مختلف نشود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *