فیشیال پوست با اکسیژن چیست

داشتن پوستی سالم

فیشیال پوست با اکسیژن: بهترین راه برای تزریق زندگی به پوست شما

فیشیال پوست با اکسیژن : هر آنچه که باید بدانید

فیشیال پوست با اکسیژن با لایه برداری پوست و اکسیژن رسانی به سلولهای لایه اپیدرم پوست به کاهش چین و چروک های سطحی و روشن تر شدن و شفافیت پوست شما کمک می کند و باعث می شود احساس شادابی و جوانتر شدن پیدا کنید.

انواع فیشیال پوست یکی از روشهای موثر برای افزایش شادابی و درخشانی پوست است. فیشیال پوست با اکسیژن باعث می شود ، بتوانید احساس شادابی و طراوت پوست را درک کنید و از پوست درخشان و شفافتان لذت ببرید.

 

فیشیال صورت با اکسیژن یا اکسیژن تراپی بدون عوارض جانبی از جمله قرمزی ، تحریک ، تورم ، سوزش ، درد و غیره است و برای همه نوع پوست حتی افرادی که پوست های نازک و حساس دارند یا نمیخواهند از درمان های شیمیایی استفاده کنند، مناسب است.

 

در این روش درمانی صورت لایه برداری شده و چین چروک های سطحی کاهش پیدا میکند و پوست استحکام بیشتری پیدا میکد. لکه هایی که به دلیل آفتاب یا بارداری ایجاد شده اند کاهش پیدا کرده و کمرنگ میشوند.

 

استفاده از کلاژن ، الاستینو اسید هیالورونیک در مراحل درمان باعث می شود که بافت پوست متراکم تر و در نتیجه جوان تر شود و از بروز چین چروکی یا افتادگی پوست جلوگیری میکند.

 

فیشیال پوست با اکسیژن چیست؟

از این روش درمانی برای تغذیه پوست و تقویت کلاژن سازی پوست استفاده می شود.

دستگاه فیشیال اکسیژن یا اکسیژن تراپی ، مولکول های اکسیژن را به صورت دقیق و متمرکز ، به اپیدرم یا لایه بیرونی پوست اسپری میکند.

اکسیژن اسپری شده به پوست معمولاا همراه با ویتامین ها ، مواد معدنی ، عصاره های گیاهی و مواد مغذی است تا تاثیر بهتری روی ساختار پوست بگذارد.

 

فواید فیشیال پوست با اکسیژن

سلولهای بدن برای رشد و زنده ماندن به اکسیژن نیاز دارند. فیشیال اکسیژن باعث می شود ، اکسیژن بتواند به عمیق ترین لایه های پوستی نفوذ کند به باعث بهبود درخشش و شفافیت پوست شود.

 

تقویت کلاژن سازی با فیشیال اکسیژن

کلاژن پروتئین اصلی سازنده سلولهای پوست است که باعث حفظ حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست می شود. کمبود کلاژن در پوست باعث ایجاد چین چروک هیپوستی می شود.

فیشیال اکسیژن صورت باعث تقویت کلاژن سازی پوست شده و تاثیر بسیار خوبی بر افزایش استحکام پوست و کاهش چین و چروک های ریز پوستی میگذارد.

 

سم زدایی پوست با فیشیال اکسیژن

فیشیال صورت با اکسیژن باعث می شود که پوست بتواند از مواد مغذی بهتر استفاده کند و تاثیر بسیار خوبی بر سم زدایی پوست در مقابل آلودگی ها و نور خورشید و نوسان رژیم غذایی می گذارد و باعث ترمیم و بازسازی بهتر سلولهای پوستی می شود.

 

بهبود جایگزینی سلولها با فیشیال اکسیژن

سلولهای پوست عمر کوتاهی دارند و باید به سرعت با سلولهای جدید جایگزین شوند.اکسیژن میتواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش سرعت رشد سلولهای جدید پوست داشته باشد و به بهبود سریعتر جای زخم و جای جوش کمک کند.

 

آبرسانی عالی به پوست

پوست ما به طور دائم در معرض تابش خورشید ، آلودگی های مختلف و گرد و غبار است و همین عوامل طبیعی باعث از بین رفتن رطوبت طبیعی پوست می شوند ، خشکی پوست میتواند روند پیری پوست را تسریع کند.

فیشیال صورت با اکسیژن باعث حفظ تعادل رطوبت پوست شده و از پوست در مقابل نور خورشید محافظت میکند.

 

شفاف و درخشان شدن پوست

فیشیال صورت با اکسیژن تمام ناخالصی ها و آلودگی ها و سلولهای مرده سطح پوست را از بین می برد و باعث اکسیژن رسانی بهتر و بیشتر به پوست می شود به علاوه منافذ پوستی مسدود شده را باز میکند و درخشندگی طبیعی را به پوست بر میگرداند و باعث می شود پوستی شاداب و درخشان داشته باشید.

 

درمان آکنه با فیشیال اکسیژن

زمانی که منافذ پوستی با گرد و غبار ، آلودگی ، مواد آرایشی یا حتی چربی تولید شده در خود پوست ، مسدود شود ، آکنه ایجاد می شود. فیشیال صورت با اکسیژن منافذ پوستی را باز می کند و آلودگی ها را تمیز میکند در نتیجه منافذ پوستی کوچکتر از قبل دیده می شوند و نتیجه نهایی پوستی صاف تر و احتمال آکنه کمتر خواهد بود.

 

درمان ناهماهنگی رنگ پوست

سرم مورد استفاده همزمان با فیشیال اکسیژن سرشار از اسید هیالورونیک ، پپتیدها ، ویتامین ها و عصاره های گیاهی است که به یکدست شدن سطح پوست و بهبود ناهماهنگی رنگ پوست و روشن تر و یکنواخت تر شدن رنگ پوست کمک میکند.

 

تاثیر فوری فیشیال صورت با اکسیژن

شما تقریبا بلافاصله بعد از فیشیال صورت با اکسیژن ، نتیجه فوق العاده آن را مشاهده خواهید کرد و نیازی به صبر برای دووران بهبودی ندارید و میتوانید بلافاصله از هر نوع کرم ، لوسیون یا ماده آرایشی روی پوستتان استفاده کنید.

 

مراحل فیشیال پوست با اکسیژن

فیشیال صورت با اکسیژن در سه مرحله انجام می شود که عبارتند از :

 

درمان ملایم : از یک دستگاه مخصوص برای تزریق اکسیژن به پوست استفده می شود که روی تمام پوست حرکت می کند و به نرم شدن و آرام شدن پوست کمک میکند.

 

درمان با سرم : سرم مورد استفاده دارای هیالورونیک اسید ، مواد معدنی و ویتامین های ضروری برای پوست است. آنتی اکسیدان های موجود در سرم تاثیر بسیار زیادی برای سفت و محکم شدن پوست و کاهش چین و چروک های ریز پوستی دارند.

 

ماساژ پوست : پوست با لوسیون های مغذی و آبرسان ماساژ داده می شود تا فیشیال صورت ماندگاری بیشتری داشته باشد.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. faeze گفت:

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *