فیسبوک قابلیت What Friends Are Talking About را آزمایش می کند

کمپانی فیسبوک همواره در تلاش بوده تا ارتباط کاربران خود را با دوستان و دیگر افراد پیرامونشان بیشتر از پیش نماید از این رو همیشه در حال تست بر روی قابلیت های جدیدی است که بتواند به این مهم دست یابد. در ادامه با اینفو همراه باشید تا به بررسی قابلیت جدید فیسبوک بپردازیم.

What Friends Are Talking About

اطلاعات بدست آمده توسط  ما حکایت از آن دارد که کمپانی فیسبوک در حال انجام آزمایش بر روی قابلیت جدیدی به نام «دوستان شما درباره چه صحبت می کنند – What Friends Are Talking About»است همانطور که  از نام این قابلیت مشخص است این بخش جدید به برخی از مهم ترین پست های ارسال شده توسط دوستان تان اشاره دارد تا ضمن با خبر شدن از آخرین وضعیت دوستان، تعامل بهتر و سازنده تری با آنها داشته باشید.

مشخص است که تمامی کاربران عادی در حال حاضر قادر به مشاهده این گزینه که در بخش بالایی نیوز فید قرار خواهد گرفت بر روی هیچ کدام از پلتفرم های موجود(اندروید، iOS، وب) نیستند و تنها تعداد کمی از کاربران خاص در فاز آزمایشی به این قابلیت دست پیدا کرده تا کمپانی فیسبوک با بررسی نتایج این آزمایش، بعد از رفع اشکالات احتمالی، این قابلیت جدید را به طور عمومی منتشر نماید.

What Friends Are Talking About (2)

فیسبوک در ماه های اخیر به دنبال ایجاد تغییراتی جدی در بخش نیوزفیلد بوده است و قرار است بزودی این بخش را به شکلی کارآمد تر ارائه نماید. بنابراین با ارئه قابلیت جدید و نسخه تغییر یافته از نیوزفیلد کاربران خواهند توانست ارتباط بهتر و موثرتری را با دوستان خود برقرار نمایند. البته این نکته شایان ذکر است که ارائه این قابلیت به سربلند بیرون آمدن آن از آزمایش فعلی بستگی دارد و پس از آن به طور گسترده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این قابلیت جدید فیسبوک با اینفو در میان گذاشته و این مطلب را برای دوستان خود منتشر نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *