فنگ شویی تابستان: ۴ راهکار تعادل انرژی در تابستان

راه‌شیری تابستانی برفراز عجیب‌ترین درختان آفریقا
بهار محو شده است و انرژی شدید تابستان همه چیز را با انرژی یانگ گرم می کند. هر فصل و آب و هوای آن یک عنصر ضروری از فلسفه فنگ شویی است که فنگ شویی تابستان نیز از این قاعده پیروی می کند.

فنگ شویی، که به واژه باد و آب ترجمه می شود ، برای این باور که انرژی چی در هر چیزی که روی زمین جریان دارد، مرکزی است. هر فصل با عنصر خاص خود نشان داده می شود و انرژی آب و هوایی که هر فصل به ارمغان می آورد می تواند از طریق فنگ شویی متعادل شود تا اثرات آن کاهش یا افزایش یابد و ما می توانیم با پیروی از این قوانین خودمون رو همراستای طبیعت قرار بدیم و بهترین زندگی رو تجربه کنیم.

عنصر فنگ شویی تابستان چیست؟

فصل تابستان با عنصر آتش نشان داده می شود. این عنصر جسورانه با انرژی یانگ است که می تواند گرما و نور روزهای گرم تابستان را تشدید کند. در ادامه بخشی از مواردی که در این فصل مشخص می شود را بیان می کنیم.

 

 

رنگ های تابستانی فنگ شویی: عنصر آتش تابستانی در تمام سایه های قرمز، نارنجی و زرد منعکس می شود.

انرژی چی: تابستان با گرما و حرکت آتش، انرژی یانگ جسورانه ای را تراوش می کند. انرژی یانگ در روزهای طولانی تابستان می سوزد، زمانی که انرژی خنک و تاریک یین با شب های کوتاه کاهش می یابد.

شخصیت تابستانی فنگ شویی: انرژی چی پر جنب و جوش تابستان مملو از اشتیاق، خلاقیت و فعالیت است. صبح‌های روشن و غروب‌های دیرهنگام گاهی اوقات می‌توانند به فعالیت بیش از حد دامن بزنند و شما را به فرار از شدت تابستان رها کنند.

اگر می خواهید اطلاعات شما در مورد عناصر فنگ شویی افزایش یابد به این مقاله رجوع کنید.

چگونه انرژی چی تابستانی را متعادل کنیم

تابستان می تواند یک زمان سرگرم کننده و پویا با درجه حرارت بالا و آفتاب زیاد باشد. انرژی یانگ گرم تابستانی از چی می تواند در خانه شما بسیار زیاد باشد، اما متعادل کردن گرما و نور با انرژی یین عنصر دیگر آسان است. با گنجاندن رنگ های فنگ شویی و نمادهای انرژی یین و عناصر یین، می توانید به راحتی انرژی فضای یانگ را در تابستان امسال خنک کنید و تعادل را در این فصل ایجاد نمایید. اکنون که درک درستی از نحوه عملکرد انرژی چی تابستانی دارید، در اینجا نکاتی برای متعادل کردن چی تابستانی در خانه آورده شده است.

۱ جذب انرژی یین با رنگ

انرژی تاریک و خنک یین، تیزی انرژی گستاخانه یانگ را کم می برد. شما می توانید انرژی یین را بدون از دست دادن ویژگی های آفتابی فنگ شویی تابستان جذب کنید. با افزودن چند اکسسوری در رنگ های ملایم مانند آبی کم رنگ، سفید، خاکستری می توانید دمای رنگ هر فضایی را کاهش دهید. ما مقاله ای در مورد فنگ شویی رنگ داریم که می توانید به دانش خود در مورد قدرت رنگ ها بیفزایید.

۲ یک المان آب اضافه کنید

 

فواره های رومیزی ساده فنگ شویی راهی عالی برای افزودن خنکی به یک اتاق پر انرژی است. یک فواره یا نماد با جریان ملایم انتخاب کنید. ما استفاده از آب را پیشنهاد می کنیم زیرا آب زمانی که انرژی بیشتری دارد می تواند به یانگ تبدیل شود. در مقاله ای تحت عنوان نماد آب در فنگ شویی می توانید این مورد را مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری در مورد تقویت و شیوه درست استفاده از این نماد کسب کنید شما می توانید از دکوراسیون های انرژی یین و رنگهای یین مثل رنگ کوسن یا اکسسوری جلوی مبلی استفاده کنید تا انرژی متعادل کننده تابستان برایتان فراهم شود و آرامش درونی را برایتان ایجاد نماید.

۳  استفاده از موسیقی برای فضاهای یانگ

موسیقی مناسب می تواند به شما در تنظیم انرژی خانه کمک کند. پس از یک روز شلوغ تابستانی، با موسیقی آرامش بخش از فعالیت های جنون آمیز خلاص شوید. موسیقی ملایم می تواند به آرام کردن ذهن شلوغ و بهبود خواب کمک کند. یکی از قدرت های موسیقی ایجاد تعادل است. در عین حال موسیقی می تواند آسیب جدی به فنگ شویی تابستان شما و انرژی شخصی خود شما وارد کند. به همین دلیل در مورد موسیقی در فنگ شویی بیشتر بدانید.

۴  تقویت انرژی یین با غذا

یک راه اغلب ناشناخته برای تقویت یا متعادل کردن فنگ شویی از طریق غذا و زمان غذا است. غذا خوردن تابستانی اغلب زمانی اتفاق می افتد که شما از یک فعالیت به فعالیت دیگر عجله دارید یا در یک محیط اجتماعی شلوغ هستید. کاهش سرعت انرژی یانگ چی در خانه را می توان با کاهش سرعت وعده های غذایی و غذا خوردن بدون موسیقی، تلفن یا حواس پرتی انجام داد. حداقل یک وعده غذایی آرام در خانه در هر روز می تواند انرژی شخصی یین را در فصل تابستان (شلوغی یانگ) تقویت کند از زمان های قدیم غذاهای تابستانی معمولا با آب دوغ و خیار با کشمش و گردو در ظهر تابستان بسیار دلچسب می باشد و می تواند انرژی قدرتمند یانگ را در بدن متعادل سازد و حس آرامش بخش تری داشته باشد همیشه در فصل تابستان از خیار و کاهو بیشتر استفاده کنید تا آب بدن تامین شود چون تابستان فصل تعریق است و با یانگ فضا آب بدن از تعادل خارج می شود بنابر این باید تعادل رو برقرار نمایید تا بیمار نشوید.

اواخر تابستان پنجمین فصل فنگ شویی است

حتی وقتی تقویم به شما می گوید که تابستان تمام شده است، ممکن است احساس کنید که آماده رها کردن این فصل نیستید. در فنگ شویی، فصل پنجم وجود دارد که نشان دهنده گرما و نور طولانی تابستان است که به سمت پاییز می رود. اوایل فصل پاییز با عنصر زمین همراه است و بخشی از پاییز محسوب می شود، اما با همان انرژی گرم تابستان. اگر گرمای خانه شما در اوایل پاییز باقی مانده است، می توان از هر یک از نکات اشاره شده در ادامه برای متعادل کردن انرژی یانگ تابستان استفاده کرد.

فنگ شویی فصل پنجم

رنگ های اوایل پاییز فنگ شویی: اوایل فصل پاییز با رنگ های زمینی زرد و قهوه ای نشان داده می شود. تمام سایه‌های این رنگ‌های گرم گنجانده شده‌اند، اما برای بهره‌گیری از مزایای خنک‌کردن انرژی یانگ، رنگ‌های ملایم و رنگ‌های خنثی و کم‌رنگ بهترین کارایی را دارند.

انرژی اوایل پاییز چی: انرژی عنصر زمین به آرامی انرژی آتش را فرو می نشاند و می تواند با پایان یافتن انرژی تابستانی یانگ، تعادل را به تدریج بازگرداند. انرژی چی برای اوایل پاییز یین و یانگ متعادل است.

شخصیت فنگ شویی در اوایل پاییز: اوایل پاییز را زمانی برای استراحت و آماده شدن برای تغییر در نور و فعالیت ها در نظر بگیرید. با فرا رسیدن پاییز، زمان جمع شدن با دوستان و خانواده و تمرکز بر خانه است، صرف نظر از آب و هوای منحصر به فردی که هر منطقه تجربه می کند. عنصر زمین انرژی یانگ هیجان‌انگیز تابستان را پایه‌ریزی می‌کند و امکان انتقال راحت به فصول بعدی را فراهم می‌کند.

چگونه برای فنگ شویی برای پاییز آماده شویم

می توانید از فنگ شویی برای تغییر فنگ شویی تابستان و آماده شدن برای فنگ شویی فصل پاییز و زمستان آینده استفاده کنید تا یک انتقال منظم ایجاد کنید. جابجایی از یک فصل به فصل دیگر می تواند به راحتی باعث درهم ریختگی شود زیرا تجهیزات و لوازم جانبی برای جایگزینی چیزی که دیگر مورد نیاز نیست بیرون آورده می شود. مدیریت سریع درهم و برهمی یک تقویت کننده انرژی چی مثبت است و زمانی که آماده هستید انجام آن آسان می شود.

با پایان یافتن تابستان، قبل از اینکه دکور پاییزی و ظروف غذاخوری را در معرض نمایش بگذارید، به این فکر کنید که چگونه می توانید وسایل فصلی خود را نگهداری کنید. اقلامی را که تا سال آینده به آنها نیاز نخواهید داشت، فوراً آنها را بسته بندی کنید و مطمئن شوید که آنها را به وضوح برچسب بزنید تا در انجام تعادل در فنگ شویی تابستان آینده صرفه جویی کنید.

فاطمه دایی زاده

فنگشویی ایران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *