طریقه مصرف کندر برای سفتی کمر و زود انزالی + زمان مصرف کندر

کندر

آیا درباره تاثیر کندر در بهبود باروری مردان می دانید؟ در ادامه به طریقه مصرف کندر برای سفتی کمر و زود انزالی و زمان مصرف آن می پردازیم.

ناباروری مردان یکی از اختلالاتی است که با استفاده از داروهای سنتی درمان می شود. چندین داروی گیاهی و داروهای جایگزین در کشورهای مختلف موجود است که اعتقاد بر این است که باعث تقویت باروری و/یا پیشگیری از ناباروری در مردان می شود.

این داروهای گیاهی به عنوان محرک های باروری در نقاط مختلف جهان شناخته شده است. یکی از داروهای سنتی که اعتقاد بر این است که باعث افزایش باروری در مردان می شود کندر است که یک صمغ اولئو از گیاه Boswellia sacra Fluck است.

به طور سنتی کندر به عنوان یک ماده تقویت کننده قوای جنسی و تقویت کننده باروری استفاده می شود و از کندر همراه با گیاهان دیگر به صورت مخلوط برای درمان پتانسیل باروری تغییر یافته مردان استفاده می شود.

خواص کندر برای سفتی کمر

کندر به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است و فوایدی مانند متعادل کردن هورمون ها، بهبود هضم و تقویت میل جنسی دارد. مردانی که از روغن کندر به صورت موضعی استفاده می کنند از باروری بالایی برخوردار هستند، زیرا به افزایش تعداد اسپرم و بهبود کیفیت و تحرک اسپرم کمک می کند.

دیگر خواص کندر برای مردان

کندر چه برای رابطه جنسی زن و چه به طور کلی برای سلامتی او فواید زیادی برای مرد دارد و در اینجا به فواید کندر برای مرد می پردازیم:

محافظت و حفظ سلامت اندام های جنسی در برابر باکتری ها و میکروب های مضر.
به تقویت سیستم ایمنی بدن انسان کمک می کند که میل جنسی را تقویت می کند.
برای محافظت از اندام مردانه می توان از کندر نر استفاده کرد.
اسپرم های موجود در مایع منی را فعال می کند و فرآیند لقاح را تسهیل می کند.

در پیشگیری از اختلال نعوظ موثر است. کندر خطر اختلال نعوظ را کاهش می دهد، زیرا با کاهش کلسترول و تری گلیسیرید مضر در خون، از انسداد و سفت شدن رگ های خونی محیطی تغذیه کننده اندام مردانه جلوگیری می کند.

در کاهش سرطان پروستات نقش دارد. در مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۶، محققان دریافتند که کندر گیرنده‌های آندروژن را مهار می‌کند که ممکن است منجر به ایجاد سرطان پروستات در مردان شود.

طریقه مصرف کندر برای سفتی کمر

۱٫ یک طریقه مصرف کندر برای سفتی کمر این است که در آن مقدار کمی صمغ نر به مدت ۲۴ ساعت در آب خیسانده می شود و سپس می نوشند یا روی پوست می مالند.

۲٫ در روش دیگر مصرف کندر برای سفتی کمر می توان کندر را به صورت پودر یا روغن استفاده کرد. به این ترتیب که پودر کندر را با یک قاشق مربا خوری عسل مخلوط کرده و میل کنند. همچنین می توان کپسول های آن را تهیه کرد و مصرف نمود.

۳٫ سومین طریقه مصرف روغن کندر برای باروری مردان، استفاده از روغن کندر است. به این منظور باید ترکیبی از روغن های ضروری را تهیه کرد. این ترکیب می تواند به طور طبیعی به افزایش باروری مردان کمک کند .برای افزایش تحرک اسپرم و سطح تستوسترون، می‌توانید روغن‌های زیر را ترکیب کنید و آن‌ها را شب یا اول صبح روی مچ‌ها بمالید.

یک بطری غلتکی برای نگه داری روغن
۱ قاشق غذاخوری روغن حامل دلخواه
۲ قطره مریم گلی
۱ قطره یلانگ یلانگ
۱ قطره سرو
۲ قطره اسانس کندر

طریقه مصرف کندر برای زود انزالی

به منظور درمان زود انزالی و سفتی کمر در آقایان می توان انجیر و کندر را در کنار هم مصرف نمود. به این منظور توصیه می شود که هر شب ۷ انجیر میل شود. همچنین باید روزانه به اندازه یک نخود کندر جویده شود. همچنین می توانید ترکیب این دو را با قرار دادن تکه های کندر در انجیر تهیه کنید که موجب بهتر شدن مزه آن می شود.

زمان مصرف کندر

بهترین زمان مصرف کندر صبح ها به صورت ناشتا است. به این صورت که کندر را در آب حل نموده و میل کرد. با این روش می توان از حداکثر خواص آن استفاده کرد زیرا کندر حل شده به سهولت در بدن جذب می شود.

سخن آخر

کندر محصول بدست آمده از صمغ گونه ای از درختان است که به استفاده از آن در کتب تاریخی و حتی دینی اشاره شده است. این داروی گیاهی برای تقویت باروری مردان موثر است.

آلامتو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *