فرازمینی ها و ارتباط با واتیکان

واتیکان

واتیکان

واتیکان و ارتباط با موجودات فرازمینی

برسی حقیفتی که کلیسا واتیکان ان را پنهان می کند

ستاره شناس و فیلسوف مشهور ، “جوردانو برونو” آخرین روزهای عمر خود را در دوران تفتیش عقاید رم ، در زندان سپری کرد.در کنار سایر جرمها ، این دانشمند متهم به این باور بود که زمین مرکز هستی نیست و کیهان پُر از موجودات زنده است در قرن شانزدهم و هفدهم کلیسای کاتولیک مخالف پیشرفتهای علمی معینی بود که در میان کفر گوییهای “جوردانو برونو” او معتقد به وجود موجودات زنده دیگری در فضا بود.

“برونو” به وجود این موجودات فرازمینی باور داشت و میدونیم که واتیکان هم قادر به سرپوش گذاشتن بر روی اینگونه موضوعات بوده این فقط یک مثال از قدرت دو هزار ساله واتیکان هست..

آیا ممکن است که طبق باور نظریه پردازان فضانوردان باستانی “جوردانو برونو” با موجودات فرازمینی برخورد داشته است؟

آیا ممکن است که این موجودات پیامهایی را با “برونو” و دانشمندان دیگری همچون “کوپرنیک” و “گالیله” در میان گذاشته باشند؟

پیامهایی که واتیکان از آنها باخبر شده ، و به شدت از آن در هراس بوده است؟

در دوران رنسانس، دانشمندانی همچون “گالیله” و “کوپرنیک” طرد شدند چون کلیسای کاتولیک به شدت هر نوع اطلاعاتی را کنترل می کرد.

به همین دلیل هم هر کاری از دستشون بر می آمد انجام می دادند تا کشفیات علمی را مخفی نگه دارند ادعای بنیادین “برونو” شامل اعتقاد به وجود جهانهایی بیشمار بود که مملو از موجوداتی هوشمند می باشند.

مشکل اساسی این ادعاها آن بود که اینها موجب تهدید اساس مذهبی میشدند که میگفت: ما مرکز آفرینش هستیم ما اشرف مخلوقاتیم ما برترین بخش هستی هستیم تعلیمات “برونو” موجب خشم متخصصان و عالمان سراسر اروپا شد و سرانجام این دانشمند به دستور واتیکان بازداشت شد او هشت سال به جرم الحاد در سیاه چال دوام آورد اما “برونو” حاضر به رد اعتقاد خود نبود .

او به دلیل اعلام جرم بر علیه کلیسای کاتولیک به سوزانده شدن بر روی ستون چوبی محکوم شد.

اما آیا ممکن است که واتیکان از اینکه “برونو” پیامهایی را از موجودات فرازمینی دریافت میکرد ، باخبر بوده باشد؟

آیا ممکن است که تکذیب واتیکان درباره وجود حیات فرازمینی ، به این دلیل بوده باشد که این موجودات، فراتر از انسان و تواناییهای او تحت سیطره کنترل واتیکان واقع نمی شدند؟

وجود چنین سرپوشی ، موجب نگرانی امروز ماست که ممکنه دولت و علم ، درگیر نوعی سرپوش گذاری برای پنهان نگهداشتن شواهد تماس با حیات فرازمینی باشند.

آثار “برونو” توسط کلیسای کاتولیک محکوم شده و برای قرنها مردود شمرده شد بسیاری از آثار او نابود شدند محققین معتقدند که این آثار شامل پیامهایی بوده است که او دریافت می کرد واتیکان خواهان نابودی آنها بود.

اما آیا این امکان وجود دارد که اطلاعاتی که “برونو” از فرازمینیها به دست آورده بود همچنان در جایی پنهان باشد؟

در اینصورت، آیا آنها هنوز هم تهدیدی برای تعالیم کاتولیک محسوب می شوند؟ آیا محاکمه “برونو”اشاره ای به سرپوش گذاری واتیکان دارد؟ شاید بتوان پاسخ را در دهکده ای کوچک در غرب پرتقال و حکایت معجزه ای یافت که اثباتیست بر این مدعا که:

ما تنها نیستیم.

…” “واتیکان سیتی” ایتالیا

در قرن هفدهم، پاپ “پل پنجم” دستور انتقال اسناد کلیسای کاتولیک را از کتابخانه واتیکان صادر نمود که تا سال ۱۸۸۱ به روی عموم بسته ماند.

امروز، بایگانی محرمانه واتیکان به شدت مورد محافظت بوده و محقیقن معتقدند که این اسناد ، حاوی افشاگریهایی چنان خطرناکند که تهدیدی بر علیه باورهای کلیسای کاتولیک محسوب می شوند.

اینجاست که انسان شک میکنه که نکنه در این کتابخانه محرمانه واتیکان که اونها معترف به وجودش هستند ، اسنادی درباره تماسهای فرازمینیها وجود داشته باشه که کلیسای کاتولیک از اونها باخبره اما اون رو پنهان نگه میداره آیا ممکن است که بایگانی محرمانه واتیکان حاوی جزییات پیامهایی باشد که “برونو” از جانب فرازمینیها دریافت کرده است؟

اطلاعاتی که تایید کننده مفهوم کیهان از دیدگاه اوست؟

ما وقتی به مثالهای معینی همچون ،”جوردانو برونو” میرسیم می فهمیم که موضوع بسیار فراتر از اینها بوده هر زمان که بایگانی واتیکان گشوده بشه جزییات بسیاری را آشکار خواهد کرد.

در سال ۱۹۱۷ در همین شهر و در یک روسنایی شاهد بشقاب پرنده ای بودن .هفتاد هزار نفر در این چراگاه جمع شدند و نقل هست که یک بشقاب چرخان نقره ای را دیده اند برای مدتهای مدیدی ، کلیسای کاتولیک حاضر به تایید این واقعه نشد.

فرازمینیها یک پیام تله پاتیک به این بچه ها داده اند که میگفت: شما در این زمین تنها نیستید ما اینجا هستیم.ما از هزاران سال پیش از این ، همینجا بوده ایم .شما زیر نظر ما هستید مردم را آماده کنید و بگویید که ما دوباره بر می گردیم . واین خبر به واتیکان رسید.

اما آیا ممکن است که طبق ادعای نظریه پردازان فضانوردان باستانی کلیسای کاتولیک پیام نهفته در این ماجرا را سانسور کرده است.

سه پیام به این بچه ها داده شده و “پاپ” از افشای پیام سوم امتناع کرده ظاهراً سومین پیام درباره حیات فرازمینی بوده این برای من خیلی مهیجه چون این به معنای نادیده گرفتن یک وحی در یک پیام معینه.

این دقیقاً همان کاریست که “پاپ” انجام داده …و سوال من اینه که چرا؟ برخی این اتفاق را یکی از رویدادهای بسیار دیگریست که توصیف کننده ملاقات با پیام آورانی فرازمینیست نمی دانند.

محققین همچنین اشاره به اصواتی دارند که توسط “ژان دارک” توصیف شده است .

احتمالاً دانسته های واتیکان درباره حیات در جهان بسیار بیش از آن چیزیست که آنها به آن معترفند اما آیا اعتقاد به حیاتی دیگر ، موجب زیر سوال رفتن باورهای کلیسا می شده است.

معلومه که واتیکان از حیات فرازمینی باخبره اما اینکه پذیرش وجود موجودات فرازمینی به معنای عدم پذیرش خداست ، اصلاً معنا نداره.

“سَفورد”، آریزونا

یکصد و سی مایلی شمال شرقی “توسان” رصدخانه بین المللی کوه گراهام کلیسای کاتولیک رُم در اینجا بدون جنجال، به کار اداره تلسکوپی عظیم برای رصد روز به روز آسمان مشغول است .

درست مثل تلسکوپ دیگری که در رُم فعال است آنها به دنبال چه هستند؟

ما به انواع کارهای تحقیقاتی در زمینه های مختلفی از فضا مشغولیم از نزدیکترین سیاراتی که در همسایگی ما …..و در منظومه خورشیدی ما واقعند گرفته ، تا کهکشان خودمان و کهکشانهای فراتر از آنها و همینطور تمامی کیهان .

آیا ممکن است که کلیسای کاتولیک به زیر نظر گرفتن همسایگان کیهانیمان مشغول باشد تا برای روزی که علم و سیاستمداران وجود فرازمینیها را تایید می کنند آماده باشند؟

رصدخانه واتیکان در کوه “گراهام” به ارتفاعات “سن فرنسیسکو” خیلی نزدیکه کوههایی که برای “هوپی“ها و “زونی”ها مقدس بوده و همان جایی هستند که آسمانیها در آنجا در فراز و فرودند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *