عمرهای دراز سومریان

عمرهای دراز سومریان

بر طبق کتیبه های میخی، سومری ها طول عمر بسیار زیادی داشته اند، لذا ده تن از اولین پادشاهان سومری به مدت ۴۵۶۰۰۰ سال سلطنت کردند و بیست و سه پادشاه که مأموریت دشوار آبادی را از پس از طوفان مشهور بر عهده داشته اند به مدت ۲۴۵۱۰ سال و سه ماه و ۳ روز سلطنت نمودند.

مدت زمانی که با طرز فکر ما ابداً وفق نمی کند ولی اسامی تمام فروانروایان در یک صورت بلند بالا وجود دارد و بر روی سکه ها برای ابد نقش شده است . خدایان سومری شخصیت انسانی نداشتند و هر یک به ستاره ای نسبت داده شده بودند . ستارگان در کتیبه های «آکادین» مانند نقش ستارگانی است که ما امروز رسم میکنیم فقط چیز جالبی که وجود دارد این است که هر ستاره دارای چندین کره به اندازه های مختلف میباشد که به دور آن در حال گردش اند.

عمرهای دراز سومریان

چگونه سومری ها که تکنیک و قدرت فنی امروزه ما را نداشته اند می دانستند که ستاره ای دارای کراتی بوده ؟ تصاویری هست که افرادی را نشان میدهد ستاره ای بر سر دارند و بعضی بر گوی های بالدار سوار هستند . تصویری وجود دارد که به محض دیدن بیننده را فوراًبه یاد تصویر اتم می اندازد ، کراتی که در پهلوی یکدیگر در مدار به دور هسته مرکزی در حال گردش می باشند .

اگر ما با در نظر گرفتن امکانات فضایی به زمان سومری نگاه کنیم ابهامات ، سئوالات و وحشت گذشته تاریک ، همگی از بین خواهند رفت .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *