فرق هاله ی انسان مریض با سالم

در این شکل دو هاله یکی افرد سالم در سمت راست و یکی فرد بیمار در سمت چپ !!!!!!!
.
.
?برای قوی شدن هاله ابتدا تعادل بین‌ همه چاکراها و تمرینات و نکاتی که میزارم انجام بدید حتما و در ضمن در پست های آینده حتما مدیتیشن هاله محافظتی رو میگم‌و هر شب قبل از خواب و موقع بیداری انجامش بدید ?

فشارهای روانی، بیماری ها، شوک های جسمی یا روانی، الکل، مواد مخدر، شهوترانی و خوراک فاسد و حیوانی و تمامی خصلت های منفی، هاله مغناطیسی یا همان اورای ما را پاره کرده و درز و منفذهایی کوچک یا بزرگ در هاله ایجاد می کند که متاسفانه با وجود این پارگی ها انرژی بدن به بیرون از هاله هدر رفته و ایجاد بی حالی و بیماری و دیگر اختلالات سایکو سوماتیک می کند؛ مدیتیشن به ما کمک می کند که هاله را ترمیم و بازسازی کنیم؛ هاله سپر حفاظتی انرژیایی ما در مقابل تمامی خطرات دنیای اطرافمان است؛ سعی کنید حداقل روزی بیست تا چهل دقیقه مدیتیشن روزانه داشته باشید.!!!!? .
.
‌.?خیلیها فکر میکنن حافظه و فیلترینگ های امواج در مغز هستن ولی دقیقا برعکسه در داخل مغز هیچ چیز نیست …صدا و امواج قبل از اینکه به گوش و مغز برسن به هاله برخورد میکنند و بعد صداهای مورد نیاز وارد مغز میشن …مثلا صداهایی در طبیعت وجود دارن که اگر وارد مغز بشن مغز سریعا از کار می افته و دلیل این اتفاق هاله ی دور بدن ماست که اجازه ی ورود انها را نمیده و فیلترینگ میکنه !!!!❤❤❤
.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *