عکس عجیبی که از یک کوه آتشفشانی در اندونزی تهیه شد!

یوفو در اندونزی

یوفو در اندونزی

یک شکارچی یوفو با استناد به عکسی که از کوه آتشفشانی در اندونزی تهیه شده مدعی است این کوه پایگاه مخفی موجودات بیگانه است.

وجود موجودات بیگانه همیشه عامل کنجکاوی انسان‌ها بوده و هر چند وقت یکبار در این باره نظریه‌های مختلفی توسط کارشناسان و متخصصان مطرح می‌شود. یکی از نظریه‌های عجیبی که توسط برخی محققان یوفو و موجودات فضایی مطرح شده وجود پایگاه‌های مخفی فرازمینی‌ها در کوه‌های آتشفشانی است.

بنا به باور این محققان موجودات فضایی برای مخفی ماندن از انسان، پایگاه‌های سری خود را در کوه‌های آتشفشانی ایجاد کرده اند. هرازگاهی نیز تصاویری عجیب و مرتبط با این نظریه خبرساز می‌شود، مانند تصویری که به تازگی یک شکارچی یوفو از یک کوه آتشفشانی در اندونزی منتشر کرده است.

اسکات سی. وارینگ یوفوشناس این تصویر را در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد و به آن پرداخت. بنا به گفته اسکات عکاسی با نام «گونارتو سونگ» این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرد. این عکاس نور بالای کوه آتشفشان را یک شهاب سنگ دانسته بود. اما اسکات با بررسی و آنالیز این تصویر بر این عقیده است که یکی شی ء پرنده کوچک با سرعتی زیاد در حال ورود به داخل دهانه این کوه آتشفشانی است.

محصولات آرایشی بهداشتی تراست سوییس

ارزانسرای آرایشی

اسکات در این باره گفت: « آتشفشان‌ها در سراسر جهان محل رویت اشیاء پرنده ناشناس و نورانی بوده اند و روزانه عکس‌ها و ویدئو‌هایی در این باره تهیه می‌شود. فرازمینی‌ها برای ورود به پایگاه‌های مخفی خود در زیر زمین از مکانی استفاده می‌کنند که کمترین جلب توجه را داشته باشد و آن دهانه کوه‌های آتشفشانی است. زیرا تعداد اندکی از آدم‌ها به چنین مکان‌هایی سر می‌زنند و به همین علت احتمال دیده شدن آن‌ها بسیار کم است. به نظرم یک پایگاه مخفی فرازمینی‌ها در ۵ تا ۶ کیلومتری عمق این کوه وجود دارد. این تصویر این واقعیت را ۱۰۰ درصد اثبات می‌کند.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *