فرازمینی ها و حکومت ها – مقاله جامع ارتباط دولت ها با فرازمینی ها


ابر قدرت ها و ارتباط با موجودات فرازمینی

ما امروز تنها به یک جمع بندی نهایی دست یافته ایم که عبارتست از اینکه هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است که بتوان آن را به عنوان تهدیدی متقن ، بر علیه ایالات متحده قلمداد کرد.

نیروی هوایی، در سال ۱۹۵۲ دست به ایجاد پروژه “بلو بوک” ( کتاب آبی) زد که به منظور تحقیقات پیرامون افزایش مشاهده این رویدادها به وجود آمده بود.

پروژه کتاب آبی
فرازمینی ها و حکومت ها ” لس انجلس” ، کلیفرنیا بیست و پنجم فوریه ۱۹۴۲

آما آیا این صرفاً تلاش بخشی از دولت ایالات متحده به منظور کشف حقیقت بود؟

مشاهدات بیش از اندازه اشیائی واقعی در کاره اشیاء پرنده ای که کارهایی هم انجام میدهند و این واقعاً غیر عادیه ما با یک پدیده فیزیکی مواجهیم .

کاملاً واقعی و سوال اینه که چرا اینطوره؟ و اینهم سوالیست که جوابی براش نداریم.

اگر دولت ایالات متحده و سایر دولتهای دنیا میدانستند که فرازمینی ها موجودیت حقیقی دارند ، چرا روی این اطلاعات سرپوش گذاشته اند؟

آیا ممکن است این امر به دلیل نگرانی از بابت آن باشد که این فضاپیماهای غیر متداول ، خود را به امنیت ملی معرفی کرده اند؟

انبوهی از گزارشاتی طولانی به دست دولت ایالات متحده ثبت شده و بسیاری از این گزارشات نشان داده اند که “یو-اف-او”ها واقعی هستند با اینحال، برداشت نهایی اونها این بوده که این یا یک خطای دید از یک پدیده طبیعی یا غیر طبیعیست این تاریخچه مطالعات دولت ایالات متحده درباره “یو-اف-او” هاست .

در عصر مدرن، ایده ای درباره یک گروه کوچک از نخبگان وجود داره که حقیقتی را از جامعه پنهان می کنند؛ که میگه غریبه هایی از فضا به زمین آمده اند.اما قرار نیست کسی درباره اونها بدونه.

نیروی هوایی امریکا در سال ۱۹۶۹ به صورتی کاملاً بی مقدمه پروژه “بلو بوک” را متوقف کرد .


آیا ممکن است که دلیل این امر آن بوده باشد که تکذیب تماسهای فرازمینی به دست دولت ، قادر به قانع کردن مردم نبود؟
یا اینکه مسئولین رسمی ، بیش از آنچه که قادر به اعتراف به آن باشند

از این رویدادهایی که بارها و بارها رخ میداد، خبر داشته اند؟ یکی از مشاورین علمی در پروژه “بلو بوک” نیروی هوایی ، “جی. الن هاینک” بود .

دلیل کناره گیری “هاینک” آن بود که موارد معینی وجود داشت که نادیده گرفته شده و ظاهراً به نوعی روی اون سرپوش گذاشته شده بود.

طبق قول محققین، دولت ایالات متحده و سایر دولتهای دنیا به تحقیقات محرمانه خود درباره فضاییهایی که موارد مشاهده آنها سر به هزاران می زد ادامه دادند.

اما آیا ممکن است که روی این تماسهای فرازمینی از صدها و شاید هزاران سال پیش سرپوش گذاشته شده باشد؟

راز پنهان اخناتون ایا با موجودا فرازمینی ارتباط داشته -برسی اسرار به جا مانده از ان

نقش برجسته ای که خدای را در یک لنج نشان می دهد

“الاقصر”، مصر در امتداد ساحل شرقی رود نیل ویرانه های مجموعه معابد کارنک متعلق به قرن سی و دوم پیش از میلاد گسترده شده است ،در اینجا و در جامعه مصر باستان فراعنه به عنوان انسانهای کاملی قلمداد می شدند که فراتر از سایر خدایان سزاوار پرستش بودند.

 

این سلسله مراتب مذهبی تا هزاران سال همچنان ادامه داشت تا اینکه “فرعونی” به قدرت رسید که همه چیز را تغییر داد.

نام او ” آخِناتون” بود طبق افسانه ها “آخناتون” از ستاره ها آمده بود و زمانی که به قدرت رسید ، دوران پرستش خدایان چندگانه پایان یافت .

این فرعون، خدای خورشید را جایگزین الهه های قدیمی کرد به طوریکه عده ای معتقدند این موضوع با تولد “آخناتون” مربوط است.

این خدا ،”آتن” نام داشت نکته مربوط به “آخناتون” دوران کاملاً روشنی از زمانیست که مصر کاملاً از قوانین جاری خود جدا میشه.

می بینیم که “آخناتون” اظهار کرده که با خدایان در ارتباطه .در عین حال، او ظاهر خودش رو هم تغییر میده نه به صورت فیزیکی بلکه در تندیسها ظاهر “آخناتون” خیلی عجیبه و همه مجسمه های دیگری که در دوران او ساخته شدند .

همه سرهایی کشیده داشتند با اندامی عجیب و پاهایی باریک سرتاسر دوران سلطنت “آخناتون” ما را به این فکر می اندازه که او با فرازمینی ها در ارتباط بوده.

همسر “آخناتون” ملکه “نفر تی تی” و فرزندانشان نیز با سرهایی کشیده تصویر شده اند.

آیا ممکن است که دلیلی معین برای تصویر کردن این فرعون و خانواده اش به این شکل وجود داشته باشد؟
کاملاً روشنه که “آخناتون” و دیگران با خدایانی که چنین جمجمه هایی داشته اند ، در ارتباط بوده اند .

به همین دلیل هم سرهای خودشون رو تغییر فرم داده اند تا اونها رو به خدایان خودشون نزدیک تر نشون بده یا حتی اونها رو با این خدایان مربوط کنه و در ردیف اونها قرار بده آیا ممکن است که خدای خورشید ، موجودی فضایی بوده باشد که به زمین آمده؟ همانگونه که نظریه پردازان فضانوردان باستانی به آن معتقدند؟

یا شاید “آخناتون” خود منشائی فرازمینی داشته است؟ آیا ممکن است که “آخناتون ” از “آتن” پیامی دریافت کرده باشد؟

پیامی که جامعه مصری را در دوران سلطنت فرعونها تحت تاثیر خود قرار داده؟

اونها به ملاقاتش رفته اند او با اونها یک تماس فیزیکی داشته به همین دلیله که او این قانون “تک خدایی” رو بنیانگذاری کرده و اصلاً ممکنه که خود “آخناتون” در اصل نیمه انسان و نیمه فضایی بوده باشه “آخناتون” هفده سال حکومت کرد اما پس از مرگ او شهر باشکوهی که او به نام خدای خورشید بنا کرده بود تقریباً ویران شد.

تصاویر اسرارآمیز او نیز تحریف و تخریب شدند “آتن”، خدایی که برخی معتقدند پیامهایی را به این فرعون ارسال میکرده است نیز به طور کلی از تاریخ محو شد

آیا ممکن است که طبق نظر تئوریسینهای فضانوردان باستانی بر روی رابطه این فرعون با موجودات فرازمینی تا حدود هزار سال، سرپوش گذاشته شده باشد؟

همه فرعونهای دیگر آنهمه نقش بر دیوارها و توصیفات فتوحات و درخشندگی از خود به جا گذاشته اند.

اما بنا به دلایلی ، نقشهای مربوط به “آخناتون” تخریب شده انگار که پنهانش کرده باشند مثل یک سرپوش گذاری باستانی .

آیا این ممکنه به این دلیل بوده باشه که “آخناتون” در اصل یک فرازمینی بوده؟
ایا ممکن است به دست شاهان حاکم در سراسر جهان برای صدها و شاید هزاران سال سرپوش گذاشته شده باشد؟

شاید بتوان شواهد بیشتری از این ارتباط را در تلاقی علم و دین و کنکاش با حقیقت یا آنطور که برخی معتقدند در نادیده گرفتن آن یافت.

“رم”، ایتالی هفدهم فوریه ۱۶۰۰ در اینجا بود که ستاره شناس و فیلسوف مشهور ، “جوردانو برونو” آخرین روزهای عمر خود را در دوران تفتیش عقاید رم ، در زندان سپری کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *