فعال کردن حالت تاریک «DARK MODE» در یوتیوب

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟

یوتیوب

یوتیوب یک طراحی جدید از سایت خود منتشر می‌کند که شامل یک تم تاریک است و به سایت یک حس سینمایی می‌دهد. می‌توانید صبر کنید تا طراحی جدید به کامپیوتر شما برسد یا انتخاب کنید که خود وارد آن شوید: با رفتن به youtube.com/new

سایت دوباره‌ طراحی شده‌ی یوتیوب شامل ویژگی یک تم تاریک جدید می‌شود. بعد از وارد شدن به اکانت خود، قادر خواهید بود این تم تاریک را از منوی اکانت و با کلیک کردن روی آیکون پروفایلتان در گوشه‌ی راست بالا فعال کنید.

ویژگی تم تاریک قبلاً فقط از طریق کروم در دسترس بود و به این نیاز داشت که شما را درگیر ابزار گسترش دهنده‌ی کروم یا همان Chrome’s developer tools کند. شما هنوز هم می‌توانید به این روش تم را فعال کنید، کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد، فقط کافی است مراحل ذیل را انجام دهید:

۱- اطمینان حاصل کنید که از آخرین ورژن کروم استفاده می‌کنید (ورژن ۵۷ به بعد)

۲- کروم را باز کنید، به یوتیوب بروید و وارد اکانت خود شوید.

۳- پنل مخصوص ابزار گسترش دهنده‌ی کروم Developer Tools را باز کنید:

برای مک Command-Option-I و برای ویندوز Ctrl-Shift-I

۴- در پنلی که در طرف راست پنجره‌ی کروم باز می‌شود، روی گزینه‌ی Console کلیک کنید.

۵- این خط کد نویسی را کپی و پیست کنید:

document.cookie=”VISITOR_INFO1_LIVE=fPQ4jCL6EiE”

سپس Enter را بزنید.

    تم تاریک یوتیوب

    تم تاریک یوتیوب

    ۶- پنل Developer Tools را ببندید و یوتیوب را رفرش کنید.

    ۷- روی آیکون پروفایل خود در بالا سمت راست کلیک کنید و یک منوی گسترش یافته خواهید دید که شامل یک خط برای مد تاریک Dark Mode است. روی آن کلیک کنید و به Activate Dark Mode سوییچ کنید.

    متأسفانه اگر شما از کدنویسی dev-mode که در بالا گفته شد استفاده کنید، هر بار که کروم را ریست می‌کنید نیاز خواهید داشت که تم تاریک را دوباره فعال کنید. اگر از طریق سایت دوباره طراحی شده‌ی یوتیوب آن را فعال کنید انتخاب شما برای تم تاریک یا روشن برای بازدیدهای بعدی باقی می‌ماند و شما می‌توانید از تم تاریک با هر بروزری استفاده کنید.

    اگر متوجه شدید که سایت دوباره طراحی شده‌ی یوتیوب را دوست ندارید، با باز کردن منوی اکانت خود و انتخاب Restore classic YouTube دوباره به یوتیوب قدیمی برگردید.

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *