عکس عجیب فضانورد روسی از پروژه MS-18، سوژه رسانه‌های جهان شد

فضاپیما

فضانورد روسی تصاویر جدیدی از پروژه MS-18 منتشر کرده که حواشی زیادی به همراه داشته است. آیا واقعا موجودات ناشناس در حال تماشای ما هستند؟

بیایید خود را به جای سرگئی کورساکوف، فضانورد ساکن ایستگاه فضایی بین المللی بگذاریم. شما در حال گرفتن عکس از فضاپیمای باربری روسی با نام MS-18 Progress هستید که به تازگی از ایستگاه خارج شده است؛ ناگهان دو جفت چشم را می بینید که به شما خیره شده اند. چه کار می کنید؟ احتمالا شما هم تصاویر آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید.

روز چهارشنبه، کورساکوف چند عکس از این فضاپیما باربری را که برای سوختن به سمت جو زمین فرستاده شده بود، توییت کرد.

MS-18 با موفقیت از ایستگاه جدا و موقعیت فعلی را ترک کرد. اما آن بیگانه ها که ما را تماشا می کنند چه کسانی هستند؟

 

یکی از تصاویر نمای وسیعی از فضاپیمای باربری Progress را به نمایش می گذارد. تصویر دیگری، نمای نزدیک از این فضاپیما است که دو برآمدگی گنبدی شکل را نشان می دهد که به نظر می رسد با چشمانی درخشان و مهره ای به ایستگاه فضایی بین المللی خیره شده اند. البته که آنها در حقیقت چشم نیستند؛ اینها فقط برخی از اجزایی هستند که از قضا نور را به گونه ای جذب می کنند که برجستگی ها را شبیه ربات های معروف جنگ ستارگان که به بیرون فضاپیما متصل شده اند، نشان می دهد.

 

کاربران توییتر ادعا کردند که این اشکال شبیه R2-D2 از جنگ ستارگان یا دالک های بد خلق از Doctor Who هستند. من فکر می کنم آنها بیشتر شبیه سونتاران های شرور سریال Doctor Who هستند.

کورساکوف یکی از هفت خدمه ایستگاه فضایی به شمار می رود. او از اواسط ماه مارس سال جاری در ایستگاه فضایی بین المللی بوده است که ظاهراً زمان کافی برای شروع توهمات عجیب و غریب در فضا محسوب می شود! تخیلات عجیب کورساکوف به ما زمینی ها نگاهی سرگرم‌کننده به حس شوخ طبعی این فضانورد می‌دهد!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *